ערב טוב לכולם

חתולון*

New member
הגעתי........(יפית, את בפנים)

אז מה יש לנו? מי יש לנו? טוב, גרוזינית חתיכה, מאיה ערב טוב, יש איזו עבודה לבת? אני כאן... סמדר... השיניים בסדר? ויש לנו כבש וחתול חחחחחחחחחח ערב טוב לכולם/ן אהההההה
░▒▓ ויש לנו את יפית, עם השוטר והסיפור ההזוי עם השרשור של הנוסע.. יפית, איך היה היום הראשון? נתראה ביום חמישי, על הדוכן, (בעמידה)!! לא בשכיבה חחחחחחחחחחח
רק ליפית, בהצלחה עם השופט
 

סמדר ר

New member
זה רופא שיניים מעולה, השיניים לא

כך כואבות אחרי טיפול אצלו. הכיס, לעומת זאת, די כואב ......
 

חתולון*

New member
בזזזזזזזזזזזזזזזזז זזתי

בזזזזזזזזזזז גם רופא שיניים בזזזזזזזזזזז גם הייתי וזזתי....
 
היי חתולי

אכן כן, יש עבודה לבת שלי אתה יודע ידה מגובסת ורגלה כואבת. נתבקשה להכין עבודה דמות מופת במשפחתה מיהי הדמות? ראיון עם הדמות ומה למדה מדמות זו. היא לקחה את "אבא" שלה כדמות והיה לה קשה לכתוב יש לך רעיון נוסף? תודה מאיה
 
למעלה