עצומה יוחזר בני Mלך הסטלנים|בהצלחה

"אזהרת טרול"../images/Emo18.gif../images/Emo18.gif|זהירות

הדרך היחידה להתמודד עם טרול היא להגביל את תגובותיכם לאזהרת גולשים אחרים לא להגיב לטרולים. אם תנסו לדבר איתו בהגיון, הוא ניצח. אם תעליבו אותו, הוא ניצח. אם תצעקו עליו, הוא ניצח. הדבר היחיד שטרול לא יכול לסבול, זו התעלמות. כאשר אתם חושדים שמישהו הוא טרול, אתם יכולים לנסות להגיב בצורה מנוסמת ורגועה כדי לבדוק אם זה סתם מישהו במצב רוח רע. לפעמים גולשי אינטרנט נותנים לרגשותיהם לפרוץ כאשר הם יושבים בבטחה מאחורי המקלדת. אם תתעלמו מסערת הרגשות ותגיבו בצורה נעימה ומנומסת, הם בד"כ ירגעו.כפי שנאמר קודם לכן, זה חסר טעם לנסות "לרפא" טרול מהאובססיה שלו. אך ייתכן שאתם פשוט לא יכולים לסבול את הסביבה העוינת שהטרול יוצר ואתם רוצים לברוח לזמן מה. אם תחליטו כך, אז למען כל הגולשים האחרים בפורום, בבקשה אל תרשמו הודעת "אני עוזב/ת" דרמטית. זה ישכנע את הטרול שהוא מנצח במאבק. אין, ככל הנראה, שום הודעה שניתן לכתוב בפורום שגורמת יותר נזק מהודעה האומרת שאתם עוזבים בגלל העוינות שהטרול יצר. טרולים רוצים תשומת לב, ולא אכפת להם אם היא חיובית או שלילית. הם רואים את האינרטנט כמראה בה הם יכולים לבהות באקסטזה נרקסיסטית. בתגובה זו אתם נותנים לטרול לדעת שאתם יודעים מה הוא, ושאתם לא מתכוונים להגרר לתחביב המוזר והמעוות שלו.
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif

יאאאאאאאאאא בני איזה קטע! חחחחחחחחחחחחחחחחחח בול קולע לאנשים מסויימים פה! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טרולים! גדול!!
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif

אהבתי! זה גדול! וגם קולע בול לגבי כמה אנשים פה... חחחחחחחחחח בני זה היה ענק!
 

KinGPinG

New member
200 שקל שחצי מהאנשים מאותו IP

אנשים לא צריכים להשמיץ אותך בני, אתה עושה את העבודה לבד באופן מופלא- אם מותר לי לציין. תפסיק לחיות בסרט, לאנשים כמוך אין מקום בחלון המציאות הוירואלית שפתוחה לאנשים שפויים ואלה שדואגים לשפיות של אחרים. את האשמה אני מפנה למיקרוסופט שאיפשרו לאמחה כמוך את הכלים לנגישות כזאת. אם כבר בנושא אגדות, אתה מזכיר לי את גרגמל.. ושלא ידרדסו אותך ;).
 

taltaltal28

New member
בעד בעד בעד ../images/Emo45.gif

נו מה אני כתבתי את העצומה בטח שאני בעד !!! ולכל המקללים למיניהם מעניין למה אתם מקללים ככה את בני ???? הוא כבר לא יגיב לשטויות שאתם כותבים ומנסים להרגיז אותו אז חבל על האנרגיות שלכם יטרולים. ולתפוז ראיתם איזה תמיכה !!!!! הגיע הזמן להחזיר את בני .
 
שבני הMלך יוחזר לאלתר../images/Emo45.gif

בני אחי מתגעגע אליך ~!!!!!!!!!!!!!!!!! אין שום דבר אחר בבלוגים מלבדך משעמם בלעדיך תחזור אחי! 111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

taltaltal28

New member
כל הכבוד לתפוז !!!

סוף סוף תחרות שוויונית. בני עכשיו אתה זוכה על בטוח. תפוז תסירו את החסימה עכשיו הכול נרגע !!!. והצופים דורשים את בני ודחוף.
 

dav1w

New member
נגד

בני דרך על הרבה אנשים בגלל שהוא החזיק מעצמו אני מתנגד בתוקףף אותי הוא העיף פעמיים בגלל שהחברים שלו ביקשו מימנו
 
הלכו הטרולים חחחחח!! חנעניה תן לה

בחנעניה הבן על ענעניה חחחחחחחחחחח חג שמח לכווול000000000
 
תחזירו את בניייייייייי

מה אתם מתעצבים שהוא אמר תאמת שהכל כאן מכור בגלל זה חסמתם אותו אה יא מניאקים
 
למעלה