עצומה לESPN

ranatz

New member
עצומה לESPN

עשיתי את שיעורי הבית ויש לי את האי מייל של אחראי השיווק האזורי של ESPN . עד כה קיבלתי רק עשרה מסרים מחברי הפורום הנכבד. בבקשה, מי שעוד לא שלח לי את שמו וכתובתו, נא לעשות זאת בהקדם כדי שנוכל להנות מכריס ברמן וחבורתו. woops' woops woops!
 
שלחתי כבר

אתה מצרף את החתימות הקיימות לאלו עם האנשים החברים האחרים שאוהדים פוטבול באתר וואלה? כי יותר אנשים יותר ביחד - יותר כח והשפעה .
 

Yo-man

New member
הרחבה והמלצה, למי שלא ברור לו

הכוונה היא לפנות לנציגי ESPN בבקשה לשדר את התוכנית המקדימה בימי ראשון, לפני שידור המשחקים, בהנחיית כריס ברמן. מי שמעוניין בכך מתבקש לשלוח מסר ל-ranatz עם שמכם המלא וכתובתכם. לא צריך שום פרט אחר, והנתונים האלה לא יפורסמו בשום מקום. תודה, ואנא הירשמו.
 

royfr

New member
מצטרף לעצומה

ושלח את ההודעה בפורום בוואלה!
 
למעלה