ערבי שהציל ילדים ישראלים.

spoop

New member
אצילות טהורה!../images/Emo7.gif

זה באמת משהו מיוחד המשפחה הזאת...כל הכבוד! חבל שלא כולם כאלה.
 

יוֹאב

New member
רק בערב סוכות האחרון

ישבנו בגדרה, אצל חברה של אמא שלי בסוכה, והבת שלה סיפרה שהיא חתמה על כרטיס 'אדי', אבל יש שני דברים שהיא צריכה לשנות שם. לכשנשאלה הבחורה (אגב, היא דתייה), מה היא רוצה לשנות, היא אמרה שהיא רוצה לסמן את האופציה של "בתנאי שאיש דת על פי בחירת המשפחה יסכים" (או משהו כזה) והיא רוצה לבקש שהאיברים שלה לא יתרמו בכדי להציל חיים של ערבי, חס וחלילה. אמרתי לה שאין סיכוי שב"אדי" ישתפו פעולה עם הגזענות הזאת, ועוד הייתי עדין, כי בכל זאת, היינו אצלה בסוכה. כששאלתי אותה אם היא תסכים לקבל איברים מערבי, במידה חו"ח שתצטרך השתלה, היא ענתה "לא יודעת". אמרתי לה שהיא יודעת טוב מאוד שהיא תקבל את האיבר, גם מערבי, רחמנא ליצלן.
 

spoop

New member
יואב זה לא סתם.

יש המון אנשים שנפגעו מהטרור באופן ישיר ועקיף. הבחורה הזאת פיתחה אנטי די מוצדק כלפי הערבים,ולכן קשה לה לתרום להם איברים. הרי אם המשפחה הפשתינית הזאת הייתה אומרת שבשום אופן האיברים לא יתרמו ליהודים,הייתי מבינה אותם לחלוטין בגלל העוול שנגרם להם,אז הבחורה הזאת כנראה מאד פגועה מהטרור(גם אם בצורה עקיפה) והיא מעדיפה שיהודי ינצל.
 

יוֹאב

New member
נניח והייתי אומר

שאני מוכן לתרום את איבריי, אבל לא לאתיופים, למשל. מה היית חושבת לעצמך? או אולי, בואי נהיה יותר רלוונטים, ונניח שאני לא מוכן לתרום את איבריי למתנחלים, למשל, כי לדעתי הם פגעו בבטחון המדינה, זה נראה לך לגיטימי? באופן ישיר הבחורה לא נפגעה מהטרור, את זה אני כבר יודע בודאות. ואני לא אסתכן, ואומר שהדת, על כל הדברים היפים שיש בה לפעמים, שיבשה את מחשבתה בתחום הזה, והרי תרומת איברים על פי הלכות מסויימות אסורה בתכלית האיסור, שכן כאשר יבוא משיח הגוף צריך להשאר שלם. אז אם כבר לתרום איברים, רק ליהודים. זה מה שהיא רוצה.
 

spoop

New member
לא נכון...

תחשוב על אדם שרגליו נגדעו או משהו כזה,בתחיית המתים(עזוב אם אתה מאמין או לא) כל אדם יקום חדש,וזה לא משנה אם הוא תרם איברים או לא. אז כבר לפי הטיעון של הדת זה לא נכון. האתיופים לא עשו לי כלום. ותסלח לי,המתנחלים לא הלכו והתפצוצו בתוך אוטובוסים.
 

יוֹאב

New member
סליחה?

כמה ערבים הלכו והתפוצצו באוטובוסים? 200? 300? נניח 1000?? יש לך מליוני ערבים שרק רוצים לחיות בשקט. זה כמו שתגידי - ערבים ישראלים לא רוצחים את ראש הממשלה שלהם, ובגלל זה אני לא תורם איברים ליהודים. זה הגיוני באותה המידה.
 

spoop

New member
כמה יהודים רצחו ראש ממשלה? 1?

ודרך אגב מותר לתרום איברים רק לאחר שהאדם מת לחלוטין.
 

יוֹאב

New member
מה זה משנה כמה?

בשני המקרים מדובר בפסיק שבפסיק, ואסור אסור אסור להכליל כלפי האחרים, בגלל מעשים של רדיקלים.
 

LHOswald

New member
כל הכבוד

זה מעשה מעל ליכולת האנושית. מעט מאוד מסוגלים לעשות כזה דבר אצילי.
 

One Echoe

New member
../images/Emo45.gifכדאי שנלמד מהם.

חברים, יש הרבה ללמוד מהם. אני מאמין ששם בג'נין יש עוד הרבה כמוהו. הם באמת רוצים להפסיק את מרחץ הדמים הזה. כדאי שנלמד.
 

LHOswald

New member
מה יש ללמוד מהם?

גם אני יהודי חף מפשע, שילמדו. רק לא הבנתי מה.
 

LHOswald

New member
כמובן

גם בצרפת אין להם זכויות וכובשים להם שטח. חה חה חה. הצחקת לי את הנעליים. הם התעסקו כאן בטרור לפני 48. זה עוד לפני שנכנסים לזה שמופטי של ירושלים היה מעריץ של היטלר בטירוף, ובטח בכה חודש כשהעיפו את רוממל מאפריקה והם לא הצליחו לכבוש מבריטים את א"י ולשרוף את כל היהודים כאן. בטח גם מוסלמים כראוטים בחרו להיות בס"ס במקרה. ממש אוהבי אדם אלה. את מתעלמת גם מזה שכבר יותר מפעם הציעו להם להקים מדינה עצמאית בתניים טובים ולשכוח מקיפוח. אנו סבלנו והם סבלו, ככה שברור שלא יכול להיות פתרון רק לטובת עם אחד. שנינו צריכים לוותר על משהו.
 

One Echoe

New member
יש ללמוד מהם הרבה.

לא להיות גזעני כדוגמתך. לא להכליל. ולרצות שלום. ולא מלחמה, בניגוד אליך.
 

Rotema3

New member
נכון

ה"צד שלנו" גורש מביתו בשנת 48 ה"צד שלנו" חי חיי עוני, תוך רמיסת זכויות בסיסיות. ה"צד שלנו" מדוכא שנים על גבי שנים. ב"צד שלנו" נהרגו פי 3 יותר אנשים. ב"צד שלנו" ילדים נורים למוות על ידי חיילים. ב"צד שלנו" חיילים פותחים בנשק על אזרחים. את ה"צד שלנו" מפלים, מגדפים, דוחקים לפינה, מדכאים, כובשים. איך ה"צד שלנו" לא יגדל להיות שונא ישראל, והציונות?
 

spoop

New member
סעיף 1+2+3 אותו דבק.

לגבי פתיחה באש כלפי אזרחים,אם הם מהווים לנו סכנה ביטחונית אין מה לעשות,אבל לכוון סתם על אזרח(מה שהפלשתינים עושים) זאת פשוט נבזות. הצבא יורה בילדים בטעות בלי כוונה,והוא מצטער מאד על כך.(לפעמיים הצבא בכלל לא אשם,ראי את דוגמת הילד עם הרובה צעצוע) את ה"צד שלנו" מפלים, מגדפים, דוחקים לפינה, מדכאים, כובשים תסלחי לי מאמי זה לא סתם.
 
למעלה