ערב טוב לכן... ../images/Emo141.gif
עד היום צפיתי מהצד ומאוד נהניתי, הפורום מאוד מאוד תורם לי והיום החלטתי לשתף אתכן בעוול שקרה לי גם כדי לשפוך את הלב וגם כדי שלא עוד בנות יפלו בפח שאני נפלתי. התלבטתי אם לכתוב את זה כאן ולחשוף את שם המקום ושם המוכרת המנוולת אבל בסוף החלטתי שאני כותבת. אנחנו בעיצומם של ההכנות (מתחתנים במרץ, אי"ה...). יש אולם, יש תאריך, יש טבעות, יש חליפת חתן יפיפיה לאהובי ועוד כמה דברים מסביב. שמלה התחלתי לחפש לפני כחודשיים בערך. התחלתי לעשות סקר מחירים והגעתי למקום שנקרא "רגע לפני" ברחוב שטמפפר בנתניה. הסברתי למוכרת/תופרת בדיוק מה שאני רוצה, והיא הזמינה אותי לאחר כחודש למדידה הראשונה. כשנכנסתי פנימה, בראש הייתה לי שמלה יפיפיה שראיתי בקטלוג "אירועים", שמלה של "ענת ונעמה". ביקשתי שמלה לא חושפנית מדי ולא פרובוקטיבית ומצד שני גם לא סגורה כמו של הדתיות... לא ידעתי בדיוק איך זה הולך אז שאלתי את בעלת החנות אם יש לה כזו שמלה מוכנה או שהיא צריכה לתפור משהו דומה. בתחילה המוכרת (שקוראים לה רחל סיני) התחילה לכרכר סביבי, להגיד לי כמה שהכל יכול להיות יפה עליי. איך שהצבעתי על השמלה שמצאה חן בעיני מתוך הקטלוג, היא תפסה לי את היד בהתלהבות ואמרה במבטא פרסי: "כן!!! יש לי בדיוק כזאת שמלה בשבילך!!! כל הכלות רוצות את השמלה הזו... זו שמלה שמורכבת משני חלקים, חצאית ומחוך... ובדיוק התחלתי היום מבצע לכלות של החורף: שמלה + איפור + תסרוקת ב-4500 ש"ח בלבד!!! בדרך כלל זה 5000 ש"ח אבל בדיוק היום התחיל המבצע החדש... בואי תראי..." בנוסף לעובדה שאני תמימה בצורה לא נורמלית (וחבל חבל חבל שהלכתי לשם לבד בהתחלה!!! טעות) ובנוסף למחיר ה(יחסית) זול ששמעתי ממנה לגבי כל החבילה ביחד (כי אנחנו מאוד מאוד לחוצים מבחינה כספית בחודשים האחרונים) + הצורה שהיא קיבלה את פניי והנחמדות שלה משכו אותי עוד יותר... הבעיה איתי, מי שנחמד איתי - אני נחמדה איתו כפליים... (ולפעמים הרבה יותר מדי...) עוד לא ידעתי לצערי מה מסתתר מאחורי ה-Over התחנחנות שלה... בקיצור היא הראתה לי את המחוך והחצאית וישר הביאה את הניירת כדי שאחתום על החוזה איתה... בנוסף רצתה שאני אשלם לה כמובן מקדמה, הלכתי להוציא בשבילה 500 ש"ח מהכספומט. קבענו מדידה ראשונה ואחרי כחודש בערך הגעתי אליה. היא שמה עליי את אחד המחוכים שהיו לה שם (אי אפשר לומר שהיא הכינה את זה במיוחד עבורי...) ועוד חצאית וזה היה נראה זוועה עליי. רחל סיני רק חזרה ואמרה "זה מקסים, איזה יופי יושב עלייך בול, מדהים!" הראיתי לה מה בדיוק צריך לעשות בשביל שהשמלה תראה עליי יפה, איפה לקצר ואיפה להאריך, מה לשנות ומה להוסיף, והיא עיקמה את האף... לפני שיצאתי היא ניגשה אליי וביקשה עוד כסף על החשבון... הוצאתי 500 ש"ח מהכספומט ונתתי לה... הלכתי הביתה אחרי שקבעתי עוד מדידה. בפעם השלישית שהייתי אצלה (באתי עם חברה שלי) שוב, מדידה. חברה שלי מסתכלת עליי לבושה בשמלת כלה ואני מחפשת את השוני מהפעם הקודמת ו... הפלא ופלא היא לא עשתה אפילו שינוי אחד קטן. המחוך נראה בדיוק כמו בפעם הקודמת שהייתי אצלה רק הפעם מלוכלך יותר... נראה עליי פשוט זוועה...
היא כמובן המשיכה ואמרה "אוי נהדר, זו ממש את, תראי, אפילו לא צריך לשנות כלום..." בשלב הזה הבנתי שמשהו כאן מסריח. האישה רוצה עוד ועוד כסף אבל לא עושה כלום בתמורה! זה היה בדיוק כמו בפעם הקודמת! מהון להון כבר הייתי על סף ייאוש וקבעתי בפעם הרביעית להגיע לשם! הפעם הגענו לשם אני, אמי ואחותי הקטנה. שוב אותו הסיפור, זה נראה עליי זוועה, והודעתי לה שאני רוצה משהו אחר. היא כעסה ואמרה בטון רוגז שהיא שמרה במיוחד בשבילי את המחוך, "כבר היו אצלי 3 כלות לאותו הערב שרצו בדיוק את המחוך הזה!!!" כן, ממש, שלוש כלות בדיוק ללילה שלי מעניין מאוד... (יש לה המון מחוכים שם אז דווקא את זה, ומילא זה היה קיץ, אבל במרץ אין כל כך הרבה חתונות ובטח שלא אצלה). היא הביאה עוד שלושה דגמים מוכנים, הפעם לא שני חלקים אלא שמלה אחת ארוכה. שלוש השמלות שהיא הביאה ממש לא ישבו עליי טוב ונראו זוועה. ראינו על הפרצוף שלה שהיא מחליפה צבעים ופוחדת שעוד שניה אנחנו מבטלות והחלטנו ללכת הביתה ולחשוב מחדש על כל העניין. גם היחס שלה, גם העניין שהיא לא עשתה כלום בשביל לשנות את המחוך ולהתאים לי אותו. הפעם לא שילמנו לה שום דבר מעבר ל-1000 ש"ח (שלצערי כבר שילמנו), היחס שלה השתנה ב-180 מעלות והיא פשוט נהייתה מפלצת. הגענו הביתה ומהון להון החלטנו לבטל את כל העסקה. התחלתי לחפש לי שמלה במקום אחר. במקום הבא שהייתי מצאתי שמלה מדהימה ואנשי מקצוע שיודעים בדיוק את העבודה. המחיר יוצא אפילו יותר זול מ"רגע לפני" ואני מקבלת גם הרבה יותר דברים. לפני כמה ימים נכנסתי לחנות שלה והודעתי לה על ביטול העניין. רחל התחילה לרצוח עליי לנופף עם הידיים שלה לכל עבר, לקלל אותי בפרסית (!!!) זה היה פשוט מזעזע ומשפיל. במקום להתמודד עם זה "בגבורה" היא התנהגה כמו ילדה קטנה ומפונקת. דיברתי איתה בשיא העדינות והמשוגעת הזאת צרחה עליי כמו פסיכית, פשוט לא היה עם מי לדבר. היא ובעלה איימו שיתבעו אותי, שכבר חתמתי על חוזה איתה ושבלה בלה בלה... צרחה וצרחה כמו פסיכית. אחרי זה היא התקשרה גם לבעלי לעתיד וצרחה עליו, אמרה לו שתתבע אותנו ושאני חייבת לעשות אצלה את השמלה ושעשיתי במקום אחר (איך היא יודעת אין לי מושג, לא סיפרתי לה שיש לי כבר שמלה במקום אחר) בקיצור, אין לי מושג איך הסיפור הזה ייגמר, אני רק מקווה שאת ה-1000 ש"ח שלי אני אקבל בחזרה ובזה יסתיים העניין או שאני אתבע אותה בבית דין לתביעות קטנות. רוצה להזהיר אתכן מפניה ומפני דומים, לדעתי זה המקום המתאים.
עד היום צפיתי מהצד ומאוד נהניתי, הפורום מאוד מאוד תורם לי והיום החלטתי לשתף אתכן בעוול שקרה לי גם כדי לשפוך את הלב וגם כדי שלא עוד בנות יפלו בפח שאני נפלתי. התלבטתי אם לכתוב את זה כאן ולחשוף את שם המקום ושם המוכרת המנוולת אבל בסוף החלטתי שאני כותבת. אנחנו בעיצומם של ההכנות (מתחתנים במרץ, אי"ה...). יש אולם, יש תאריך, יש טבעות, יש חליפת חתן יפיפיה לאהובי ועוד כמה דברים מסביב. שמלה התחלתי לחפש לפני כחודשיים בערך. התחלתי לעשות סקר מחירים והגעתי למקום שנקרא "רגע לפני" ברחוב שטמפפר בנתניה. הסברתי למוכרת/תופרת בדיוק מה שאני רוצה, והיא הזמינה אותי לאחר כחודש למדידה הראשונה. כשנכנסתי פנימה, בראש הייתה לי שמלה יפיפיה שראיתי בקטלוג "אירועים", שמלה של "ענת ונעמה". ביקשתי שמלה לא חושפנית מדי ולא פרובוקטיבית ומצד שני גם לא סגורה כמו של הדתיות... לא ידעתי בדיוק איך זה הולך אז שאלתי את בעלת החנות אם יש לה כזו שמלה מוכנה או שהיא צריכה לתפור משהו דומה. בתחילה המוכרת (שקוראים לה רחל סיני) התחילה לכרכר סביבי, להגיד לי כמה שהכל יכול להיות יפה עליי. איך שהצבעתי על השמלה שמצאה חן בעיני מתוך הקטלוג, היא תפסה לי את היד בהתלהבות ואמרה במבטא פרסי: "כן!!! יש לי בדיוק כזאת שמלה בשבילך!!! כל הכלות רוצות את השמלה הזו... זו שמלה שמורכבת משני חלקים, חצאית ומחוך... ובדיוק התחלתי היום מבצע לכלות של החורף: שמלה + איפור + תסרוקת ב-4500 ש"ח בלבד!!! בדרך כלל זה 5000 ש"ח אבל בדיוק היום התחיל המבצע החדש... בואי תראי..." בנוסף לעובדה שאני תמימה בצורה לא נורמלית (וחבל חבל חבל שהלכתי לשם לבד בהתחלה!!! טעות) ובנוסף למחיר ה(יחסית) זול ששמעתי ממנה לגבי כל החבילה ביחד (כי אנחנו מאוד מאוד לחוצים מבחינה כספית בחודשים האחרונים) + הצורה שהיא קיבלה את פניי והנחמדות שלה משכו אותי עוד יותר... הבעיה איתי, מי שנחמד איתי - אני נחמדה איתו כפליים... (ולפעמים הרבה יותר מדי...) עוד לא ידעתי לצערי מה מסתתר מאחורי ה-Over התחנחנות שלה... בקיצור היא הראתה לי את המחוך והחצאית וישר הביאה את הניירת כדי שאחתום על החוזה איתה... בנוסף רצתה שאני אשלם לה כמובן מקדמה, הלכתי להוציא בשבילה 500 ש"ח מהכספומט. קבענו מדידה ראשונה ואחרי כחודש בערך הגעתי אליה. היא שמה עליי את אחד המחוכים שהיו לה שם (אי אפשר לומר שהיא הכינה את זה במיוחד עבורי...) ועוד חצאית וזה היה נראה זוועה עליי. רחל סיני רק חזרה ואמרה "זה מקסים, איזה יופי יושב עלייך בול, מדהים!" הראיתי לה מה בדיוק צריך לעשות בשביל שהשמלה תראה עליי יפה, איפה לקצר ואיפה להאריך, מה לשנות ומה להוסיף, והיא עיקמה את האף... לפני שיצאתי היא ניגשה אליי וביקשה עוד כסף על החשבון... הוצאתי 500 ש"ח מהכספומט ונתתי לה... הלכתי הביתה אחרי שקבעתי עוד מדידה. בפעם השלישית שהייתי אצלה (באתי עם חברה שלי) שוב, מדידה. חברה שלי מסתכלת עליי לבושה בשמלת כלה ואני מחפשת את השוני מהפעם הקודמת ו... הפלא ופלא היא לא עשתה אפילו שינוי אחד קטן. המחוך נראה בדיוק כמו בפעם הקודמת שהייתי אצלה רק הפעם מלוכלך יותר... נראה עליי פשוט זוועה...