ערב טוב

טל205

New member
ערב טוב

מה שלומכם?למה אתם מבואסים? למה אתם שמחים? המשך יום משעמם ומעניין לכולם/ן.
 
ערב

מבואס כי עדיין לא מצאתי עבודה ואני משתגע מזה. מצד שני...אתמול לפני הראיונות הכרתי מישהי, בינתיים שום דבר לא רציני. חזרנו יחד הביתה וכל הדרך שוחחנו על המצב, קיבלתי המלצה לשלוח קו"ח לאינטל ק. גת(מסתבר ששם מחפשים הנדסאי אלקטרוניקה ואין לי בעיה לעבוד בתור הנדסאי למרות שאני כלכלן). אני עדיין לא בטוח אם אני רוצה לעבור למרכז. חוץ מזה, מה לקנות לאח ה"קטן" בן ה-24? אנחנו כמו חברים בגלל ההפרש הקטן אבל אני לא יודע מה לקנות לו(כמו שלא ידעתי מה לבקש ביום הולדתי).
 

טל205

New member
בשביל לקנות מתנה

צריך להכיר תבנאדם כך שאין לי שמץ.. פלפל,פרנסה משמיים.. תתפלל ותצפה. למה שלא תפתח עסק משלך?חשבת על משו?
 
חשבתי לפתוח עסק

רק שאין לי רעיון והייתי מעדיף שותף, עם המצב של היום מסוכן לפתוח עסק לבד כי הנפילה עלולה להיות כואבת. האמת היא שעלה רעיון משיחה עם בן דוד. לקנות דירה להשקעה...שמענו על דירת חדר וחצי ליד הטכניון שנמכרה במחיר של 130K, עם שיפוץ על אפשר להשכיר אותה ב-1500 לחודש, תוך 8 עד 10 שנים להחזיר אותה ולהשאר עם דירה ביד. העניין הוא שבקרוב אני מלווה חלק מהכסף שלי ובשאר אני לא אקנה דירה אלא אמשיך להשקיע בבורסה.
 
לקנות דירה ולהשכיר אותה זה מצויין.

אני עשיתי את זה לפני שנה וחצי.קניתי דירת שלושה חדרים גדולה,וממש ישנה,וחירבה.שיפצנו אותה כמו שצריך ונהיה ממנה 2 דירות סטודיו מהממות.ומשכיר את שתייהן ועוד עומדים אצלי בתור. אם יש לך את האפשרות תעשה את זה ובגדול.אתה מכניס כל חודש סכומים יפים מאד. וחוץ מזה שזה נכס והוא שלך תמיד.
 

pain is MY love

New member
נו מעולה!

אני גם חצי גרושה
למרות שאני בת 23 ככה שרוב הסיכויים שאתה יכול להיות אבא שלי...
 

pain is MY love

New member
ממש לא

זה רק בשנתיים יותר מבוגר מהבחור שעמדתי להתחתן איתו. הייתי מציעה לך לעבור למסרים אבל אז יהיה החשש שנצא ממעגל הרווקות...
 
למה לצאת ממעגל הרווקות אם עוברים למסרים?

וחוץ מזה מה רע בלצאת מהמעגל הזה עם האדם הנכון בעצם?
 
למה אני מבואסת? הנה הסיבה!

באיזו קלות אנשים שמים סוף למתנה הכי גדולה שיכולנו לקבל מבורא עולם? את החיים! סיפור מזעזע..שכן שלי, בן 29 ,נמצא כמה חודשים לפני חתונה- תלה את עצמו כי אחיו הגדול סיבך אותו עם השוק האפור ונתן שיקים שלו בלי לידע אותו.אתם קולטים?? האח גרם למותו של אחיו הקטן.אין דברים כאלה! מזעזע! כואב הלב על הקלות הזו והזלזול בחיים. תזכירו לי מי אמר: ``זו לא חובה לחיות אבל זו זכות להיות חיים``? די עם זה. קשה לעכל את מה שקורה בשנה האחרונה.
 
למעלה