עצירות

שי אמיר

New member
עצירות

כדי למנוע נפיחות בבטן ועצירות- אילו חליטות צמחים כדי לי לשתות? אני לא יודעת מה לקנות ולא רוצה לקנות סתם מיני תה או סוגי חליטות פירות שכלל לא יעזרו לי. אשמח לקבל מתכון לקוקטייל שיכול למנוע ולשפר יציאה קלה. בנוסף, אשמח לשמוע מה כדאי לאכול כדי לעודד יציאה קלה.
 

0 אור 0

New member
עצירות

כדי למנוע עצירות ונפיחות בבטן חשובה התזונה. אם התזונה לא נכונה, אז החליטות יכולות מעט להקל אבל לא למנוע. תוזנה מומלצת תכלול הרבה סיבים באופן טבעי: ירקות, פירות, דגנים מלאים, קטניות. מומלץ לשתות הרבה (אבל לא בארוחות אלא ביניהן) מומלץ להמנע ממזונות ריקים ורעלים כמו קמח לבן וסוכר לבן, שמנים מוקשים ומזוקקים, קופסאות שימורים, מטוגנים למיניהם, אם לקחת בעבר תרופות כגון אנטיביוטיקה שפוגעות בפלורת המעיים, אז כדאי לקחת לזמן מסויים פרויוטיקה טובה - כי כשהפלורה נפגעה, לפעמים גם כשמשפרים את התזונה העיכול קשה. חשוב מאד גם להפעיל את המערכות על ידי פעילות גופנית. מעבר לכך , אם כבר אתה סובל מגזים ונפיחות ולהקלה על עיכול אז הרבה מאד חליטות יעזרו, למשל שומר, מנטה, קמומיל, שיבא
 

daniel354

New member
יש דרכי טיפול

קראתי לא מזמן על פרוביוטיקה שמאוד עוזרת לעצירויות ובעיות בקיבה. אני שמה פה את המאמר שקראתי, מקווה שזה יעזור http://www.D7%99%D7%A7%D7%94/#comment-109einatnutrition.co.il/2011/03/%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%99%D7%95%D7%98%
 
כדי למנוע נפיחות ועצירות

כדאי להבין ממה הן נגרמות. בדרך כלל תזונה לא נכונה אחראית לאלו. אך כדאי להבין לעומק ובצורה אישית את מצב בריאותך. שינוי תזונתי והתאמת צמחים ותוספים באופן אישי אפשר לרב לפתור את הבעיה הזו. צמחים לא כדאי לקנות בלי התאמה אישית, לא כל צמח מתאים לכל אחד ובנוסף, בלי שינוי תזונתי הצמחים לא שווים הרבה. חשובה הסינרגיה הטיפולית. אני ממליצה כמובן על נטורופתיה.
 
כמה נקודות...

אם כבר בררת לגבי צמחים וחיות אחרות- אני אעיז להמר שמדובר בתופעה שהיא לא חדשה לגמרי... במקרה כזה שווה לעשות בדיקה של התזונה שלך, כמו שציינו מעלי- הרבה ירקות חיים ודגנים מלאים, ובמידה והשינוי התזונתי הזה לא עובד, שווה לנסות טיפול, בו בודקים את התזונה, ואת שאר הסימפטומים, ומטפלים במקור. רכישה של צמחים בבתי טבע עלולה להיות בעייתית, משום שבמוצרים רבים יש סכנה של התמכרות, ולאחר תקופה לא תהיה יציאה ללא שימוש במוצרים אלו, במינונים הולכים וגוברים, משום שהגוף לא מצליח לבצע את הפעולה בעצמו. חשוב לזכור שמעבר להרגשת הכבדות, עצירות גורמת להצפה של רעלים בגוף, משום שחומרים שהיו אמורים להיות מורחקים מהגוף נספגים בחזרה דרך המעי, ובנוסף מאפשרים התפתחות לא בריאה של חיידקים. שיהיה בהצלחה, הרבה בריאות, וחג שמח!
 
למעלה