ערב טוב בנות

ע ו מ ר 4

New member
ערב טוב בנות

נכנסתי לפייסבוק! כן כל העולם שם...החברים של ושל ושל...שהם גם החברים שלכם ושלי ושלנו...הכל נפלא. רק שהמנהלת....פולי הכניסה קישור היישר אל הפורום שלנו. לא מתאים לי. לא מתאים לי בדיוק כמו שלא מתאים לי ולחלק מאיתנו כשכל העולם נכנס לאחר שאנחנו מופיעים בראשי. מכיון שכתבתי לה הודעת טקסט ואמרתי שלא מתאים לי...והיא השיבה בלא מבינה מה הבעייה......אז אנסה להסביר כאן.לא כל הילדים שלנו יודעים שאנחנו כותבים עליהם ומה קורה להם...ולנו וכו. לא כל משפחה יודעת... אפילו לא כל בני הזוג. אז מה חשוב היה להכניס את זה גם לפייסבוק? מבקשת כאן מולך שתיכנסי לקיר שלך ותמחקי את הודעת הקישור שהכנסת. ושיהיה ערב טוב!!!
 

אםפי7

New member
פולי אני חושבת שעומר צודקת

לכל אמא כאן יש את העניין שלה והיכולת להעלות לפייסבוק את החייל הפרטי שלה, אבל למען לא יהיהו בעיות משפחתיות או חיצוניות כדאי לסייע לנו לשמור על הפרטיות שהיא הכייף הכי גדול של הפורום הזה.
 

פולי44

New member
ביי בנות

תופסת מרחק לכמה ימים, הגזימו פה קשות, אין לי כוח לזה, צריכה מנוחה.
 

פולי44

New member
הבהרה אחרונה בנושא זה

כשקיבלתי את הסמס במהלך חזרת המקהלה, לא ידעתי בכלל ממי זה ולראייה שלחתי בחזרה סמס "מי זה". ועומר רשמה את שמה. אז היא כתבה שלא מתאים לה להופיע בפייס והיא מבקשת פרטיות. אני בכלל לא ידעתי על מה מדובר. נשלחו עוד מספר סמסים בינינו וכשהתקשרתי אליה כדי להבין על מה מדובר היא לא ענתה לי (כנראה במכוון כי מסתבר שלרשום סמסים יותר קל לה מאשר לדבר). כשחזרתי הביתה ונכנסתי בערך ב10 וחצי בערב אחרי שלא הייתי בפייס כל היום, ראיתי שאכן יש קישור לפורום תחת הדף שלי. התגובה הראשונה שלי היתה שזה לא קשור אלי, כי שכחתי שמה שקרה זה שבבוקר כשניסיתי להגיב להודעה של רוזנת היתה איזושהיא בעיה ואז ניסיתי לשלוח שוב את ההודעה ולחצתי בטעות על שתף, בכלל בהיסח הדעת, כי אחרת הייתי נכנסת מיד לפייס ומוחקת את זה. כשנכנסתי עכשיו לפורום ראיתי שעומר הספיקה כבר להשמיץ אותי ולייחס לי את הקישור הזה כאילו עשיתי אותו במכוון, בהודעתה יש המון ארס, ולצערי הרב אם היתה מועילה בטובה לענות לי כשהתקשרתי אליה הייתי מסבירה לה שכל העניין מקורו בטעות והייתי אומרת לה שאמחק את ההודעה ברגע שאגיע הביתה. אני נפגעתי ממנה, ואני לא מתכוונת להגיב על דבריה מהיום ואילך. ערב טוב לכולם
 

ע ו מ ר 4

New member
זה בסדר

עדיין יפת נפש. נוח יותר לשלוח טקסט כי הקליטה גרועה וכדי לדבר צריכה ממש להרים קול כשמדברת.(לכן יש לי 500 הודעות טקסט מתנה מסלקום...בעבור שירות קליטה גרוע) כששלחת את ההודעה האחרונה שלך אל תוך הלילה כבר מזמן ישנתי וראיתי לא מזמן. ו....חבל...אם היית שומרת אז כשטילפנתי בערב אחד כמה פעמים כדי להנחות אותך איך והיכן כדאי לארגן את יום ההולדת של החייל שלך....אולי היית זוכרת שזו אני...ויש בי גם כמה דברים טובים....בכל זאת. ואת השרשור הזה את יכולה למחוק בשניות.
 

פולי44

New member
עומר, אני נזכרת עכשיו

שיכול להיות שבבוקר כשהגבתי להודעה של רוזנת לחצתי כנראה על שתף בטעות וזה עבר לפייס, ואם היית מדברת איתי הייתי נזכרת בזה ואומרת לך שמיד כשאחזור הביתה אמחק את ההודעה. במקום זה, השמצת אותי. חבל מאוד
 

פולי44

New member
נראה לך שהייתי עושה את זה במכוון כדי לשתף?

את לא מכירה אותי כנראה, ועכשיו זה כבר לא משנה לי.
 

פולי44

New member
כמה ארס יש בדברים שלך!

וואו, הצטיירת תמיד כיפת נפש, זה ממש לא נראה ככה עכשיו
 
בואו נרגיע בבקשה../images/Emo24.gif

בסך הכל טעות בהקלדה. הקישור נמחק ולא קרה שום דבר. לא להוציא דברים מפרופורציות. שום דבר טוב לא קורה מזה. שיהיה לילה רגוע ושלו לכולנו
 
מסכימה עימך פנה קוטה../images/Emo24.gif

וחושבת שזה היה צריך להעשות במסרים כי אל תשכחו שהרבה קוראים כאן שולחת לכם חיבוק ללילה רגועה ושקט וכייפי פולי שלחתי לך מסר !!!!
 
אז מה היה לנו פה ?

אחת שמסמסת , כי לא יכולה לדבר מאחר ואין קליטה לניהול שיחה. אחת שלא יכולה לענות כי היא בזמן חזרות (ולכן גם לא יודעת במה מדובר). זו ,שלא יודעת במה בכלל מדובר , לחצה בטעות על "שתף" וגרמה לזו , שלא יכולה לנהל שיחה קולית מטעמי "אין קליטה" ,לחשוב שהכל מכוון. והחלל הזה של חוסר ההבנה הוא מצע פורה לדימיון , להשתולל בו. אז הנה באה פולי והסבירה שהכל מקורו בטעות , ובאה עומר והבהירה שהיא לא יכולה לנהל שיחה קולית וזו הסיבה היחידה שלא ענתה (וגם פרשה לישון מתישהו) וכרגיל , כשאור היום עולה הכל נראה בהיר ונהיר. אז יאללה , בנות , "תחליקו"
 

סמדר בנ

New member
אדמונית, ניסחת מצויין

כרגיל. בהחלט נשמע כמו אי הבנה ואני מקווה ששתי היקרות - פולי ועומר, הבינו את זה ועברו הלאה.
 
אז מה היה לנו פה ?

אחת שסימסה כי לא יכולה לנהל שיחה "אמיתית" מטעמי "אין קליטה". אחת שהיתה בזמן חזרות כשקבלה את ה-סמס ובכלל לא הבינה במה דברים אמורים. זו ,שלא הבינה במה דברים אמורים כי לחצה בטעות על "שיתוף" , גרמה לזו ,שלא יכולה לנהל שיחה קולית לחשוב שזה מכוון , וכשזו שלא יכולה לנהל שיחה קולית לא הגיבה ל-סמס שנשלח אחרי שכבר פרשה לישון - גרמה לזו שהיתה בחזרות לחשוב שהיא לא רוצה לדבר. מבולבלים ?
גם אני...
טוב שהאיר היום והבהיר את כל אי ההבנות ... יאללה , פולי ועומר תחליקו
אל תתנו לאי הבנה הזויה אחת להשחיר את העבר הטורקיזי המשותף שלכן...
 
אחרי שהתפוז רשם לי "תקלה טכנית" והעלים את

ההודעה הראשונה , ישבתי ושיחזרתי והתאמצתי וכתבתי שוב , כי שתיכן חשובות לי , ומסתבר שגם לתפוז , כי אחרי מספר דקות הוא החליט בכל זאת לאפשר להודעה שלי לראות אור...
 

פולי44

New member
אדמונית, אני נורא אוהבת את הניסוח שלך

ולמרות זאת חושבת שהוא לא מדויק ולכן אשלח לך מסר
 
פולי , בהיותי נטולת מחשב "נורמאלי"

זה הנוכחי (הנייד) לא מאפשר לי להיכנס לתיבת המסרים. אז את מוזמנת לשלוח אלי למייל (או שתמתיני עד סופ"ש ובעזרת היושב במרומים , כרטיס האשראי , חנות המחשבים והטכנאי - יהיה לנו גולם חדש בבית).
 

פולי44

New member
כתבתי לך מסר נורא ארוך

אני אנסה לעשות copy - paste ולשלוח במייל
 

ע ו מ ר 4

New member
מתוקף תפקידך פולי

ציפיתי למעט יותר. את רוצה להמשיך לדוש בענין ...תדושי. גם זה בסדר. את רוצה לאסוף חתימות? של עליהום גם זה בסדר. יש לך עוד מה ללמוד בעניני פורומים ובטח בעיניני ניהול פורום.... אין לך מושג קלוש אפילו מה אנשים שלא שייכים לפורום...במיוחד פורום כמו זה....מסוגלים לעשות עם תוכן המילים. וכן. לא כל אחת כאן משתפת בבית ורוצה שכל בני המשפחה שהיא לעיתים מספרת עליהם...יקראו. אז כל הצדיקות שלא רוצות להתייחס....מזכירה לכם איך כתבתם פה ושם על בעל מרגיז...על ילד זה או אחר שהתפוצצתם בגללו.על תמונות של חדרים מבולגנים...שקיוותם שהילדים לא יציצו ויראו.ואיך החלפתן שמות מפחד שבני המשפחה יגלו שזה אתן. אז כאן אני לפחות לא מופיעה בשמי האמיתי כי בחרתי. בפייסבוק אני אני...אבל לא רוצה את כל החברים שלי איתי בפורום...ושידעו מה אני כותבת. מה לא ברור כאן? תחשבו על זה!!!
 
עומר בוקר טוב, הפעם לא צריכה להיות חמיצרית

כדי להבין שהתכוונת אלי, לא בוער עלי שום כובע ושום בטיח, מספיק התמונה של החדר המבולגן, אז עומר, הבחירה אם לכתוב או לא היא שלי, ושלי בלבד, הבחירה מה לכתוב, היא גם שלי, ושלי בלבד, אצלנו, בדגש אצלי בבית במשפחה, יודעים שאני כותבת כאן, ואם יודעים, אז אני לוקחת את "הסיכון" ואת האופציה שהם יכנסו לקרוא, כי זה יעניין אותם, גם אין לי מחשב שהוא "רק" שלי, ואין לנו סיסמאות וכו' ולכן אין לי שום חשש מחשיפה, החברים הפרטיים שלי, שלא כותבים כאן, גם זיהו כבר את הרוזנת (כאן שוב לא צריך להיות חמיצר), וכמובן מכירים את ילדי ולגבי חדרו של הבכור - כולם מכירים גם אותו (גם הוא עצמו...) ולעצם הנושא - אדמונית סיכמה אותו היטב, וקלעה לתחושתי. כשקראתי את שכתבת בהודעה הראשונה, ניכנסתי לפייסבוק ראיתי את הודעתי שאליה רצתהפולי להגיב, תחושתי היתה מעורבת, והצלחת להכניס לי חרדה מסוימת, אז הבנתי שיתכן ויש טעות והיא תטופל, ובמקרה הכי גרוע, חשבתי - מה יכול להיות? וראיתי - שמבחינתי - כלום, שום אסון ואפילו שום חוסר נעימות. אז מה יש לי להגיב? מה יש לי להיכנס וללבות ויכות/מריבה? והפעם - ממך לא ציפיתי שתתייחסי אלי ככה, מצאתי את עצמי אפילו קצת נעלבת ממך, אבל בוחרת שלא להיעלב, כי אולי לא התכוונת...
 
למעלה