עצה

P o p e J o a n

New member
עצה

הי האם תואר שני בשיווק ב - Baruch college "מתקבל" טוב בארץ ? האם לדעתכם עדיף מוסד אחר בארץ לתואר שני בשיווק? http://zicklin.baruch.cuny.edu/faculty/marketing/programs/ms-marketing/ הנה התוכנית...
 
עדיף מכללת סמי שמעון

או האקדמיה לחומוס בכפר סבא (ויצמן פינת תל חי - ליד המוניות)
 
אם אתה מספיק מקושר או ש..

למשפחתך ישנו עסק מצליח בגדול,המכניס כסף למשרדי הפרסום,עדיף מכללת חשבון הבנק של אבא ואימא,הם כבר יקנו לך תואר רביעי בתחום ויכניסו אותך לכל משרד על שטיח אדום.
 

coolmood

New member
ברוך קולג'

אני מציע לא להתרשם מהזלזול שעשויים להביע ישראלים שלא מתמצאים וש"ברוך קולג'" עשוי להשמע להם כמוסד מפוקפק. מדובר במוסד מכובד וותיק, חלק מהאוניברסיטה העירונית של ניו-יורק (לה יש כמה קמפוסים), שמדורג במקום 20-40 (בדירוגים השונים) בדירוג האוניברסיטאות המובילות במנהל עסקים בעולם. יש לציין כי אין מוסד לימודי בארץ שנכלל ב-100 הראשונים בדירוג כלשהו במנהל עסקים. כשביררתי על לימודי מנהל עסקים שאלתי קרוב משפחה שמתמצא בתחום (פרופ' למנהל עסקים באחת מעשר האוניברסיטאות המובילות), שבהחלט המליץ עליהם כמקום בעל רמה גבוהה. אמנם בסופו של דבר החלטתי ללמוד בארץ (ת"א) משיקולים אחרים, אבל אם אתה יכול ומתכוון ללמוד בחו"ל, זו בהחלט אפשרות ברמה גבוהה. כמובן שאתה צריך לשקול את התרומה של הלימודים לעתידך - בהיבט של יצירת קשרים (סיבה מאוד עיקרית ללימודי שיווק בארה"ב), יכולת השתכרות עתידית, מקום עבודה בעתיד (אם תחליט להישאר בחו"ל), ידע שתרכוש וחשיפה לאסכולות שאינן נפוצות מספיק בארץ. אם אתה מתכוון להישאר בארץ בכל מקרה, יתכן שלא נדרשת השקעה בלימודים בחו"ל. דבר נוסף שכדאי לשקול זו העובדה שאם אתה מתייחס לתואר MS בשיווק בברוך קולג' - מדובר על תואר מאוד ממוקד, ויתכן שתרצה לשקול לימודים ארוכים יותר של MBA עם התמחות בשיווק, שיתנו לך נקודת השקפה רחבה יותר על תחומים בניהול שאינם קשורים לשיווק באופן הדוק, בנוסף להתמקצעות ספציפית בשיווק. בכל מקרה - בהצלחה!
 
למעלה