ערב טוב...

little s

New member
ערב טוב...../images/Emo29.gif

האיש היה אמור להיות בהפלגה של 3 ימים, אך חזר בסוף הביתה היום...וזה כבר נחמד מאד אני מותשת אחרי מרתון של יומיים עם האורחים האיטלקיים שלי בעבודה, היום אמנם הייתי בגן ב-5 אבל כל היום שלפני זה...מתיש.... מחר חוזרת לשגרה! שפתאום תיראה לי קלילה... יש לי מחר אחה"צ סדנת שוקולד ב"מר קייק" בנשר (יש לו סניף גם בנתניה) הוא הזמין אותי
אנחנו עושים "החלפות", כמו בימי הביניים...הבטחתי לו חוות דעת מקצועית על חנות חדשה, והוא נותן לי סדנת שוקולד בתמורה...שווה לקנות 5 ק"ג שוקולד בשביל זה! (ולכל מי שחושבת שאני מופרעת, זה הרבה הרבה יותר זול לקנות שוקולד משובח בכמות מאשר טבלאות שוקולד מתאריך מפוקפק בסופר...בדוק!) אז צפוי לי יום נחמד מחר שיהיה לילה טוב לכולם וכולן!!!
 

Sphinga

New member
מה זה "מר קייק"?

ואיל קונים שוקולד לא בטבלאות הרגילות בסופר? פעם נרשמתי לסדנא ב"בן עמי" אבל בסוף לא יכלתי ללכת
אם יש לך מתכונים שווים ולא מסובכים מדי אני אשמח לדעת (משבוע הבא יש לי תנור רוזייר דנדש שמחכה שיאפו בו עוגות...)
 

אהבת M

New member
לא הבנתי../images/Emo163.gif

את מעבירה שם סדנה, או משתתפת בסדנה? אני קייס - נשמע לי תפור עלייך בול
תעשי חיים ותשאירי לנו משו לנשנש...
 

little s

New member
../images/Emo4.gifמצטערת לאכזב...

אבל לא הלכתי בסוף,,,כמובן כי הייתי בעבודה... וגם כי לא היה לי נעים לתקוע את אמאשלי עם הילדים עד מאוחר (היא גרה קצת רחוק), וגם כי היו לי ימים מתישים ואין לי טיפת אנרגיה מיותרת, אפילו לא בשביל שוקולד... ממש נורא...אבל אנסה בפעם אחרת, לברר מתי יש שוב! ולגבי החנות-חנות שמתמחה בציוד וחומרים לאפייה ובישול, שווה ביותר...השוקולד, למשל, אני קונה שם שוקולד של ורד הגליל 65% (למי שזה אומר משו) בקופסאות של 5 ק"ג, זה יוצא יותר זול ובטוח יותר טעים מאשר שוקולד בסופר...יש גם שוקולד בלגי משובח ומדהיייים אבל זה כבר יוצא יקר יותר ולא שווה את ההשקעה בשביל הדברים הדי-פושטים שאני מכינה... אולי יום יבוא ואלמד קונדיטוריה באמת ואז ארכוש לי פריט מכל סוג בחנות...שווה ביותר גם תמצית וניל שהוא רוקח בעצמו! ולגבי בצק סוכר-בינתיים למדתי לבד, זה נורא כיף! (הוא צריך לשלם לי על פרסומת, לדעתכן?)
 

יעל י

New member
היי

למדת בצק סוכר לבד לבד? לגבי שוקולד אז עכשיו מכבבת אצלינו עוגת השוקולית-משהו משהו ובכלל קיבלתי מבעלי מיקסר חדש,אדום יפה שעומד גאה על השיש... מסקרן אותי , במה/איפה את עובדת?
 

little s

New member
גמני רוצה מיקסר אדום!!!!

ביומולדת שלי באוקטובר ביקשתי ולא קיבלתי פויה ולגבי עבודה-אני אדריכלית...ועכשיו גם ב"שעות הפנאי" (בית בגבעתעדה, זוכרת?) אני הולכת לתקן כמה דברים עכשיו, למרות שעוד קצת מחשב-ואפשר כבר לעשות לי RESET בצק סוכר-אני קונה מוכן, אבל עושה כמו פלסטלינה! (יש פורומים מומלצים בתפוז)
 

Sphinga

New member
ליטל -../images/Emo124.gif , איפה החנות?

יופי שגירית אותי עם כל התיאורים , אבל איפה זה
ובקשר למיקסר - נקווה שעוד שנה (כשנסיים תשלומים על מכשירי החשמל ההכרחיים) , נקנה קיצ'נאייד אדום וחתיך...
 

little s

New member
אז ככה

בנתניה בא"ת פולג ("מתחם איקאה") בנשר בתל חנן, בדיוק אחרי מתחם היוניברס ומגה, בבנין אדום קיצ'נאייד אדום-זה בדיוק, אבל בדיוק! מה שאני רוצה
 

יעל י

New member
קיצ'נאייד הומלץ לנו שלא

כנ"ל לגבי הקנווד אלא מיקסרים יקרים ומקצועיים המיותרים לאפייה ביתית במיוחד לכמוני שאופה עוגה בשבוע גג 2 עוגות פעם ב... (לפי דיברי המוכרים בכמה חנויות)
 
למעלה