הגעתי........(יפית, את בפנים)
אז מה יש לנו? מי יש לנו? טוב, גרוזינית חתיכה, מאיה ערב טוב, יש איזו עבודה לבת? אני כאן... סמדר... השיניים בסדר? ויש לנו כבש וחתול חחחחחחחחחח ערב טוב לכולם/ן אהההההה
░▒▓ ויש לנו את יפית, עם השוטר והסיפור ההזוי עם השרשור של הנוסע.. יפית, איך היה היום הראשון? נתראה ביום חמישי, על הדוכן, (בעמידה)!! לא בשכיבה חחחחחחחחחחח
רק ליפית, בהצלחה עם השופט