ערב טוב

DorDassa

New member
ערב מעולה!!!

Psychaos - Special Distortion בחיים שלי לא נהנתי ככה מטראק.... איזה גואה לפנים!!!!!! חפירררררררררררררררררררוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווותתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!
 

DorDassa

New member
איייי אתניקה...

Etnica - Starship 101 איזה טראק אדיר..... אין מילים.
 

S l a s h 2

New member
טראק אליפותתתת...

היום הרצתי אותו סתם ככה לשמיעה אחריי חרישה לא נורמלית.. ופשוט כל פעם הוא רוצח מחדש
 

DJ Psykick

New member
אופסס...מסתבר שאני לא מעודכן

קצת גוגלינג ומצאתי את הדבר הבא: לינק בהתחלה לא ממש הבנתי מה כתבת כי לא הכרתי את הרכב קבל את התנצלותי חבר
np: Transwave - Hypersphere "Hypnorhythm"
 
למעלה