f l o w e r G
New member
עצבנית.
היי, הרבה זמן לא הייתי פה ואני חזרתי כי אני יודעת שיש כאן אנשים טובים עם יעוץ חברתי טוב. אז אין לי הרבה מה לומר חוץ מזה שאני בזמן האחרון וזה אומר בחודשים האחרונים פשוט עצבנית..... מכל דבר אני מתעצבנת, זה לא רק אלו שלא נעשים בדרך שלי, זה על כל דבר קטן. לי חשובה גישה וטון דיבור של אנשים וגם מהקרובים שלי, וכשאין לי את או יש ואני חושבת שאין אני כועסת וצועקת. זה ממש ממש לא אני, אני אדם אופטימי ושמח כל חיי ופתאום העצבים השתלטו עליי ואני לא רוצה שזה יעלה לי בבריאות אני עוברת לגור עם חבר שלי ואנחנו בתקופת מבחנים ולחץ והכל ואני מרגישה שהוא לא שם מספיק. בשבילי הוא צריך להיות מנטלית אם לא פיזית ואני לא מרגשיה את זה ואני עצבנית ועל כל פיפס שיוצא לנו לדבר אני צועקת. אני מנסה לחשוב על תרפיה, אני רוצה להמשיך לצייר - אני מציירת מגיל קטן וכבר הרבה זמן לא ציירתי. אני לומדת ועובדת וטפו טפו יש לי את מה שאני צריכה אם זה זוגיות ומשפחה והכל. אבל נראה שיש לי משהו שיושב לי ואני לא יודעת איך לפתור אותו אני לפעמים עושה קורס ואז כשמתקרב המבחן כאילו אין לי כוח להמשיך, אני עייפה, זה מתסכל כי נמאס לי להיות עצבנית, די . אני ממש חייבת עזרה של יעוץ איך להעיף את העצבים ממני . תודה
היי, הרבה זמן לא הייתי פה ואני חזרתי כי אני יודעת שיש כאן אנשים טובים עם יעוץ חברתי טוב. אז אין לי הרבה מה לומר חוץ מזה שאני בזמן האחרון וזה אומר בחודשים האחרונים פשוט עצבנית..... מכל דבר אני מתעצבנת, זה לא רק אלו שלא נעשים בדרך שלי, זה על כל דבר קטן. לי חשובה גישה וטון דיבור של אנשים וגם מהקרובים שלי, וכשאין לי את או יש ואני חושבת שאין אני כועסת וצועקת. זה ממש ממש לא אני, אני אדם אופטימי ושמח כל חיי ופתאום העצבים השתלטו עליי ואני לא רוצה שזה יעלה לי בבריאות אני עוברת לגור עם חבר שלי ואנחנו בתקופת מבחנים ולחץ והכל ואני מרגישה שהוא לא שם מספיק. בשבילי הוא צריך להיות מנטלית אם לא פיזית ואני לא מרגשיה את זה ואני עצבנית ועל כל פיפס שיוצא לנו לדבר אני צועקת. אני מנסה לחשוב על תרפיה, אני רוצה להמשיך לצייר - אני מציירת מגיל קטן וכבר הרבה זמן לא ציירתי. אני לומדת ועובדת וטפו טפו יש לי את מה שאני צריכה אם זה זוגיות ומשפחה והכל. אבל נראה שיש לי משהו שיושב לי ואני לא יודעת איך לפתור אותו אני לפעמים עושה קורס ואז כשמתקרב המבחן כאילו אין לי כוח להמשיך, אני עייפה, זה מתסכל כי נמאס לי להיות עצבנית, די . אני ממש חייבת עזרה של יעוץ איך להעיף את העצבים ממני . תודה