ערב טוב,
מאיה בת 8 חודשים,כבר זוחלת על 6(דילגה על גחון),מוחאת כפיים ומקשקשת כל היום. מאיה סקרנית ואנרגטית וכל הזמן מנסה לעמוד.במיטה היא מצליחה,אבל כאשר היא זוחלת לשולחן ומנסה להעמד,היא נופלת ומקבלת מכה בראש. האם זה לא מוקדם מידי? ואם לא,מה עלי לעשות בכדי לעזור לה לפתח עמידה יציבה על מנת שלא יהיו נפילות נוספות?
מאיה בת 8 חודשים,כבר זוחלת על 6(דילגה על גחון),מוחאת כפיים ומקשקשת כל היום. מאיה סקרנית ואנרגטית וכל הזמן מנסה לעמוד.במיטה היא מצליחה,אבל כאשר היא זוחלת לשולחן ומנסה להעמד,היא נופלת ומקבלת מכה בראש. האם זה לא מוקדם מידי? ואם לא,מה עלי לעשות בכדי לעזור לה לפתח עמידה יציבה על מנת שלא יהיו נפילות נוספות?