ערוץ פשע אמיתי

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
מריצים שם טרילוגיה של סדרה שנקראת: "מאחורי חומות סינג סינג"..
בגדול מדובר בנסיון לא פשוט בכלל אבל קיים, למצוא אסירים אשר נידונו לעשרות שנים על לא עוול בכפם.
נוברים בתיקים רבים ומנסים לדלות את המקרים הבודדים שעברו למושבעים מתחת לאף.
מאחורי התיקים האלה יש אנשים, נשים, הורים, ילדים.
המראות שם הם קשים וקורעי לב..
משפחות נהרסו, ילדי האסירים האלה הפכו להיות אנטי ממסדיים וחברו לפשע..
במקום לעשות טוב לחברה, החברה יצרה מפלצות חדשות ויותר מאיימות.
אבל פה ושם היו שם כמה סיפורים עם סוף טוב..
עכשיו למה אני מספר לכם את זה?
מילא בארה"ב התובעים מנסים לקצר תהליכים ולעגל פינות
הם מלוטשים ומשופשפים מספיק כדי להכניס אפילו את האפיפיור אל מאחורי הסורגים.
אבל פה אצלנו ניסו לעשות את זה באותה צורה לראש הממשלה.
ניסו לטפול עליו אשמות, לדעתי על לא עוול בכפו ורק מתוך הצורך שלהם לנטרל אותו.
יש לנו מזל גדול שיש לרוה"מ סניגור מבריק..
יש גם מזל שיש לנו את ערוץ 14 וגם קצת מהערוצים 15 ואיילה חסון..
הם שומרי הסף של כל הנדכאים אשר המערכת המשומנת והמושחתת מנסה לדפוק אותם.
 

ortodox

Active member
מריצים שם טרילוגיה של סדרה שנקראת: "מאחורי חומות סינג סינג"..
בגדול מדובר בנסיון לא פשוט בכלל אבל קיים, למצוא אסירים אשר נידונו לעשרות שנים על לא עוול בכפם.
נוברים בתיקים רבים ומנסים לדלות את המקרים הבודדים שעברו למושבעים מתחת לאף.
מאחורי התיקים האלה יש אנשים, נשים, הורים, ילדים.
המראות שם הם קשים וקורעי לב..
משפחות נהרסו, ילדי האסירים האלה הפכו להיות אנטי ממסדיים וחברו לפשע..
במקום לעשות טוב לחברה, החברה יצרה מפלצות חדשות ויותר מאיימות.
אבל פה ושם היו שם כמה סיפורים עם סוף טוב..
עכשיו למה אני מספר לכם את זה?
מילא בארה"ב התובעים מנסים לקצר תהליכים ולעגל פינות
הם מלוטשים ומשופשפים מספיק כדי להכניס אפילו את האפיפיור אל מאחורי הסורגים.
אבל פה אצלנו ניסו לעשות את זה באותה צורה לראש הממשלה.
ניסו לטפול עליו אשמות, לדעתי על לא עוול בכפו ורק מתוך הצורך שלהם לנטרל אותו.
יש לנו מזל גדול שיש לרוה"מ סניגור מבריק..
יש גם מזל שיש לנו את ערוץ 14 וגם קצת מהערוצים 15 ואיילה חסון..
הם שומרי הסף של כל הנדכאים אשר המערכת המשומנת והמושחתת מנסה לדפוק אותם.
לא נכנס לדיון המלומד, גם לא לשאלה אם מערכת המשפט האמריקנית טובה ובעיקר צודקת מזו שלנו, די אם אומר שהיא לא. אבל בכל זאת פתגם שיבהיר את המצב המשפטי של סגנו, הכושל למרבה האסון, של הקב"ה. אל יתהלל חוגר כמפתח, נאמר היכן שהוא במקורותינו. ובהרחבה נדרשת לחברי כת, אם נתניהו ייחלץ מבית האסורים, זה לא יקרה בדרך המלך של זיכוי מהדהד.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
לא נכנס לדיון המלומד, גם לא לשאלה אם מערכת המשפט האמריקנית טובה ובעיקר צודקת מזו שלנו, די אם אומר שהיא לא. אבל בכל זאת פתגם שיבהיר את המצב המשפטי של סגנו, הכושל למרבה האסון, של הקב"ה. אל יתהלל חוגר כמפתח, נאמר היכן שהוא במקורותינו. ובהרחבה נדרשת לחברי כת, אם נתניהו ייחלץ מבית האסורים, זה לא יקרה בדרך המלך של זיכוי מהדהד.
"ייחלץ מבית האסורים"?
בינתיים אין שום דבר אשר מאיים עליו בבית אסורים.
כיצד בית אסורים אם התובעת מתעסקת רוב הזמן בזוטות?
לדעתי אילו היה להם משהו פלילי שיכול להעמיד אותו במשעול בתי האסורים..
הם לא היו מהססים לשלוף את זה בבית המשפט.
להזכירך, השוחד שדיברו עליו, היה מדובר ב "סיקור אוהד" באתר וואלה.
הרי לך עוד סיקור אוהד..
אז נתניהו אמור לחשוש עכשיו?
 

ortodox

Active member
"ייחלץ מבית האסורים"?
בינתיים אין שום דבר אשר מאיים עליו בבית אסורים.
כיצד בית אסורים אם התובעת מתעסקת רוב הזמן בזוטות?
לדעתי אילו היה להם משהו פלילי שיכול להעמיד אותו במשעול בתי האסורים..
הם לא היו מהססים לשלוף את זה בבית המשפט.
להזכירך, השוחד שדיברו עליו, היה מדובר ב "סיקור אוהד" באתר וואלה.
הרי לך עוד סיקור אוהד..
אז נתניהו אמור לחשוש עכשיו?
בוא נסתפק בכך שההבנה שלך בנפלאות נתניהו רבה ובאופן משמעותי יותר מזו שלי, במשפט פלילי עושה רושם שהתמונה משתנה ואפילו מתהפכת.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
בוא נסתפק בכך שההבנה שלך בנפלאות נתניהו רבה ובאופן משמעותי יותר מזו שלי, במשפט פלילי עושה רושם שהתמונה משתנה ואפילו מתהפכת.
מעולם לא למדתי משפטים ,אני ניזון בעיקר מידיעות בתקשורת.
אני רק משער לעצמי מה נתניהו מרגיש מול פרקליטות עויינת אשר מוטה פוליטית ללא כל ספק.
אם נוסיף לזה את הנטייה הטבעית של בית המשפט לאותו כיוון פוליטי
אז ניתן להבין לאן זה הולך.
המשחק הוא מכור מראש.
אגב, בתחילת הדרך באמת האמנתי לחשוב ש"אין עשן בלי אש"..
והבטחתי לעצמי שאם נתניהו פשע, אז מגיע לו לחטוף..
רק שכאשר הזמן חלף ולא הייתה שום התפתחות בנידון
איבדתי לגמרי את האמון שהיה לי בבית המשפט.
לדעתי הם חבורה של פוליטיקאים בגלימה.
למה שהם לא יורידו את הגלימה המצחינה הזאת שהם עוטים
ושיקימוו מפלגה שתרוץ לכנסת.
לקחת את רסן השלטון בחסות החוק, זה דבר מלוכלך שנהוג אך ורק במדינות עולם שלישי.
 

ortodox

Active member
מעולם לא למדתי משפטים ,אני ניזון בעיקר מידיעות בתקשורת.
אני רק משער לעצמי מה נתניהו מרגיש מול פרקליטות עויינת אשר מוטה פוליטית ללא כל ספק.
אם נוסיף לזה את הנטייה הטבעית של בית המשפט לאותו כיוון פוליטי
אז ניתן להבין לאן זה הולך.
המשחק הוא מכור מראש.
אגב, בתחילת הדרך באמת האמנתי לחשוב ש"אין עשן בלי אש"..
והבטחתי לעצמי שאם נתניהו פשע, אז מגיע לו לחטוף..
רק שכאשר הזמן חלף ולא הייתה שום התפתחות בנידון
איבדתי לגמרי את האמון שהיה לי בבית המשפט.
לדעתי הם חבורה של פוליטיקאים בגלימה.
למה שהם לא יורידו את הגלימה המצחינה הזאת שהם עוטים
ושיקימוו מפלגה שתרוץ לכנסת.
לקחת את רסן השלטון בחסות החוק, זה דבר מלוכלך שנהוג אך ורק במדינות עולם שלישי.
כשמישהו מבהיר שאין לו מושג בתחום מסוים וכשהוא ניזון באותו תחום ממה שמטפטפים לו השכם והערב אותם מקורות שאותם מראש הוא מקבל כצינור המידע העיקרי שלו גם כשהוא יודע שהם מונעי אג'נדה, הסיכוי שהוא יאמץ משהו שונה כאפשרות סבירה, פשוט לא קיים. זה מאוד פשוט ואני מקווה גם מובן. קוראים לזה שטיפת מוח, לא חדש, אבל אצלנו מאוד יעיל. ואז ברור שמבחינתך השופטים הם פוליטיקאים עם גלימות שחורות שכל מטרתם, תוך שהם חוברים לפרקליטות, הפלת ממשלת ימין והמדינה מוצפת בכל מיני מיארות חורשות רע ששמות להן למטרה "לדפוק" את השלטון בדגש על ראשו והן חלק מאיזה דיפ סטייט מרושע. לי אין כוונה לנסות ולגרום לך להתפכח, מיותר וחסר תועלת, אני מודע היטב לאפקטיביות של התהליך, מכיר אותו לא רע, רק מנסה לשים בפניך מראה.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
כשמישהו מבהיר שאין לו מושג בתחום מסוים וכשהוא ניזון באותו תחום ממה שמטפטפים לו השכם והערב אותם מקורות שאותם מראש הוא מקבל כצינור המידע העיקרי שלו גם כשהוא יודע שהם מונעי אג'נדה, הסיכוי שהוא יאמץ משהו שונה כאפשרות סבירה, פשוט לא קיים. זה מאוד פשוט ואני מקווה גם מובן. קוראים לזה שטיפת מוח, לא חדש, אבל אצלנו מאוד יעיל. ואז ברור שמבחינתך השופטים הם פוליטיקאים עם גלימות שחורות שכל מטרתם, תוך שהם חוברים לפרקליטות, הפלת ממשלת ימין והמדינה מוצפת בכל מיני מיארות חורשות רע ששמות להן למטרה "לדפוק" את השלטון בדגש על ראשו והן חלק מאיזה דיפ סטייט מרושע. לי אין כוונה לנסות ולגרום לך להתפכח, מיותר וחסר תועלת, אני מודע היטב לאפקטיביות של התהליך, מכיר אותו לא רע, רק מנסה לשים בפניך מראה.
אז השופטים כגון יצחק עמית ו/או דפנה ארז הם לפי דעתך אינם מוטים פוליטית, נכון?
האובייקטיביות נוטפת מהם בטונות ללא כל ספק, האאאאא???
מי יודע? אולי הם מצביעים ליכוד בבחירות הקרובות. |חיוךרחב|
 

ortodox

Active member
אז השופטים כגון יצחק עמית ו/או דפנה ארז הם לפי דעתך אינם מוטים פוליטית, נכון?
האובייקטיביות נוטפת מהם בטונות ללא כל ספק, האאאאא???
מי יודע? אולי הם מצביעים ליכוד בבחירות הקרובות. |חיוךרחב|
ודאי שיש להם דיעה פוליטית, כמו לכל אחד אחר, אלא שבכל הנוגע לתחום עיסוקם המקצועי הם מתנתקים ממנה ופוסקים עניינית. והדבר אגב מאוד בולט וראוי לשבח אצל השופטים שלנו, ודאי בבית המשפט העליון. אצלך מדובר כמובן בבדיחה, הם הרי שמאלנים על סטרואידים, רק שהתפיסה הזו שלך היא כפי שהבהרתי קודם, תוצר של שטיפת מוח שאתה, כמו אחרים, קורבנה. קח דוגמה בוהקת, עמית הבהיר באחת מישיבות בית המשפט שדלת בית המשפט פתוחה בפני המתדיינים, הוא כיוון כמובן לכלל המתדיינים, ללא קשר לשיוכם הפוליטי, מכונת התעמולה מיד ניתקה את ההקשר וקבעה שהוא כיוון למחבלים או למי שתומך בהם, משהו כזה. הדבר כמובן התקבע אצל הקורבנות האומללים לשטיפת המוח וצר לי שאתה בכללם, ומבחינתם עמית הוא שופט פוליטי ששייך לשמאל הקיצוני חובב הערבים. עוד דוגמה, בית המשפט שלנו הכשיר את ההתנחלויות לאורך השנים, פשע מלחמה לפי אמנת ז'נבה שישראל חתומה עליה, וזאת בנימוקים פתלתלים ודי אויליים כמו תפיסה לוחמתית וזמניות. לכאורה פסיקות שאמורות לתת לו צבע פוליטי מאוד מסוים, ימני קיצוני בבסיסו, אבל מאוד מתאים לתפיסה השלטת במדינת ישראל עוד לפני תקופת נתניהו תפיסה שהיא ימנית סיפוחיסטית בבסיסה, לכן לא שמעת ביקורת עליו ועל פסיקותיו. היום כשנתניהו וכנופייתו אסרו מלחמה על בית המשפט, הם הלבישו על שופטיו תדמית פוליטית מופרכת. ושוב לא מצפה ממך למחשבה שניה, ככה זה עובד במנגנון הזה של שטיפת המוח, אבל כזכור לא בשבילך אני כותב.
 

נסיך.333

Well-known member
כשמישהו מבהיר שאין לו מושג בתחום מסוים וכשהוא ניזון באותו תחום ממה שמטפטפים לו השכם והערב אותם מקורות שאותם מראש הוא מקבל כצינור המידע העיקרי שלו גם כשהוא יודע שהם מונעי אג'נדה, הסיכוי שהוא יאמץ משהו שונה כאפשרות סבירה, פשוט לא קיים. זה מאוד פשוט ואני מקווה גם מובן. קוראים לזה שטיפת מוח, לא חדש, אבל אצלנו מאוד יעיל. ואז ברור שמבחינתך השופטים הם פוליטיקאים עם גלימות שחורות שכל מטרתם, תוך שהם חוברים לפרקליטות, הפלת ממשלת ימין והמדינה מוצפת בכל מיני מיארות חורשות רע ששמות להן למטרה "לדפוק" את השלטון בדגש על ראשו והן חלק מאיזה דיפ סטייט מרושע. לי אין כוונה לנסות ולגרום לך להתפכח, מיותר וחסר תועלת, אני מודע היטב לאפקטיביות של התהליך, מכיר אותו לא רע, רק מנסה לשים בפניך מראה.
והגמל לא רואה את הדבשת שלו....
למה אתה חושב שהוא כזה ואתה לא?
 

נסיך.333

Well-known member
לא נכנס לדיון המלומד, גם לא לשאלה אם מערכת המשפט האמריקנית טובה ובעיקר צודקת מזו שלנו, די אם אומר שהיא לא. אבל בכל זאת פתגם שיבהיר את המצב המשפטי של סגנו, הכושל למרבה האסון, של הקב"ה. אל יתהלל חוגר כמפתח, נאמר היכן שהוא במקורותינו. ובהרחבה נדרשת לחברי כת, אם נתניהו ייחלץ מבית האסורים, זה לא יקרה בדרך המלך של זיכוי מהדהד.
ברור שלא, החונטה לא תוציא אותו זכאי בכל מקרה שי זה יגרום לרעידת אדמה.
ואז כל התופרים ילקחו לבית משפח, לכן הם ירשיעו אותו גם בעישון במקום אסור או חנייה לא חוקית.
 

ריקי זו אני

Well-known member
אני הקטנה (לא בגוף) טוענת שאין דבר כזה 'משפט' ועוד פחות 'מערכת המשפט' זה פייק אחד גדול ומאוד מכוער.
וכדי לדעת ולהכיר, ואני ממש לא מומחית בתחום, אני חוזרת להיסטוריה... כזו אני, תמיד חוזרת להיסטוריה לחפש את ה-dna של הדבר.
והנה לפני הכניסה להיסטוריה... הפער התהומי בין 'מערכת המשפט' הישראלית, כשעוד התפארנו בה..., ומערכת המשפט האמריקאית...דבר והיפוכו...
אצלנו המשפט מנותק מרעשים פוליטיים (בעינך) בארה"ב השופטים פוליטיים, נבחרים ככאלה ולא מרמים אף אחד...
ועל זה ברור לכל בר דעת שהשיטה המשפטית בארה"ב פגומה...
בצרפת של המאה ה-19 משפט דרייפוס...
ובגרמניה של המאה העשרים צבא 'משפטי' שלם שרת שרות מלא מלא את הפירר הנערץ.
משהו כאן אצלנו יכול להגיד למשהו כמה זדורוב יושבים מאסרים ארוכים???
האם משפט בישראל קשור איך שהוא למשהו??? נניח איזה סוג של צדק??? או חוק???

אז כשאנחנו נמצאים בזמן של הפיכה כנגד השלטון הדמוקרטי במדינת ישראל... הפיכה בראשות 'מערכת המשפט' שהצחנה ממנה מריחה למרחוק, זמן של מרד מערכות הבטחון... אין לנו אלה להצדיע לאדם אחד ששמו כבר חרוט על אבן ההיסטוריה היהודית מזה 3,500 שנה - ושמו בנימין נתניהו.
האם יצא זכאי??? אני סקפטית מאוד. מאוד... מאוד.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אני הקטנה (לא בגוף) טוענת שאין דבר כזה 'משפט' ועוד פחות 'מערכת המשפט' זה פייק אחד גדול ומאוד מכוער.
וכדי לדעת ולהכיר, ואני ממש לא מומחית בתחום, אני חוזרת להיסטוריה... כזו אני, תמיד חוזרת להיסטוריה לחפש את ה-dna של הדבר.
והנה לפני הכניסה להיסטוריה... הפער התהומי בין 'מערכת המשפט' הישראלית, כשעוד התפארנו בה..., ומערכת המשפט האמריקאית...דבר והיפוכו...
אצלנו המשפט מנותק מרעשים פוליטיים (בעינך) בארה"ב השופטים פוליטיים, נבחרים ככאלה ולא מרמים אף אחד...
ועל זה ברור לכל בר דעת שהשיטה המשפטית בארה"ב פגומה...
בצרפת של המאה ה-19 משפט דרייפוס...
ובגרמניה של המאה העשרים צבא 'משפטי' שלם שרת שרות מלא מלא את הפירר הנערץ.
משהו כאן אצלנו יכול להגיד למשהו כמה זדורוב יושבים מאסרים ארוכים???
האם משפט בישראל קשור איך שהוא למשהו??? נניח איזה סוג של צדק??? או חוק???

אז כשאנחנו נמצאים בזמן של הפיכה כנגד השלטון הדמוקרטי במדינת ישראל... הפיכה בראשות 'מערכת המשפט' שהצחנה ממנה מריחה למרחוק, זמן של מרד מערכות הבטחון... אין לנו אלה להצדיע לאדם אחד ששמו כבר חרוט על אבן ההיסטוריה היהודית מזה 3,500 שנה - ושמו בנימין נתניהו.
האם יצא זכאי??? אני סקפטית מאוד. מאוד... מאוד.
אין מה להיות סקפטי כלל וכלל.
השבוע אחרי 94 ימים של דיונים וזיונים של השכל, הסתיימה החקירה של נתניהו.
האם מתוך שלל הפרטים ההזוים והלא חשובים שנצפו בדיונים הללו יצמח כתב אישום? אני בספק רב.
בינתיים המדינה זרקה מאות מיליונים לפח האשפה של הפרקליטות המוטה והמבישה הזאת
שלמרות ששופטים אמרו לה שאין קייס לשוחד ובכל זאת הם התעקשו שכן.
את ראית "שוחד"?
אני לא ראיתי.
את יודעת למה לא ראיתי?
כי מראש המשפט הזה הסתמך על עסקת טיעון שראש הממשלה היה אמור לעשות עם הפרקליטות
כביכול הוא יודה בחלק מ"האשמות" ויתפטר מתפקידו והם יסגרו את התיק באופן הרמטי. |יעני|
הם לא הבינו עם מי יש להם עסק
הם חשבו שהנה תפסנו עוד פראייר.
נתניהו הראה להם מאיפה ה|דג| מרטיב. |חיוךרחב|
 

ריקי זו אני

Well-known member
סבאל'ה היקר...
השופטים העבריינים, העו"ד רפי השכל והעבריינים מהפרקליטות מקבלים את שכרם הישר מאותו התקציב... - תקציב משרד המשפטים ואם נוסיף את העובדה שמרבית השופטים האלה, שהם בזויים העייני, באים מתוך המנגנון הממשלתי הזה... אתה מבין את העניין.
תראה איך נרמלת 'משפט' שבו למעשה אנשים לא מוסריים, בינוניים ומטה מבחינה אישית ונכשלים מבחינה מקצועית מנסים בכוחם לעשות פה הפיכה...
כי לירט ראש ממשלה מכהן בהאשמות שווא, דומה להפליא בניסיון לרצוח את אותו ראש ממשלה בעזרת רובה, אקדח, טיל או סתם rpg...
אז... הפרקליטות בכוחה הדל תופסת את המשטרה בביצים וכופה עליהם לפעול בעבריינות, תופסת בביצים את מח"ש... ומאיימת על ה'שופטים' שהם כביכול נטרליים...
 
למעלה