עקיצות

עקיצות

הקטנה שלי מאוד אהובה על ידי יתושים. כל עקיצה, ולו הקטנה ביותר הופכת תוך יומיים שלושה לעקיצה נפוחה ומגרדת ומכיוון שהיא רק בת 2.5 היא גם מגרדת נוצר פצע ומעקיצה של שבוע יש לה על הגוף סיפור של חודש לפחות... יש רעיונות גם איך למנוע את העקיצות? (הלילה היא ישנה בחדר שלה ואח"כ עוברת לחדר שלנו, כך שלשים משהו בחדר שלה זה לא רלוונטי). גם איך למנוע את ההתנפחויות וגם איך למנוע את הגירודים? כל רעיון יתקבל באהבה. תודה. יעל
 

0 אור 0

New member
האמת היא שהכי טוב זה מניעה פיזית

להקין רשתות על כל החלונות ואפילו כילה א אתם באיזור מועד (גם שיטת הכריות המתעופפות או המגבת כשיתוש מעצבן בכל זא חודר) עבר לזה יש כל מיני וחי יתושים פחות או יותר טבעיים - אני בדרך כלל מערבבת משהו על בסיס גרניום עם משהו לימוני (בשמן נושא חוחובה) - הבעיה היא שזה מאד יעיל אבל רק ל 4 שעות. ניסיתי גם את הפטנט האלקטרוני שמשמיע רעש של יתושים שכאיל לא שומעים - אמנם לקחתי אוו אפילו לחו"ל אתי, אבל אני עדיין לא משוכנעת שהוא באמת עזר. לגבי הקלת הגירודים צריךבנסיון וטעיה למצוא מה באמת עוזר לה - בגדול הבסיס הוא אלורה, אבל מנסיון אישי זה לא תמיד מספיק. אפשר לנסות כל מיני צמחים ושמנים מרגיעי אחרם - קנדולה,אובליפיחה וכו'
 

0 אור 0

New member
סליחה על כל האותיות החסרות

המקלדת לא משתפת פעולה ... מקווה שהבנת בכל זאת
 
פעם היה כאן שרשור

על כל הדרכים להימנע מעקיצות, מאכילת שום ועד לשמן לימונית. נסי לחפש אותו, אולי בטאגלייטס. היו שם רעיונות רבים.
 
רעיונות נגד יתושים

שמן גרניום במבער יכול לעזור. כילה מסביב למיטה- רעיון לא רע. לערוך ציד לאחר שהיא נרדמת. למרוח אחרי העקיצה: רסקיו קרם- מרגיע את הגרוד. בהצלחה עופר
 

nadaval56

New member
מניעת עקיצות באופן מוחלט

אני יודע שזה נשמע הזוי לגמרי אבל יש דרך טבעית למנוע לחלוטין עקיצות יתושים. מכיוון שפרסומת אסורה באתר, רק אומר שניתן להגיע למוצר הנ"ל דרך האתר שלי... איך זה עובד? כמו שהזכירו, היתושים מתרחקים מגרניום. שתייה בריכוז מסויים של שמן הגרניום, מעבירה את הגרניום לדם ומשם הוא מתפנה דרך העור. כל התהליך אורך כ חצי שעה. כלומר, חצי שעה מרגע שתיית התמצית היא מתפזרת באופן אחיד על פני כל העור... הערה: אני לא משוכנע שזה הדבר הכי בריא בעולם. עם זאת, מעולם לא ראיתי תופעות לוואי גם לא בשימוש ממושך, ואני חושב שבמקרים חריגים - שווה להשתמש. נ.ב. מחקר גילה שאנשים עם פחות ויטמינים מקבוצת B בדמם - נעקצים יותר.
 

paluta

New member
אם את יכולה תפעילי מאוורר (בעוצמה חלשה)

לא ישירות אליה כי אם לידה, זה עושה פלאים בכל הקשור להנסת היתושות הטורדניות.
 
למעלה