ערב טוב לכל הנוכחים

לאIנרד

New member
ערב טוב לכל הנוכחים

אני אמנם נרשמתי מזמן לתפוז אבל לא הייתי פה הרבה עד היום. אולי יש פה פליטי סיטרייד שמכירים אותי ואני אשמח להיכנס פה לעיניינים. היום אתר סיטרייד עבר לידי מנהלים חדשים שבאו וחסמו חברים ותיקים שהיו בסיטרייד בגלל מחלוקות עם הבעלים החדשים. התנהגות כזו משאירה אווירה לא נעימה ובאתי לחפש בית חדש בתיקווה שאוכל לרכוש פה עוד ידע וניסיון וכמובן שאשמח לתרום מיכולותי הצנועות ולהפרות אחרים. היום אני סוחר מעט מאד במעוף וקונה או כותב אופציות רק כאסטרטגיות וכלל לא סוחר במניות בארץ. עקב חוסר זמן בשעות היום (צריך לעבוד) אני סוחר רק בערב במניות בחו'ל. אם יש פה חברים מסיטרייד אשמח לשמוע מכם !
 
זה לאון ?

לאון מהפורום העתיק של תפוז לפני שדוביד כתב בפורומים ? לא נראה לי . בכל מקרה ברוך הבא ובלי לפגוע במעופניק !!! הרצל .
 

a n g l o

New member
תפשת בעלות על מעופניק ?

הכרטיס של מעופניק אצלנו במועדון בכספת של העורך דין של הקבוצה. אתה יכול לשחק בנדמה לי אם אתה נהנה מזה.
 
ידידי, לא קרה כלום -אל תתעצבן.

קח את החיים בקלות. האינטרנט הוא רחב, והעולם גם הוא. עד שלא אדע מה קורה שם - לא כותב, וגם לא מגיב על מה שקורה. אני סיימתי את הרומן שלי היום איתם. באותה קלות - בה אוכל לחזור. (באם יתחשק לי) אף אחד לא חייב לאף אחד.
 

לאIנרד

New member
ההפסד כולו שלהם.

אני עקבתי אחרי המאמצים שלך להרים את פורום המניות שם. השינוי שם הורגש די מהר והפורום הזה היה בהחלט המוביל מבחינת רמת השיח והאינפורמציה. המוטיבציה שלך בעיני ראויה להערצה .
 
מנהלים זבל

סייקון ויוסי מכרו את הנשמה שלהם בשביל כמה שקלים שתי אפסים מאשדוד שבא אחד שמקרוב למר סמואל,הוציא להם קצת כסף והם מכרו את כולם שם. שיישארו עם הזבלים האחרים שם,ולא חסר כאלו.
 
אני שמח

שמי שגרם לירידה ברמה בסיטרייד לא נמצא שם.. הרבה חברה ותיקים וטובים יחזרו לכתוב שם. תהנו כאן
 

idoba2

New member
אתה רומז ל...

קולומבו?
מורי ורבי. האיש וההשראה. כן!
 

לאIנרד

New member
אמיר , אותך חסמו בצדק !

הניסיון המחפיר שלך להריץ את AAPL בהחלט דרש תגובה הולמת ואולי אפילו תלונה ברשות על הרצת מניות. בפעם הבאה תשתדל לא להריץ מניות קיקיוניות.
 
למעלה