ערב טוב,בנות יקרות

סנדרה19

New member
ערב טוב,בנות יקרות../images/Emo24.gif../images/Emo29.gif

נכון שכל מדריכת הנקה אומרת: "הם לא נולדו עם שעון,אז תזרקו את השעון ותניקו אותם כשהם רעבים" עד מתי זה תופס? נטלי כבר בת חצי שנה ושעות אכילה שלה עדיין לא ממש קבועות. לפעמים היא אוכלת כל שעה לפעמים כל 4,זה ממש לא קבוע. מה אני צריכה לעשות לפי דעתכן, להמשיך להניק אותה לפי דרישתה או לפי שעון? אשמח לשמוע את דעתכן
 

דפנה מי

New member
בשלב הזה אמרו לי בטיפת חלב

שצריכים להיות מרווחים של לפחות 3 שעות-כי אני הגעתי ככה לאיזה 10 הנקות ביום וזה היה נורא!!! הסתבר שכל רצון לשינה/נמנום אשר לווה בבכי-רגעתי עם הנקה ותיכף נרדמה ואז כשקמה שוב רעבה וכן הלאה-התרגלה לאכול קצת כל פעם ולא עד כדי לשבוע. מצד שני בחצי שנה יש קפיצת גדילה לא?!
 

סנדרה19

New member
וואללה גם אצלנו זה ככה../images/Emo4.gif

היא נירדמת על ציצי,היא פשוט אוהבת להיות שם. אז מה אני יעשה כשהיא תרצה לישון?או סתם להיתפנק לה? לגבי קפיצת גדילה,אני חושבת שהיא שכבר מאחורינו. למרות שאין לדעת:)
 

דפנה מי

New member
אני עברתי מההרדמה

של פחות מ 5 דק' על הציצי-להרדמה על ידיים או נענועים וכו' אם לא מפריע לך שהיא סתם מתפנקת ונרדמת ככה (האם נרדמת גם בדרכים אחרות?) אז תמשיכי-לי זה הציק והרגלתי אותה למשוך זמן בין הארוחות ואכול יותר טוב כל ארוחה. כמה ימים וזה מתאזן
 

עליזה28

New member
אפשר לדעת בבקשה מזה קפיצת גדילה ???

זה ממש חדש לי ואני כבר ראיתי כמה פעמים את המשפט הזה ... תודה מראש!!!!!!!
 

She Dolphin

New member
נסי להציע לה דברים אחרים במקום הנקה

לפעמים אנחנו מפרשים תלונות כרצון לינוק וההנקה באמת עושה את העבודה בהרבה מהמקרים, אבל אולי משהו אחר גם היה מצליח. בגיל כזה בהחלט אפשר להציע איזה צעצוע, אולי ידיים או טיול, ואני אפילו שמה לפעמים וידאו אם יש לי תחושה שה"קרעכץ" לא באמת קשור לצורך באכילה או שתיה. אני מניחה שבקרוב היא תתחיל לאכול מוצקים ואז תוכלי להציע לה דברים אחרים לאכול. בקיצור, גלי מה בדיוק מפריע לך וטפלי נקודתית.
 

סנדרה19

New member
תודה על התגובות המהירות../images/Emo9.gif

כעקרון אין לי בעיה להרדים אותה או סתם להביא לה להתפנק על הציצי השאלה האם זה בסדר שלילדה בגילה אין שעות אכילה מסודרות וקבועות?
 

happymam

New member
השאלה מה זה לא סדיר?

האם מדובר בהפרשים של חצי שעה פלוס מינוס או הפרשים של יותר משעה לדעתי זה לא משנה כל עוד היא לא מדלגת באופן קבוע על ארוחות והמשקל שלה בסדר ובכלל שהיא עירנית וחיונית. אני אומרת את זה כי אצלי זה בדיוק כך.
 

סנדרה19

New member
מדובר בהפרשים

של יותר משעה...היא לא מדלגת על הארוחות אלא ההפך אוכלת כפליים
או קיי הצלחת להרגיע אותי
 

rnati

New member
מרווחים או סדר יום?

מה את מחפשת? שעות קבועות פחות או יותר של אכילה (למשל: 8, 10, 13, 16, 18, 20) או מרווחים קבועים - כל 3-4 שעות?
 

סנדרה19

New member
מה שמעניין אותי יותר כרגע

זה המרווחים. אבל אשמח לשמוע גם על סדר יום שלא פחות חשוב
 
למעלה