עצוב..... עצוב כל כך..........
חופים הם לפעמים געגועים לנחל ראיתי פעם חוף שנחל עזבו עם לב שבור של חול ואבן והאדם והאדם הוא לפעמים גם כן יכול להשאר נטוש ובלי כוחות ממש כמו חוף גם הצדפים כמו חופים כמו הרוח גם הצדפים הם לפעמים געגועים לבית שתמיד אהבנו אשר הים ורק הים שר לבדו שם את שיריו כך בין צדפי ליבו של האדם שרים לו נעוריו. סופטיקוס אדומיקונוס
חופים הם לפעמים געגועים לנחל ראיתי פעם חוף שנחל עזבו עם לב שבור של חול ואבן והאדם והאדם הוא לפעמים גם כן יכול להשאר נטוש ובלי כוחות ממש כמו חוף גם הצדפים כמו חופים כמו הרוח גם הצדפים הם לפעמים געגועים לבית שתמיד אהבנו אשר הים ורק הים שר לבדו שם את שיריו כך בין צדפי ליבו של האדם שרים לו נעוריו. סופטיקוס אדומיקונוס