ערב טוב לכולם
בשעה טובה ומוצלחת,אפשר לומר שאנו קרובים מתמיד לסיומו של התהליך לקבלת אישור סופי של הועדה. בכוחות משותפים,בעיקר של מירב,וקצת משלי,עברנו את הועדה הראשונה בהצלחה וללא עיכובים. ביום שני הבא עלינו לטובה,אמורה להתקיים הפגישה עם הפונדקאית המיועדת,שתיקרא מהיום ס מעל דפי הפורום שלנו. באם יהיה לנו מזל,ונוזמן לחתימה משותפת על החוזה בועדה הבאה שתתכנס. נוכל לראות עצמינו באוגוסט בתחילתו של טיפולינו המשותף. בתקווה שהכל ימשיך לנו חלק וללא עיכובים נוספים. בהזדמנות זו מאחלת בהצלחה לורד ולפונדי שלה,שישמעו בשורות טובות בקרוב,לענת שתחזור מהר למסלול הטיפולים ובכלל הצלחה לכולנו. ושוב תודה גדולה,לגדולה מכולן,שמחבקת את כולנו תחת כנפיה.
בשעה טובה ומוצלחת,אפשר לומר שאנו קרובים מתמיד לסיומו של התהליך לקבלת אישור סופי של הועדה. בכוחות משותפים,בעיקר של מירב,וקצת משלי,עברנו את הועדה הראשונה בהצלחה וללא עיכובים. ביום שני הבא עלינו לטובה,אמורה להתקיים הפגישה עם הפונדקאית המיועדת,שתיקרא מהיום ס מעל דפי הפורום שלנו. באם יהיה לנו מזל,ונוזמן לחתימה משותפת על החוזה בועדה הבאה שתתכנס. נוכל לראות עצמינו באוגוסט בתחילתו של טיפולינו המשותף. בתקווה שהכל ימשיך לנו חלק וללא עיכובים נוספים. בהזדמנות זו מאחלת בהצלחה לורד ולפונדי שלה,שישמעו בשורות טובות בקרוב,לענת שתחזור מהר למסלול הטיפולים ובכלל הצלחה לכולנו. ושוב תודה גדולה,לגדולה מכולן,שמחבקת את כולנו תחת כנפיה.