ערב טוב
קודם כל - שאלה - מה אתם חושבים על קרטיבים? כמה קלוריות יש בהם? היום אכלתי בצהריים ירקות (פלפל, עגבניה ומלפפון) + 2 פרוסות לחם עם גבינת סקי 3%.. וחבל"ז, לא הייתי שבע בשיט. הייתי ממש מדוכא, כי לא רציתי לאכול יותר מזה (מה לעשות, יש לי אובססיה להוריד שומנים) אבל בסוף אכלתי אורז.
קודם כל - שאלה - מה אתם חושבים על קרטיבים? כמה קלוריות יש בהם? היום אכלתי בצהריים ירקות (פלפל, עגבניה ומלפפון) + 2 פרוסות לחם עם גבינת סקי 3%.. וחבל"ז, לא הייתי שבע בשיט. הייתי ממש מדוכא, כי לא רציתי לאכול יותר מזה (מה לעשות, יש לי אובססיה להוריד שומנים) אבל בסוף אכלתי אורז.