ערב טוב

במבי120

New member
ערב טוב

אני ככ שמחה על התגובות שלכן ועל העירנות שלכן בפורום. מאחר ופיספסתי את המפגש הקודם ואני מניחה שיש כאלה שגם פיספו אותו. אני אשמח שנתאם מפגש נוסף אם ניתן בחודש הבא / בעוד חודשיים . נקבע תאריך שיתאים לרוב. ולכל הצפוניות אשמח לעשות את המפגש אצלי- אני גרה ממש באמצע- במכמורת. אשמח לתגובות. גם באימייל: [email protected] המשך יום נפלא
 

זואילי

New member
במבי, כדי שההודעה שלך לא תפוספס

אם את רוצה להזמין אלייך אז כדאי שתפתחי הודעת מפגש קונקרטית עם תאריך. בפעם הקודמת הוצע שניתן כמה אופציות לתאריכים. אני באופן אישי חושבת שזה פתח להתבחבש עם הרעיון כי אז העיסוק הוא יותר במתאים לי/ לא מתאים לי במקום פשוט להחליט ולעשות. ובמילא זה לא עבד כי לא הוצעו תאריכים חלופיים. גם לקבוע מעכשיו לעוד חודש/חודשיים זה זמן ארוך מדי ובאויר מדי לדעתי. אם את מעוניינת במפגש אצלך בינואר או פברואר, בחרי תאריך או מס' תאריכים בו/בהם נוח לך לארח וכשבועיים לפני כן תפתחי הודעה ומי שמעוניינת תשרשר עצמה וככה זה ימשיך ויתגלגל עד למפגש עצמו. התרעה של שבועיים נותנת מספיק זמן לסמן את התאריך ביומן ולהיערך לזה.
 
למעלה