ערב טוב לכולם

koralv

New member
ערב טוב לכולם

בשעה טובה ומוצלחת,אפשר לומר שאנו קרובים מתמיד לסיומו של התהליך לקבלת אישור סופי של הועדה. בכוחות משותפים,בעיקר של מירב,וקצת משלי,עברנו את הועדה הראשונה בהצלחה וללא עיכובים. ביום שני הבא עלינו לטובה,אמורה להתקיים הפגישה עם הפונדקאית המיועדת,שתיקרא מהיום ס מעל דפי הפורום שלנו. באם יהיה לנו מזל,ונוזמן לחתימה משותפת על החוזה בועדה הבאה שתתכנס. נוכל לראות עצמינו באוגוסט בתחילתו של טיפולינו המשותף. בתקווה שהכל ימשיך לנו חלק וללא עיכובים נוספים. בהזדמנות זו מאחלת בהצלחה לורד ולפונדי שלה,שישמעו בשורות טובות בקרוב,לענת שתחזור מהר למסלול הטיפולים ובכלל הצלחה לכולנו. ושוב תודה גדולה,לגדולה מכולן,שמחבקת את כולנו תחת כנפיה.
 

עָנת

New member
היי חמודה../images/Emo24.gif

זה מעולה שכבר מאשרים אותכם סופית
את בידיים טובות
מאחלת לכם דרך מהירה ומוצלחת
אני אחזור לטיפולים,מקווה בחודשים הקרובים
 

מירבי*

New member
קורל יקירתי../images/Emo24.gif

תודה על המילים החמות
אני מחכה כבר לרגע הזה שבו תוכלו להתחיל את הטיפולים, רוצה לראות אותך עסוקה בדברים האמיתיים ועוד יותר רוצה לראות אותך מאושרת מההריון.
 
למעלה