עניין של צבע.

ganooov

New member
עניין של צבע.

אשמח לתגובות
. קרופ מפריים מלא. PS: הכהיה והגברת קונטרסט.
 

SteadyHand

New member
תמונה נהדרת

אוהב מאד את כתם הצבע. וגם - אווירה של סתיו. סתיו של מזג האוויר, של תרבות, של חברה..? טוב מאד. מור.
 
יפה מאד

בהחלט הקונטרסט בצבעים עושה משהו. תמונה שמעבירה מחשבות. הרקע שבה היא הולכת עם הילדה חשוב.
 

Immortality

New member
וואו ../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

קשה להבין אם העלים עפים באוויר או מונחים על הכביש, אני אוהבת את הבלבול הזה. נקודה אחרת- חוסר חדות :\
 

ganooov

New member
יש רכות בתמונה.

הפוקוס כנראה על העגלה או משהו.. תודה
.
 

elistein

New member
אוףףף תמונה מעניינת ומושכת ביותר

כל הכבוד על התפיסה
 

אגל ט ל

New member
תמונה נפלאה.

אהבתי את האור שיצרו כתמי הצבע. איזו תרומה לצילום ואיזה שילוב מדהים. יפה יפה!
 
למעלה