עצה-מסקרה^^

עצה-מסקרה^^

תודה לאל הטוב
בורכתי בריסים ארוכים וסמיכים עד מאוד. כ"כ סמיכים, עד שכל מסקרה שאני משתמשת בה ישר הופכת אותם לגושים מעובים ולא אסטתיים בכלל |: נכון לעכשיו אני משנוררת מסקרות משומשות כי רק הן עושות את העבודה... [ראוי לציין שאני יודעת על כל עניין התאמת האורך והסמיכות של מברשת המסקרה.. ><] עצה מישה/וי?
 

e l u l a

New member
אני לא מבינה בהתאמת האורך והסמיכות../images/Emo153.gif

אבל יש לי מסקרה שהיא בעיקרון רק מאריכה ופרידה את הריסים, היא לא מעבה אותם, והיא ממש טובה. של מייבלין,DEFINE-A-LASH.
 
ממ

קניתי מסקרה חדשה של לוריאל שכתוב עליה "טלסקופיק"-שהיא בעיקרון מאריכה. אבל גם לי היתה בעיה עם מסקרות שהיו הופכות את הריסים לגושים ולא מפרידות-אבל לזאתי יש "מסרק" קשיח כזה והוא מפריד בין הריסים ולא יוצר גושים [אצלי לפחות].
 

Liraz 6q

New member
ניסיתי כלכך הרבה מסקרות

בחיים וטלסקופיק היא הטובה ביותר שהשתמשתי בה! של לוריאל.. אם את הולכת לנסות תבדקי את הזהב לא את הכסף החדשה.. למרות שגם היא טובה אבל הזהב עושה את העבודה מצויין. וחוץ מזה.. מה אתתתתתת בוכה?!?!! ריסים ארוכים ומלאים זה הכי יפה שיש!
 
לוריאל-לאש ארכיטקט, יש גם עמידה במים../images/Emo47.gif

היא פשוט מצויינת. אני באותה צרה כמוך, ניסיתי כל כך הרבה מסקרות, את כל המסקרות של לוריאל,קרליין, אסתי לאודר, ועוד מלא מלא מלא.. ותמיד אני מגיעה למסקנה שאין כמו הלאש ארכיטקט. היא מפרידה את הריסים, ומאריכה(מעגלת פחות, צריך מעגל ריסים לפני..) פעם אחת למראה טבעי ויפה, פעם שניה למראה דרמטי בלי ריסים דבוקים!!! שימי לב אם את מנסה טסטר בחנות, שהוא חדש. כי אם הוא יהיה עם גושים וכו' גם המסקרה הכי טובה תדביק ותהיה נוראית..
 

Tin Doll

New member
אני משתמשת

בלאש אפקט של ג'ייד, אבל היא לא עמידה במים. חוץ מזה היא מעולה.
 

Tin Doll

New member
אגב

אם יש לך ריסים ארוכים וסמיכים, למה את צריכה מסקרה?
 

KarenTheGoddess

New member
זו מסקרה שההשפעה שלה על הריסים

היא פחות קיצונית לדעתי. יש לי איזו מסקרה שקופה שקניתי בסינגפור במרקם ג'לי כזה שפשוט מייצבת כל ריס מאריכה ומעבה מעט, רק בלי כל הצבע. אומנם קניתי אותה בחו"ל אבל מוכרים בכל מיני מקומות בארץ. זה הפיתרון האידאלי לבחורות שמורחות כל הזמן את החומר על העיניים (כמוני) :)
 
למעלה