עניין של גבריות

עניין של גבריות

ערב נעים לכולם! יש בעיה שמטרידה מאוד חברה שלי. הבחור שלה מקסים, ומתייחס אליה ממש יפה (הם לא יוצאים כל כך הרבה זמן). נורא חשוב לו שיהיה לה טוב. הבעיה היא שלדעתה הוא מתנהג ביתר עדינות ואיך לומר, בחוסר גבריות גם עם האחרים בסביבתו - החברים, האחות. היא מרגישה שהם יורדים לו לחיים, מתערבים לו יותר מדי, אומרים לו מה לעשות, והוא משתף עם זה פעולה ותמיד פוחד שייעלבו, במקום להעמיד את כולם במקום. הבעיה העיקרית כאן היא שחוסר הגבריות הזה מונע ממנה להימשך אליו. היא לא דיברה איתו על זה כי היא לא רואה בכך טעם, כי כמובן שזה לא יכול להיות כל כך פשוט. היא לא יודעת מה לעשות - אם משהו ישתנה אצלה והיא כן תימשך אליו, אם משהו ישתנה אצלו בהתנהגות - מה אתם אומרים? המון
מראש,
 

Tום

New member
שתחכה עשרים שנה

ואז היא תוכל ללכת לקופת חולים ולמלא טופס DNA רצוי, ותוך שבוע יגיע לה ילד בהזמנה לפי האופי שבדיוק היא רוצה. וברצינות, אם היא לא נמשכת סבבה, אבל מה היא רוצה לשנות אותו? נו באמת...
 

anonimitusa

New member
אני לא רואה בכך בעיה בגבריות

או בעיה בכלל. הבחור איתו היא יוצאת איננו אריה שואג, או נמר, הוא בן אדם עם אופי משלו, עדין נפש ואולי חסר בטחון, או בעל דימוי עצמי נמוך, אינני יודעת. אולי חברתך תוכל לעזור לו בכך שתעזור לבניית הבטחון העצמי שלו,בכך שתעודד אותו, שתאמר לו עד כמה היא מעריכה את מה שהוא עושה עבורה. היא מצאה בחור מקסים שחשוב לו שיהיה לה טוב. הוא רוצה להפוך אותה למאושרת, והיא רוצה לשנות אותו. שינוי בא מתוך האהבה שלה אליו. בכך שתמוך בו ברגעיו הקשים, בכך שתקבל אותו כפי שהוא, ולא תחפש את החולשות שבו. אין בן אדם אחד שאין בו חולשות. אז הוא לא טייגר שיכנס למלחמה עם כל טורף, וגם ברגעים הקשים שלהם הוא לא ילחם בה. אם היא מחפשת אריה, כשהיא יודעת שאיננו כזה, והיא מצפה לשנות אותו, חבל לה על האנגריות. אבל אם היא מקבלת אותו כפי שהוא ומוכנה ורוצה ומאמינה שבאהבה שתרעיף עליו הוא ידבוק בה כי יבטח בה, ויהיה עימה כי יסמוך עליה. דעתה תהיה לו החשובה ביותר, ואז היא לא רק שתרויח בן זוג, אלא זוגיות נהדרת איתו. לא מחפשים את השלילי באדם, (אלא אם זהו שלילי הורס כמו אלימות,קמצנות, גאווה ואגו מנופח) אלא מחפשים את הצדדים החיוביים שבאדם- הנתינה, החם, ההענקה, הויתור, הרך, ההקשבה, הסבלנות, הכבוד, השיתוף, החלוקה, ההערכה- ומטפחים אותם בזוגיות, וכך השלילי יהיה חסר ערך. (כמובן לא מדברת על שלילי קיצוני, או שלילי הרסני).
 
למעלה