עצוב לי בלב..ובמשקל

עצוב לי בלב..ובמשקל

לא יורדת כמעט 3 חודשים עברו ואני בקושי ירדתי רק 6 קילו ואני מבואסת מאוד יש לי סגירה של 7 וב 15.6 קבעתי תור לסגירה נוספת כעיקרון אני יכולה לאכול הכל רק לאט..תמיד בביסים הראשונים יש קושי ואח"כ אין בעיה לאכול עוף שלם וערמת אורז... אני מנסה לשמור על מה שנכנס כלומר דיאטה רגילה לחלוטין (ממש משתדלת לא להכניס לפה שטויות למרות שפעמים לא עומדת בפיתוי) שותה המון ובכל זאת לא יורדת זה ממש מבאס אותי וגורם לי להיות עצבנית וחסרת סבלנות מחכה כבר לירידה משמעותית שפשוט לא מגיעה מקווה שב 15.6 כאשר אסגור עוד 1 ארגיש את השינוי ואתחיל באמת לרדת
 

אלישבע24

New member
רוצה להיות רזה יקרה,

אל תתיאשי,את פשוט לא סגורה מספיק,ולמה קבעת תור לסגירה, אפשר לבוא כל יום רביעי לאסותא [צריך רק להזמין תור] ובמדיקל של ראשון לא צריך שום תור, באים כל יום שישי משעה אחת בצהריים. אני סגרתי ופתחתי שש פעמים עד שהגעתי לגודל שאני מסוגלת לאכול ולשתות,אבל ממש מעט. אצלי הסגירה עומדת היום על 5.5 אבל אצל כל אחד זה משהו שונה. אז על תתיאשי,עוד קצת סגירה ויהיה לך הרבה יותר קל לעשות דיאטה. בהצלחה!
 
תודה אנחנו נוסעים לסופ"ש ארוך

אז לא רציתי לפני זה כי לא מתחשק לי להקיא מחוץ לבית אני אף פעם לא מקיאה אבל כל סגירה אני חוששת מזה
 
אוי, כמה שאני מבין אותך

כל כך הרבה פעמים עמדתי בסיטואציה שלך. זה באמת מאוד קשה, מאכזב ומעציב. אבל אל תאשימי את עצמך. אל תצפי מעצמך לרדת כל עוד את לא מוגבלת במידה מספקת. בניתוח הטבעת צריך סבלנות. לפעמים לוקח כמה חדשים עד שמגיעים למידת ההגבלה הרצויה. פשוט תתאזרי בקצת סבלנות עד שתגיע הסגירה שתגביל אותך במידה מספקת.
 

אופירA

New member
מנהל
מבינה את קוצר הרוח

קשה להמתין 3 חודשים בלי לראות תוצאות. קשה להאמין בתוצאות אחרי שמחכים כל כך הרבה. ובכל זאת, אפשר לוותר על העצבות בהמתנה בניתוח טבעת. משום שכאשר מגיעה הגבלה, מגיעה הרזיה. וההרזיה מביאה למהפך עצום בחיים. ולהגבלה בטבעת צריך לחכות, ולפעמים הרבה זמן. אני חיכיתי להגבלה 5 חודשים בסבלנות ובלי צער, ולא התאכזבתי. גם את לא תתאכזבי, רק תמשיכי להיות סבלנית.
 

שמחה37

New member
מבינה את העצב

|אבל יחד עם זאת חייבת שוב לצייד אותך במילת המפתח סבלנות. 6 ק"ג בשלושה חודשים זה 2 ק"ג בחודש בלי להגיע לסגירה אופטימלית. 2 ק"ג בחודש בדיאטה רגילה זה הישג מרשים. מבינה שאת רוצה להיות רזה וזה יגיע. בינתיים תהני מהדרך תהני מה-6 שירדו, תהני מזה שאת מצליחה יותר לשמור דיאטה את יודעת שכשתגיעי לסגירה אופטימלית תראי ירידה אז כשיש כזה אור בקצה המנהרה שווה להדליק את הפנס לאורך הדרך.
שמחה הכל בסדר
 
אתם כל כך מקסימים שזה מחמם את ליבי

היינו בחופשה שמרתי ממש יפה (טוב באופן יחסי) הולכת ברביעי לסגור עוד קצת נראה לי חצי.. נקווה לטוב תודה לכם אתם באמת מקסימים
 
למעלה