עצוב לי..

עצוב לי.. ../images/Emo10.gif

יצא לי להתכתב עם האקס הטרי שלי ויש לו מישהי... התכתבנו וירדנו אחד על השני בלי סוף, פתאום קרה משהו שהרגיע את שניינו ואז התחלנו לדבר יפה ורגוע פתאום הוא אומר לי כך: "אני יודע שקשה לך לשמוע עלי דברים אז בקשר למורן <החדשה שלו> זה סתם זמני אל תקחי את זה אישי אני לא אדם רע ולא מתכוון להיות כזה יום טוב וחיים נפלאים.. כמוך." אני לא מבינה 4 חודש היינו פרודים לא היית עם אף אחת אחרת, למה עכשיו שאנחנו בקושי חודש לא ביחד אתה עם אחרת סתם כדי.... לא יודעת כבר על מה לחשוב. והכי מפחיד לא יודעת מה להרגיש, איך לנהוג, איך להעיף את הדמיון הזה של שניהם מהראש.
 

perachs

New member
עד שלא תפסיקי לדבר איתו

המחשבות האלה יפסיקו לדעתי יש מצב שהוא סתם מנסה לשחק איתך במיוחד אחרי השימוש במשפט "שיהיה לך יום נפלא כמוך"
 

ליאן.

New member
אין מה לעשות..

תאחלי לו שיהיה מאושר.. אפילו אם בלעדייך ונתקי את הקשר. הקשר הסתיים. את תמיד תהיי חלק מהחיים שלו. העבר והזכרונות לא ישתנו.. ובטוח שהיה לקשר שלכם איזושהי משמעות. ואולי לטובה שתדעי שהוא המשיך הלאה. אולי זה יעזור להפנים ולעכל את המצב ה'חדש'. אני מציעה גם לך למצוא את האושר שלך עם אנשים חדשים.. ואין סיבה שזה לא יקרה. למה לך להתייסר לשווא?
 

ora4444

New member
ההבדל בנינו

גברים לא מסוגלים להיות לבד ולכן הם "עטים" במהירות על ה"טרף" הבא. אנחנו לעומתם,מבכות את הלבד ומתאבלות על הקשר(וטוב שכך)ורק אז מרגישות מוכנות לקשר הבא. בהצלחה!
 

Old Girl

New member
לאאאאאא רק לא זה

אורהל'ה, יש בפורום מכסה שבועית של תיאוריות על הבדלים בין גברים ונשים ועברנו אותה אתמול. ובעברית: יש לך מספיק דברים מקוריים ומעניינים להגיד, אל תיגררי לכל השטויות של "נשים הן ככה, גברים הם ככה", את יודעת בעצמך טוב מאוד שאין עקביות בעניין הזה של פרידה ומציאת קשר חדש. האנשים יכולים למצוא קשר חדש מהר כי: (1) הם תלותיים ולא מסוגלים להיות לבד; (2) כי פשוט נגמר להם לגמרי מהקשר הקודם; (3) כי במקרה הכירו מישהו שיש אתו קליק נדיר ועוד אלף סיבות. האנשים האלה יכולים להיות גברים, נשים ואולי אפילו חתולים. לא מאמינה? תישארי אתנו בפורום ותגלי כמה אין עקביות...
 

ora4444

New member
מסכימה ומוסיפה..

קראתי את התגובות של כולם לבחור אתמול שהמשיך וזעק כי קיימים הבדלים. את צודקת בדברייך שאין עקביות,יש שונה ויש דומה גם בגברים וגם אצלנו הנשים - אך אינך חושבת שאנו כנשים מתמודדות טוב יותר עם הלבד? אנו זקוקות להחזרת העוצמה והשליטה בחזרה לפני יצירת הקשר הבא. ברור לי שיש נשים שהן פחות רגשיות ופועלות ברציונאליות ומצליחות לזרום במהירות לקשר הבא(ואכן מהסיבות שפירטת ורבות אחרות),אך הרוב שהכרתי שמבצעים זאת הם גברים(ואני לאוו דווקא מדברת על קשר,זה יכול להיות סטוץ,רומן..) פשוט רשמתי מניסיוני. ויום נהדר מותק.
 
ממש לא

כמה בנות כותבות כאן בשבוע על זה שהן לא נפרדות מבחור שהן לא אוהבות כדי לא להיות לבד? לעומת זאת אני סופר-נקשרת אבל לפני כשנה חבר נפרד ממני ושבוע אחרי הכרתי בחור שמצא חן בעיניי בטירוף ועד עכשיו אני לא מאמינה שאחרי שהייתי מאוהבת במישהו חצי שנה מצאתי מישהו אחר אחרי שבוע. מצד שני היו לי קשרים שבכיתי עליהם גם אחרי כמה חודשים... זה לא תמיד קשור לאופי של הבן אדם ובטח לא לעובדה שהוא גבר או אישה אלא פשוט למזל ולסוג מערכת היחסים שנגמרה ולסוג מערכת היחסים שאחריה.
 

ora4444

New member
אני

גם הייתי בקשרים של מס חודשים ולאחר הפרידה מאותו הקשר,הייתי בקשר עם גבר אחר לאחר חודש. אך למדתי שזו הטעות שלי ושאני חוזרת עלייה. לא צריך למהר לקשר הבא אלא קצת להיות לבד והמוכנות לקשר הבא מגיעה עם השלמות שהקשר הקודם הסתיים. ושוב אני כזו(וטוב שיש רק אחת כמוני וזה גם יותר מדיי (-: ואשמח שתסבירי לי - מה הקשר למזל?
 
הקשר שמצאתי מיד בכלל לא טעות

לא צריכים לקפוץ מקשר לקשר אם לא מוכנים לזה ועדיין מתאוששים ממערכת היחסים ובטח לא לבלות את כל החיים במסגרת זוגית בלי להתנסות קצת בלבד אבל אני הייתי לבד תקופה ארוכה ואז יצא שהיו לי 2 קשרים אחד אחרי השני (מה זה מזל? ידיד שלי הוציא אותי לבלות בסופ"ש שאחרי הפרידה כי הייתי מדוכאת ויצא שאחד החברים שלו הקסים אותי וגם רצה אותי בחזרה, זה בד"כ אף פעם לא קורה לי). אז שוב, זה לא אותו דבר להיות מישהו שקופץ בצורה כרונית מקשר לקשר כדי לא להיות לבד ולהיות מישהו שבמקרה מצא מישהו שנורא מוצא חן בעיניו מיד אחרי קשר שנגמר (בהנחה שהקשר שנגמר היה אכן קשר לא חיובי, כי הרי הם נפרדו מסיבה כלשהי ולא סתם, ולפעמים אחרי פרידה מקשר לא טוב מרגישים הקלה ומוכנים להמשיך הלאה- לא תמיד אתה שבור ומדוכא וצריך להתאושש)
 

ora4444

New member
אוקיי אז שוב אנו מדברות

על אלמנט המוכנות לקשר הבא,ולא אלמנט הזמן. ולרגע לא טענתי שהקשר שלך הוא טעות.
 
ועוד משהו

לדעתי יש הבדל בין נניח להירשם לאתר הכרויות ולהתחיל בשרשרת מסחררת של דייטים וסטוצים כדי להתאושש מקשר לבין להכיר בצורה טבעית כמו שאני הכרתי, בלי שהתכוונתי להכיר אלא פשוט כי הבנאדם הנכון נקרה בדרכי.
 

ora4444

New member
ועצוב..

וכן עצוב לקרוא כי"כמה בנות כותבות כאן בשבוע על זה שהן לא נפרדות מבחור שהן לא אוהבות כדי לא להיות לבד?"(יש פה את אלמט הגיל,אלמנט ההתאהבות שבנות מדברות עליו לא מעט) זו ההתמודדות שאני מדברת עלייה,ההתמודדות עם הלבד והחשש ממנו,הפחד הגדול של כולנו הוא משינוי הקיים והסטאטסי(וזה בזוגיות,מקום עבודה,מעבר עיר...). ואני לא המצאתי את זה- יש מאמרים ומחקרים על הנושא,פסיכולוגים מדברים על כך ויש סטטיסטיקות: הפחד הגדול ביותר של גבר הוא הלבד. אישה בכול מקום/מצב - מתמודדת. אני לא המצאתי את הגלגל אני אצרף לכם מאמרים.. (ושוב ברור לי שיש יוצאי דופן בשני הצדדים,ויש להכניס את פרמטר של הזמן והניסיון במערכות יחסים).
 

Old Girl

New member
אורה

בסוציולוגיה ופסיכולוגיה נערכו כל כך הרבה מחקרים, שאפשר למצוא אחד כדי לתמוך בכל טענה. אבל באופן כללי, כמי שעסקה שנים בתרגום ועריכה של מחקרים, אני יכולה להעיד שאין כיום לא בסוציולוגיה ולא בפסיכולוגיה חברתית הוכחה חותכת (סטטיסטית או אחרת) לטענה שלך, ואפילו לא מגמה מחקרית שתומכת בה. וגם אם הייתה הוכחה סטטיסטית שאת מדברת עליה (שלא קיימת כאמור), אני חושבת שזה היה דבר הכי לא רלוונטי בעולם בפורום שדן בבעיות פרטניות של אנשים אינדיבידואלים. לדעתי, כשאדם כותב כאן את הסיפור שלו - צריך לחשוב עליו כאינדיבידואל ולא כחלק מקבוצה הומוגנית (מחשבה הזויה למדי) שכוללת 3,000,000,000 איש. גם לא נכון גם לא יעיל וגם מבלבל. כל שבוע אני רואה כאן בפורומים אנשים שמנסים "להבין נשים" ו"להבין גברים". ואף אחד לא מנסה להבין את בן זוגו...
 

ora4444

New member
ואף אחד לא מנסה להבין את בן זוגו...

יפה רשמת. ואיזה כייף סוף שבוע מתקרב!!!!
 

ora4444

New member
היום

אני עובדת 5 ימים בשבוע וזה גם המון(עובדת המון שעות). ואת?
 
למעלה