עץ האדרנלין

נשואה1

New member
עץ האדרנלין

בגינה של השכן גדל עץ אדרנלין. גם לי זה היה נשמע מוזר, כי אני מכירה המון עצים. עצי נוי ועצי פרי. עצים נשירים ועצים ירוקי עד. אני מכירה אפילו עצים שלא גדלים בארצנו. מעולם לא שמעתי על עץ אדרנלין. אבל יום אחד כשחציתי את גינת השכנים בדרכי לאנשהו , הבחנתי בעץ המוזר. יותר נכון הרגשתי אותו, ואז הבטתי למעלה לראות מנין באה התחושה. ממבט ראשון העץ נראה סתם עץ רגיל. גזעו חום, מחוספס. אך מקרוב קרוב אפשר לחוש ביציבותו המיוחדת ובזה שהוא באמת, אבל באמת נטוע עמוק . אפילו בשורשיו החזקים ניתן לחוש. צמרתו רגילה למדי. מזכיר מעט את הצאלון המפורסם. מין צמרת רחבה שכזו, מסוככת, מצלה. כשעוברים מתחת לעץ הזה ניתן לחוש בטיפות אדרנלין שנקוות במורד הבטן. גם הריח מיוחד למדי. מין שילוב של שושן וחרוב. בסוף החורף, כשעצי הפרי מתחילים לפרוח, גם עץ האדרנלין מתכסה במין פריחה לא מוכרת. מעט סגול כמו הצאלון, ומעט ורוד לבן כמו השקדיות. פה ושם ניתן להבחין אפילו בניצנים שחורים שנראים כמו פרי אך הם אינם פרי. הם פרח. לילה אחד, ישבתי בגינתי לבד, כוס יין על השולחן לידי ואני מקשיבה ללילה. לפתע החלו לנשב רוחות מזרחיות ערות ויבשות. עץ האדרנלין רקד ברוח ונטה לכיווני. יכולתי לחוש בטיפות הנוטפות ממנו, וחודרות למורד בטני, רוחשות ומרגיעות כאחד. עלי הפרחים העדינים נשרו מסביב לגינה, והחתולים ברחוב החלו לילל בלי להיראות. חלק מהפריחה נשר לכוס היין שלי, כמו פרפרים. הרוח המזרחית געשה גם בתוכי, רק שהיא כבר לא היתה פתאום כל כך יבשה. הרגשתי צורך בלתי נשלט לעזוב את הגינה ולהיכנס הביתה. שעה אחר כך, כבר ישנתי כמו תינוקת עם חיוך של חתול שבע על שפתי. כל הלילה חלמתי על עץ האדרנלין המוזר. כשעברתי תחתיו בבוקר למחרת, כבר חייכתי לכל העולם סביבי, ופרפרי הפרחים שנשרו מהעץ געשו בי שוב.
 
רעיוןאדיר

אהבתי ואימצתי...אטע בגינתי זה העץ ומזמינה את כולם להינות מפריחתו
 

paloma blanca

New member
../images/Emo12.gifאיפה העץ הזה ?

כתבת יפה ממש הרגשתי את פריחתו ,ריחותיו והטיפות במורד בטני.
 

jozefin3

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo13.gifכתבת יפה , נשואה 1../images/Emo9.gif

אנו יכולים ...להתקרב לכל עץ ולחבק חזק חזק.....
ולחשוב שהוא העץ בסיפור שלך...
ולקבל ממנו את האדרנלין....והאנרגיה.....שלו
 

אלמרה

New member
אחרי הפריחה...

מתגלים הפירות... אפשר לקבל בבקשה פרי אחד? לפחות זרע ממנו? האמת שהעץ הכי קרוב לדימוי הזה הוא עץ החרוב! יש שני מינים זכרי ונקבי. באחד נוצרים אבקנים (ריחם ממש מזכיר כל מיני גווני ריחות אירוטיים) והשני מגדל את העלי והשחלה...
 

טאKילה

New member
נשואה, וואוו איזה יופי ../images/Emo140.gif

העברת בכתיבה שלך תאור מוחשי להפליא, אהבתי מאוד
מעניין איפה ניתן למצוא את העץ המיוחד הזה? אבל אין לי גינה פרטית, הגינה משותפת.. אהה אולי זה יעשה ת'שכנה הרוסיה יותר נחמדה,סאמ'ה.
 
למעלה