ערב טוב לכולם

pachanga

New member
ערב טוב לכולם ../images/Emo41.gif

אני הלכתי לנשום לי אויר נעים אחרי שיחה של שעתיים עם בחור די הקסים אותי דרך הטלפון
וזה ישאר רק בגדר טלפון
ביי אהיה כאן אולי יותר מאוחר אוהבת אותכם
פאצ´נגה
חיי לילה
 
למעלה