ערב טוב ונהדר לכולם!

ערב טוב ונהדר לכולם!

אני כבר כמה ימים חולה (חום, שיעולים, אף סתום...) אז שאלתי את הקלפים למה אני חולה, וזה מה שקיבלתי.. מדוע - 5 מטות + קלף הבהרה אס החרבות אני - 8 חרבות חולה - 7 גביעים סיכום - אביר המטבעות רציתי לשמוע את הפירוש שלכם תודה מראש בר ילד מאושר, סתם ככה, בלי סיבה!
 
בר... איזו מין שאלה זו ?

אתה רוצה לדעת למה אתה חולה ? גש לרופא ! הדעה שלי - לא מהקלפים כמובן - חילופי מזג האוויר... לא מתאים לך לשאול שאלה כזו :) תהיה בריא מתוקי.
 
לא לזה התכוונתי...

התכוונתי מה גרם למחלה כי אני מאמין שלכל מחלה יש גם הרי סיבות רוחניות, ורציתי יותר בהירות לגבי הסיבות הללו...
 

ליאת39

New member
הי חוקי אהבה ../images/Emo9.gif

האם אתה נמצא בתקופה של לחץ??? הרבה עבודה???? (לימודים???)
 
לא ממש...

האמת שזה תקופה ממש מאושרת, אני מגלה דברים חדשים בעצמי, מפנים דברים שבעבר לא הבנתי...
 

ליאת39

New member
האם אתה בתוך תוכך עובר שינויים???

אולי שינויים אנרגטיים שגורמים לתגובה כזו של הגוף??? השאלה לא מנוסחת כל כך טוב... מה הסיבה למחלה שלי 4 קלפים + סיכום
 
יכול להיות...

האמת שאני חושב שהגוף שלי, ובמיוחד האזור של הגרון, צאקרת הגרון, עובר שינויים התפתחותיים, אבל מה שהייתי רוצה לדעת זה איך לזרז את ההתפתחות. למה ההבדל בשאלה שלך בין המה לסיבה?
 

batgalim

New member
חוקי אהבה

האם סביבתך הקרובה מרוצה מהשינוי הרוחני שאתה עובר ותומכת בו? יתכן ואת נמצא במצב של עמידה על רעיון מסויים בו אתה דבק מול דעת הסביבה השוללת את אותו רעיון. אך כדאי שתדע שמדובר על מאבק קצר איתו תוכל בקלות להתמודד ולהמשיך להרחיב את אופקיך. ובאותה נשימה - אתה יכול להחליף את המילים "סביבתך הקרובה" - ב"גופך הפיזי", מול הנפש והרוח. כיום אתה כבול וחסר יכולת לרוץ קדימה עם ההתפתחות הטבעית שלך. הבעיה היא קוצר רוחך להשלים את המהלך של ההתפתחות... אתה לא יכול לזרז דברים שאמורים לבוא באופן טבעי, אין כזה דבר לזרז התפתחות... אתה נעול על רעיון שקשה מאד ליישם, משלה את עצמך שאוטוטו תצליח להשיג משהו, אך אתה חייב להגיע קודם לאיזון עצמי, לסיים מאבקי כוחות - בינך לבין עצמך, או בינך לבין הסביבה, ולהגיע לשקט הרצוי על מנת שההתפתחות הטבעית תשתחרר מהחסימה. קח את הדברים באיזי אתה מגלה דברים על עצמך ועל פנימיותך המשך להקשיב לקולות הפנימיים הגוף "בוגד" בנו לעיתים בכדי לעצור אותנו ולהרגיע... אתה בדרך הנכונה, וצריך לדעת שהדרך ארוכה ויכולה להמשך שנים ארוכות ורבות, אין סוף לתגליות, אין סוף ללימוד. מאחלת לך שנה טובה ומאושרת שנה של התפתחות צמיחה רוחנית
 
תודה!

את צודקת, אני באמת מנסה כאילו לגמור עם זה ודי, ואז אני בעצם לא נותן לעצמי באמת לנוח ולתת לריפוי באמת לעבוד. את יודעת, אני חושב שזה מה שאני יעשה להיום.
שיהיה לך שנה נפלאה מלאה אור ואהבה!!
אוהב בר ילד, ילד מאושר, סתם ככה, בלי סיבה!
 
למעלה