עצירות
אני עם הגורה היפיפיה שאצלי מגיל יומיים היום היא ביום ה21- השגנו מטרנה לכלבים אבל לצערי הרב יש לה עצירות, לקחתי אותה לוטירינר אחרי יום אחד של עצירות והוא עשה ללא חוקן עם פרפין - שחרר ליום אחד , ושוב אחרי יומיים חזרה העצירות אז קניתי את אותו חומר ועשיתי חוקן והכל בסדר הכלבה נרגעה , היא שחררה לבד קצת , אבל עדיין אין לה יציאות מלבד העזרה חשוב לציין ששתן היא מטילה והולכת לעשות רק על העיתון...
עוד שבוע היא אמורה להתחיל קצת עם אוכל לגורים יבש רטוב
אני עם הגורה היפיפיה שאצלי מגיל יומיים היום היא ביום ה21- השגנו מטרנה לכלבים אבל לצערי הרב יש לה עצירות, לקחתי אותה לוטירינר אחרי יום אחד של עצירות והוא עשה ללא חוקן עם פרפין - שחרר ליום אחד , ושוב אחרי יומיים חזרה העצירות אז קניתי את אותו חומר ועשיתי חוקן והכל בסדר הכלבה נרגעה , היא שחררה לבד קצת , אבל עדיין אין לה יציאות מלבד העזרה חשוב לציין ששתן היא מטילה והולכת לעשות רק על העיתון...
עוד שבוע היא אמורה להתחיל קצת עם אוכל לגורים יבש רטוב