ערב טוב...

יואב.ט

New member
ערב טוב... ../images/Emo29.gif

אין צורך שאחזור על השתלשלות האירועים בפורום בימים האחרונים אך הכל התחיל בכך שמיניתי את דן.צ לעוזר מנהל הפורום, דבר שהתקבל בזעם רב ע"י חברי הפורום כל אחד מסיבותיו. כבר באותו ערב הודיתי בטעותי וביקשתי לבטל את המינוי, דבר שהתקבל בהסכמה הן על ידי דן והן על ידי הנהלת הפורומים. במקביל, החלטתי שבכל זאת מגיע לפורום עוזר מנהל, אחד שמקובל על כולם ויעזור להרים את הרמה בפורום. התחלתי במגעים עם המועמד המקובל ביותר על כולם, שחר. תחילה התנצלתי בפניו על "התרגיל המסריח", הוא קיבל את התנצלותי והראה נכונות לתרום ולעזור. ביחד הגינו מספר צעדים להרמת הרמה בפורום והכנתו לחגיגת המונדיאל. התחלתי במגעים מיידים לקבלת אישור ההנהלה שלא איחרה להגיב ואמרה את שלה: שחר.ו יצטרף לצוות הניהול של פורום הכדורגל.
אני מקווה לשיתוף פעולה פורה ביני לבין שחר ומקווה שכולכם מרוצים מהמינוי שבתקווה יחזיר את הפורום לימים טובים יותר, יואב.ט, מנהל הפורום.
 

Raanan *

New member
אוהד הפועל תל אביב מנהל פורום???

שערוריה!!!!!!! בהצלחה שחר, הגיע הזמן שתקבל ת´גוב הזה!
 

alon@aizen

New member
רענן לא רגוע...

ג´וב
כולה עוזר מנהל פורום מסכן זה עדיין לא תפקיד שר בממשלה..
 

שחר .ו

New member
תודה רעננוס..

בסה"כ אני רוצה שהפורום יחזור לימי יואל והבלאגן קצת יירגע. אני מעריך את זה שביקשתם שאעזור ליואב, אבל מעכשיו כדאי שנפסיק להתעסק בכל מה שהיה ומספיק עם המלחמות המטופשות עם יואב וההנהלה . קשה יהיה לי לראות את השם שלי בכחול , אבל אני מוכן לבלוע את זה כדי שסוף סוף ידברו פה על כדורגל והרבה
בהצלחה לכולם.
 

שקוירין

New member
הוא אדום הוא אדום הוא אדום

הוא זקן הוא זקן הוא זקן הוא טרמפיסט הוא טרמפיסט הוא טרמפיסט. יואב תתבייש, נכנעת לפופוליזם! סחתיין על המינוי..מחכים למגה-מיקס של הפורום.
 

שקוירין

New member
אני דורש מנהל ציבורי תקין

האם שחר עבר ראיון בסינדקט האינטרנט המכונה תפוז? האם שכרו יהיה בהתאם לתקשיר? האם בחוזה שלו תהיה אופציה לחסום משתמשים צהובים רק על בסיס היותם כאלה?
 

Raanan *

New member
בקשר לשאלתו הראשונה של איגור

אתמול קראתי בפורום משוב שכל מנהל עובר ראיון עבודה במשרדי תפוז...הלו, נפלתם על הראש??? זה אתר אינטרנט, לא הפנטגון... האם אתה הולך או עברת כבר ראיון כזה?
 

MoTi_NiMnY

New member
"האם עישנת אי פעם חשיש?"

"האם יש לך תיק פלילי?" "האם שרת שירי נאצה לשמעון מזרחי?"
 

בודי

New member
איזה שטויות....

זה נכון שמראיינים וכזה, אבל אני (כן, תתפלאו אני מנהלת כאן פורום..) שגרה בקצה העולם ימינה עברתי בחינה בע"פ בטלפון....ולא, לא ביקשו שאני ישלח קורות חיים בדואר... תנו להם להתלהב מזה שהם צריכים "לבחון" את "המועמדים" לתפקיד....
 

בודי

New member
נ.ב..

|מזל"ט| שחר למרות שאתה אוהדת הפועל...ואל תצפה לפריבילגיות מיוחדות! אחלה מינוי..
 

muzza1

New member
רענן כדאי שתדע- גם בוואי נט זה ככה

זה לא משהו יוצא דופן לראיין מישהו לפני שמשלמים לו (במידה ואכן משלמים פה)
 

בודי

New member
לא משלמים.....מקבלים אינטרנט חינם

או אמורים לקבל.....נראה לי. אני לא קיבלתי כלום
 
למעלה