shush היחידה
New member
עניין של חיים או..
אוקי אני אתחיל בזה שאני בת 16 וחצי...יש לי חבר כבר 6 חודשים. ויש לי בעייה אחת...אני לא מרגישה שאני נהנית מהקשר הזה כמו שאמורים להיות,כולם אומרים שרואים על מישהו כשהוא מאושר אבל עליי לא רואים את זה....ברוב הקשר אנחנו רבים...וגם כשאנחנו לא רבים תמיד הכל לחוץ ....אני חושבת שאני אוהבת אותו...אבל זה שווה את זה??.....האם עליי להיפרד?..להישאר?...לא יודעת מה לעשות בבקשה מכם תעזרו לי!
אוקי אני אתחיל בזה שאני בת 16 וחצי...יש לי חבר כבר 6 חודשים. ויש לי בעייה אחת...אני לא מרגישה שאני נהנית מהקשר הזה כמו שאמורים להיות,כולם אומרים שרואים על מישהו כשהוא מאושר אבל עליי לא רואים את זה....ברוב הקשר אנחנו רבים...וגם כשאנחנו לא רבים תמיד הכל לחוץ ....אני חושבת שאני אוהבת אותו...אבל זה שווה את זה??.....האם עליי להיפרד?..להישאר?...לא יודעת מה לעשות בבקשה מכם תעזרו לי!