ערב טוב

שלי27091976

New member
ערב טוב

היי, יש לי כמה 2 שאלות: 1. גם אני כמו הרבה פה עשיתי שקיפות עורפית ויצא 1:6250 וירדתי מנושא המי שפיר אחרי התלבטויות רבות.אני בשבוע 23 ממחר, תאומים-בת ובן אחרי IVF. בסקירה הראשונה נתגלה אצל הבן 2 עורקים בחבל הטבור במקום שלושה, הרופא אמר שזה מוכר והלכתי ליועץ גנטי שלא המליץ על מי שפיר. מחר יש לי אקו לב ומחרתיים סקירה מאוחרת, אבל בכל זאת האם למישהי יש או שמעה על מיקרה כזה? 2. אני מעוניינת להתחיל לחפש דברים- אחרי סקרים למיניהם לאחר ששמעתי כמה עצות פה ובכלל ורציתי לשאול אם למישהי יש עגלת תאומים שאפשר גם להפריד אותה ל2 עגלות, של איזה חברה והאם זה מומלץ? תודה רבה וחג שמח. שלי.
 
הי שלי

תופעת 2 העורקים הייתה גם אצלי. אם אני לא טועה אצלי זה נקרא עורק טבורי בודד או משהו כזה.. בכל אופן זהו אחד הסימנים לתסמונת דאון. אבל! רק אם זה מגיע יחד עם עוד סימנים אחרים. ולכן, אם זהו סימן בודד- רוב הסיכויים שאין מה לחשוש. גם אצלנו לאחת הבנות זה היה (ולשנייה גולף בול). אני רציתי מלכתחילה לעשות מי שפיר "והודות" לשני הממצאים- קיבלתי החזר לא קטן. ב'תכלס, בייעוץ הגנטי אמרו לי במפורש שאין מה לעשות. זהו, עברה כמעט שנה ושירה ונוגה שלנו פורחות ומדהימות ללא כל ממצא וללא זכר לסימנים מההריון. מאחלת לך בהצלחה. ענת
 

שלי27091976

New member
היי ענת

תודה רבה על העידוד, אני לא עשיתי מי שפיר לא רציתי וגם פחדתי נורא אחרי טיפולי הפריה זה הריון יקר כל כך שזה מפחיד וגם בלי קשר לממצא היועץ הגנטי אמר שאין צורך לעשות מי שפיר ואם כן זה יהיה ללא החזר בכלל. שירה ונוגה- איזה יופי שיהיה לכם המון אושר וכיף תודה שוב, שלי.
 

גלית2006

New member
היי, שלי

בקשר לשאלה הראשונה - אצלי בסקירה המאוחרת (לא עשיתי מוקדמת) לכל אחד מהתאומים התגלה סימן אחד (אני כבר לא זוכרת איזה בדיוק), גם אני הייתי ביעוץ הגנטי ונאמר לי שם בפירוש, שסימן אחד לא אומר כלום, בד"כ אם זה מספר סימנים, זה מעלה את הסיכוי... גם אני לא עשיתי מי שפיר, בתוך תוכי ידעתי, שהכל בסדר איתם... בקשר לכמות העורקים לא שמעתי, אבל עדיין כל עוד זה סימן אחד, לדעתי, אין מה לדאוג במיוחד שיועץ גנטי אמר, שזה קורה. בקשר לשאל השנייה - אני לא יודעת עד כמה מומלצת העגלה הזאת. היא בטח יותר רחבה ולא תוכלי להכנס איתה לכל מקום וזה מאוד מסבך את החיים, שגם כך נראים מאוד לא פשוטים עם היוולדותם, שנית, היא יותר כבדה. אני במקומך הייתי הולכת על דגם פשוט, קל, רוחב עד 80 ס"מ וחשוב גם שתבדקי שאת יכולה לקפל את העגלה... שיהיה בהצלחה באקו לב ובסקירה!
 

שלי27091976

New member
היי גלית

היי תודה רבה על העיצות , ובאקו לב וסקירה שניה אכן הכל היה צבסדר גמור אני מאמינה שההחלטה של מי שפיר נשארת אצל כל אלו שלא עושות , בתוך הלב עמוק אבל אני גם מאמינה ובטוחה שהכל יהיה בסדר לגבי ההעגלה אני עדין מתלבטת , איזה עגלה את משתמשת? תודה וחג שמח שלי
 
למעלה