ערב טוב ../images/Emo152.gif
עוד יום חם עבר על כוחותינו. ואגב כוחותינו - נקווה שלא תהיה מלחמה בקרוב, העסק מתחיל להיות חם יותר ויותר. והרי התחזית למחר: מחר יהיה יום חם וארוווווווווווווווך - כי אני בשניידר....ויש כל מיני טיולים לעשות שם - בחום. אז אני חייב לבחור ספר טוב, שיעזור לי להעביר הזמן. אני מקווה שאתם סגורים במקומות עם מזגן, ולא מטיילים בפארק - בחום.
עוד יום חם עבר על כוחותינו. ואגב כוחותינו - נקווה שלא תהיה מלחמה בקרוב, העסק מתחיל להיות חם יותר ויותר. והרי התחזית למחר: מחר יהיה יום חם וארוווווווווווווווך - כי אני בשניידר....ויש כל מיני טיולים לעשות שם - בחום. אז אני חייב לבחור ספר טוב, שיעזור לי להעביר הזמן. אני מקווה שאתם סגורים במקומות עם מזגן, ולא מטיילים בפארק - בחום.