ערוץ פשע אמיתי

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
מריצים שם טרילוגיה של סדרה שנקראת: "מאחורי חומות סינג סינג"..
בגדול מדובר בנסיון לא פשוט בכלל אבל קיים, למצוא אסירים אשר נידונו לעשרות שנים על לא עוול בכפם.
נוברים בתיקים רבים ומנסים לדלות את המקרים הבודדים שעברו למושבעים מתחת לאף.
מאחורי התיקים האלה יש אנשים, נשים, הורים, ילדים.
המראות שם הם קשים וקורעי לב..
משפחות נהרסו, ילדי האסירים האלה הפכו להיות אנטי ממסדיים וחברו לפשע..
במקום לעשות טוב לחברה, החברה יצרה מפלצות חדשות ויותר מאיימות.
אבל פה ושם היו שם כמה סיפורים עם סוף טוב..
עכשיו למה אני מספר לכם את זה?
מילא בארה"ב התובעים מנסים לקצר תהליכים ולעגל פינות
הם מלוטשים ומשופשפים מספיק כדי להכניס אפילו את האפיפיור אל מאחורי הסורגים.
אבל פה אצלנו ניסו לעשות את זה באותה צורה לראש הממשלה.
ניסו לטפול עליו אשמות, לדעתי על לא עוול בכפו ורק מתוך הצורך שלהם לנטרל אותו.
יש לנו מזל גדול שיש לרוה"מ סניגור מבריק..
יש גם מזל שיש לנו את ערוץ 14 וגם קצת מהערוצים 15 ואיילה חסון..
הם שומרי הסף של כל הנדכאים אשר המערכת המשומנת והמושחתת מנסה לדפוק אותם.
 

ortodox

Active member
מריצים שם טרילוגיה של סדרה שנקראת: "מאחורי חומות סינג סינג"..
בגדול מדובר בנסיון לא פשוט בכלל אבל קיים, למצוא אסירים אשר נידונו לעשרות שנים על לא עוול בכפם.
נוברים בתיקים רבים ומנסים לדלות את המקרים הבודדים שעברו למושבעים מתחת לאף.
מאחורי התיקים האלה יש אנשים, נשים, הורים, ילדים.
המראות שם הם קשים וקורעי לב..
משפחות נהרסו, ילדי האסירים האלה הפכו להיות אנטי ממסדיים וחברו לפשע..
במקום לעשות טוב לחברה, החברה יצרה מפלצות חדשות ויותר מאיימות.
אבל פה ושם היו שם כמה סיפורים עם סוף טוב..
עכשיו למה אני מספר לכם את זה?
מילא בארה"ב התובעים מנסים לקצר תהליכים ולעגל פינות
הם מלוטשים ומשופשפים מספיק כדי להכניס אפילו את האפיפיור אל מאחורי הסורגים.
אבל פה אצלנו ניסו לעשות את זה באותה צורה לראש הממשלה.
ניסו לטפול עליו אשמות, לדעתי על לא עוול בכפו ורק מתוך הצורך שלהם לנטרל אותו.
יש לנו מזל גדול שיש לרוה"מ סניגור מבריק..
יש גם מזל שיש לנו את ערוץ 14 וגם קצת מהערוצים 15 ואיילה חסון..
הם שומרי הסף של כל הנדכאים אשר המערכת המשומנת והמושחתת מנסה לדפוק אותם.
לא נכנס לדיון המלומד, גם לא לשאלה אם מערכת המשפט האמריקנית טובה ובעיקר צודקת מזו שלנו, די אם אומר שהיא לא. אבל בכל זאת פתגם שיבהיר את המצב המשפטי של סגנו, הכושל למרבה האסון, של הקב"ה. אל יתהלל חוגר כמפתח, נאמר היכן שהוא במקורותינו. ובהרחבה נדרשת לחברי כת, אם נתניהו ייחלץ מבית האסורים, זה לא יקרה בדרך המלך של זיכוי מהדהד.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
לא נכנס לדיון המלומד, גם לא לשאלה אם מערכת המשפט האמריקנית טובה ובעיקר צודקת מזו שלנו, די אם אומר שהיא לא. אבל בכל זאת פתגם שיבהיר את המצב המשפטי של סגנו, הכושל למרבה האסון, של הקב"ה. אל יתהלל חוגר כמפתח, נאמר היכן שהוא במקורותינו. ובהרחבה נדרשת לחברי כת, אם נתניהו ייחלץ מבית האסורים, זה לא יקרה בדרך המלך של זיכוי מהדהד.
"ייחלץ מבית האסורים"?
בינתיים אין שום דבר אשר מאיים עליו בבית אסורים.
כיצד בית אסורים אם התובעת מתעסקת רוב הזמן בזוטות?
לדעתי אילו היה להם משהו פלילי שיכול להעמיד אותו במשעול בתי האסורים..
הם לא היו מהססים לשלוף את זה בבית המשפט.
להזכירך, השוחד שדיברו עליו, היה מדובר ב "סיקור אוהד" באתר וואלה.
הרי לך עוד סיקור אוהד..
אז נתניהו אמור לחשוש עכשיו?
 

ortodox

Active member
"ייחלץ מבית האסורים"?
בינתיים אין שום דבר אשר מאיים עליו בבית אסורים.
כיצד בית אסורים אם התובעת מתעסקת רוב הזמן בזוטות?
לדעתי אילו היה להם משהו פלילי שיכול להעמיד אותו במשעול בתי האסורים..
הם לא היו מהססים לשלוף את זה בבית המשפט.
להזכירך, השוחד שדיברו עליו, היה מדובר ב "סיקור אוהד" באתר וואלה.
הרי לך עוד סיקור אוהד..
אז נתניהו אמור לחשוש עכשיו?
בוא נסתפק בכך שההבנה שלך בנפלאות נתניהו רבה ובאופן משמעותי יותר מזו שלי, במשפט פלילי עושה רושם שהתמונה משתנה ואפילו מתהפכת.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
בוא נסתפק בכך שההבנה שלך בנפלאות נתניהו רבה ובאופן משמעותי יותר מזו שלי, במשפט פלילי עושה רושם שהתמונה משתנה ואפילו מתהפכת.
מעולם לא למדתי משפטים ,אני ניזון בעיקר מידיעות בתקשורת.
אני רק משער לעצמי מה נתניהו מרגיש מול פרקליטות עויינת אשר מוטה פוליטית ללא כל ספק.
אם נוסיף לזה את הנטייה הטבעית של בית המשפט לאותו כיוון פוליטי
אז ניתן להבין לאן זה הולך.
המשחק הוא מכור מראש.
אגב, בתחילת הדרך באמת האמנתי לחשוב ש"אין עשן בלי אש"..
והבטחתי לעצמי שאם נתניהו פשע, אז מגיע לו לחטוף..
רק שכאשר הזמן חלף ולא הייתה שום התפתחות בנידון
איבדתי לגמרי את האמון שהיה לי בבית המשפט.
לדעתי הם חבורה של פוליטיקאים בגלימה.
למה שהם לא יורידו את הגלימה המצחינה הזאת שהם עוטים
ושיקימוו מפלגה שתרוץ לכנסת.
לקחת את רסן השלטון בחסות החוק, זה דבר מלוכלך שנהוג אך ורק במדינות עולם שלישי.
 

ריקי זו אני

Well-known member
אני הקטנה (לא בגוף) טוענת שאין דבר כזה 'משפט' ועוד פחות 'מערכת המשפט' זה פייק אחד גדול ומאוד מכוער.
וכדי לדעת ולהכיר, ואני ממש לא מומחית בתחום, אני חוזרת להיסטוריה... כזו אני, תמיד חוזרת להיסטוריה לחפש את ה-dna של הדבר.
והנה לפני הכניסה להיסטוריה... הפער התהומי בין 'מערכת המשפט' הישראלית, כשעוד התפארנו בה..., ומערכת המשפט האמריקאית...דבר והיפוכו...
אצלנו המשפט מנותק מרעשים פוליטיים (בעינך) בארה"ב השופטים פוליטיים, נבחרים ככאלה ולא מרמים אף אחד...
ועל זה ברור לכל בר דעת שהשיטה המשפטית בארה"ב פגומה...
בצרפת של המאה ה-19 משפט דרייפוס...
ובגרמניה של המאה העשרים צבא 'משפטי' שלם שרת שרות מלא מלא את הפירר הנערץ.
משהו כאן אצלנו יכול להגיד למשהו כמה זדורוב יושבים מאסרים ארוכים???
האם משפט בישראל קשור איך שהוא למשהו??? נניח איזה סוג של צדק??? או חוק???

אז כשאנחנו נמצאים בזמן של הפיכה כנגד השלטון הדמוקרטי במדינת ישראל... הפיכה בראשות 'מערכת המשפט' שהצחנה ממנה מריחה למרחוק, זמן של מרד מערכות הבטחון... אין לנו אלה להצדיע לאדם אחד ששמו כבר חרוט על אבן ההיסטוריה היהודית מזה 3,500 שנה - ושמו בנימין נתניהו.
האם יצא זכאי??? אני סקפטית מאוד. מאוד... מאוד.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אני הקטנה (לא בגוף) טוענת שאין דבר כזה 'משפט' ועוד פחות 'מערכת המשפט' זה פייק אחד גדול ומאוד מכוער.
וכדי לדעת ולהכיר, ואני ממש לא מומחית בתחום, אני חוזרת להיסטוריה... כזו אני, תמיד חוזרת להיסטוריה לחפש את ה-dna של הדבר.
והנה לפני הכניסה להיסטוריה... הפער התהומי בין 'מערכת המשפט' הישראלית, כשעוד התפארנו בה..., ומערכת המשפט האמריקאית...דבר והיפוכו...
אצלנו המשפט מנותק מרעשים פוליטיים (בעינך) בארה"ב השופטים פוליטיים, נבחרים ככאלה ולא מרמים אף אחד...
ועל זה ברור לכל בר דעת שהשיטה המשפטית בארה"ב פגומה...
בצרפת של המאה ה-19 משפט דרייפוס...
ובגרמניה של המאה העשרים צבא 'משפטי' שלם שרת שרות מלא מלא את הפירר הנערץ.
משהו כאן אצלנו יכול להגיד למשהו כמה זדורוב יושבים מאסרים ארוכים???
האם משפט בישראל קשור איך שהוא למשהו??? נניח איזה סוג של צדק??? או חוק???

אז כשאנחנו נמצאים בזמן של הפיכה כנגד השלטון הדמוקרטי במדינת ישראל... הפיכה בראשות 'מערכת המשפט' שהצחנה ממנה מריחה למרחוק, זמן של מרד מערכות הבטחון... אין לנו אלה להצדיע לאדם אחד ששמו כבר חרוט על אבן ההיסטוריה היהודית מזה 3,500 שנה - ושמו בנימין נתניהו.
האם יצא זכאי??? אני סקפטית מאוד. מאוד... מאוד.
אין מה להיות סקפטי כלל וכלל.
השבוע אחרי 94 ימים של דיונים וזיונים של השכל, הסתיימה החקירה של נתניהו.
האם מתוך שלל הפרטים ההזוים והלא חשובים שנצפו בדיונים הללו יצמח כתב אישום? אני בספק רב.
בינתיים המדינה זרקה מאות מיליונים לפח האשפה של הפרקליטות המוטה והמבישה הזאת
שלמרות ששופטים אמרו לה שאין קייס לשוחד ובכל זאת הם התעקשו שכן.
את ראית "שוחד"?
אני לא ראיתי.
את יודעת למה לא ראיתי?
כי מראש המשפט הזה הסתמך על עסקת טיעון שראש הממשלה היה אמור לעשות עם הפרקליטות
כביכול הוא יודה בחלק מ"האשמות" ויתפטר מתפקידו והם יסגרו את התיק באופן הרמטי. |יעני|
הם לא הבינו עם מי יש להם עסק
הם חשבו שהנה תפסנו עוד פראייר.
נתניהו הראה להם מאיפה ה|דג| מרטיב. |חיוךרחב|
 

ריקי זו אני

Well-known member
סבאל'ה היקר...
השופטים העבריינים, העו"ד רפי השכל והעבריינים מהפרקליטות מקבלים את שכרם הישר מאותו התקציב... - תקציב משרד המשפטים ואם נוסיף את העובדה שמרבית השופטים האלה, שהם בזויים העייני, באים מתוך המנגנון הממשלתי הזה... אתה מבין את העניין.
תראה איך נרמלת 'משפט' שבו למעשה אנשים לא מוסריים, בינוניים ומטה מבחינה אישית ונכשלים מבחינה מקצועית מנסים בכוחם לעשות פה הפיכה...
כי לירט ראש ממשלה מכהן בהאשמות שווא, דומה להפליא בניסיון לרצוח את אותו ראש ממשלה בעזרת רובה, אקדח, טיל או סתם rpg...
אז... הפרקליטות בכוחה הדל תופסת את המשטרה בביצים וכופה עליהם לפעול בעבריינות, תופסת בביצים את מח"ש... ומאיימת על ה'שופטים' שהם כביכול נטרליים...
 
למעלה