ערב טוב
אני ככ שמחה על התגובות שלכן ועל העירנות שלכן בפורום. מאחר ופיספסתי את המפגש הקודם ואני מניחה שיש כאלה שגם פיספו אותו. אני אשמח שנתאם מפגש נוסף אם ניתן בחודש הבא / בעוד חודשיים . נקבע תאריך שיתאים לרוב. ולכל הצפוניות אשמח לעשות את המפגש אצלי- אני גרה ממש באמצע- במכמורת. אשמח לתגובות. גם באימייל: [email protected] המשך יום נפלא
אני ככ שמחה על התגובות שלכן ועל העירנות שלכן בפורום. מאחר ופיספסתי את המפגש הקודם ואני מניחה שיש כאלה שגם פיספו אותו. אני אשמח שנתאם מפגש נוסף אם ניתן בחודש הבא / בעוד חודשיים . נקבע תאריך שיתאים לרוב. ולכל הצפוניות אשמח לעשות את המפגש אצלי- אני גרה ממש באמצע- במכמורת. אשמח לתגובות. גם באימייל: [email protected] המשך יום נפלא