ערב טוב לכולם

דפוש

New member
ערב טוב לכולם

קיבלתי היום במתנה מחמותי מחבת מהסגנון של מחבתי המולטי שף.יש לכם רעיונות, מה אפשר לעשות בו ? אם יש למישהו מתכונים מהספר של מולטי שף, אשמח מאד לקבל.
 

yaron1

New member
מולטי שף

זה בעצם משטח טיגון/בישול גדול העובד על חשמל, אני לא חושב שיש מתכונים המיועדים במיוחד לזה וגם אם יש זה בעצם "הסבה" של מתכונים רגילים. לדעתי כל מתכון שאת עושה במחבת יכול ללכת במולטי שף. גם לי יש כזה ואני משתמש בו מתי שאני צריך משטח בישול/טיגון רחב לכמויות גדולות יחסית של מזון העשוי טפלון. אני מכין בו אורז מטוגן, מטגן נתחי חזה עוף עם ירקות בחורף אפילו קליתי עליו ערמונים. יש לו גם חסרון והוא שחום המחבת לא מגיע לטמ"פ של למעלה מ 200 - 220 מעלות כאשר רוצים חום גבוה יותר למשל לאטימה של בשר זה חיסרון מאחר ומחבת מגיע ליותר. אני מקווה שעזרתי במשהוא.
 

דפוש

New member
ירון

בוודאי שעזרת. זה בדיוק מה שרציתי לשמוע. לדוגמא כיצד ניתן להכין אורז במחבת הזה.נוסף לכך הבנתי שניתן להכין ארוחות משולבות במחבת. גם המנה וגם התוספת ביחד.הבנתי שיש שימושים נוספים למחבת כמו קליית גרעינים,פופ קורן וכו. איך עושים את זה ?
 

sjarjar

New member
בזמנו נערכו דיונים גדולים ורציניים

לגבי מחבתות מולטי-שף והבישול עליהם. עשי חיפוש מתקדם ותמצאי אוצרות. ככלל יש להתייחס למחבת מולטי-שף כמחבת רגיל, גדול עם מכסה, שניתן לשלוט על הטמפ´ שלו.
 

דפוש

New member
תודה,

אני מכירה רק את מנוע החיפוש מצד שמאל של המסך, יש גם מנוע לחיפוש מתקדם ?
 

דפוש

New member
מצאתי,תודה

תמיד יש פעם ראשונה. אמנם לא מצאתי הרבה על המולטי שף,אבל כנראה שזה מה יש. תודה לכולם.
 

yaron1

New member
אז ככה

לגבי אורז כשאמרתי שהכנתי אורז מטוגן הכוונה היתה שאת האורז הכנתי בסיר רגיל ואת הטיגון שלו עם כל התוספות עשיתי במחבת. אני לא מתלהב מלעשות אורז במחבת מולטי שף מאחר ואורז זקוק לסיר גבוה יחסית לצורך היווצרות האדים מה שמולטי שף לא מאפשר. קליית גרעינים, ערמונים ופיצוחים אחרים זה פשוט שמים את הפיצוחים ללא מכסה על חום בינוני גבוה ומידי פעם מערבבים. פופ קורן אני גם לא ממלית להכין שם כי על מנת שלא יעוף הפופ קורן יש צורך במכסה ואז מצטברים אדים שמרטיבים את הפופקורן ועושים אותו "מושי" כזה. פופקורן אני עושה בסיר עם מעט שמן כאשר בתור מכסה אני שם מסננת בקוטר הסיר שמצד אחד מונעת מהגרעינים לעוף ומצד שני נותנת לאדים לצאת. לגבי מנה עיקרית עם תוספות ביחד לצערי אין לי ניסיון.
 
למעלה