ערב טוב לכולם אני הלכתי לנשום לי אויר נעים אחרי שיחה של שעתיים עם בחור די הקסים אותי דרך הטלפון וזה ישאר רק בגדר טלפון ביי אהיה כאן אולי יותר מאוחר אוהבת אותכם פאצ´נגה חיי לילה