עניין המרחק

עניין המרחק../images/Emo160.gif

הכרתי מישהו שגר שעתיים מרחק נסיעה ממני מן הסתצם לא ניפגש כל יום הבעיה היא שאם למשל אני ארצה להביא אותו לישון אצלי אני לא אוכל, כי אין לי חדר לבד, ולא בא לי לישון איתו כשאנחנו לא לבד מה אפשר לעשות??
 

s h i r k u s h

New member
קשר עם מרחק ../images/Emo73.gif

האקס שלי גר במרחק של יותר משעתיים אצלי ולכן כתוצאה מכך יצא מצב שכבר בדייט שלישי הוא ישן אצלי כי הוא לא היה מסוגל לנהוג ולא הסכמתי שינהג באמצע הלילה. בהתחלה ישנו בחדר נפרדים- כי פחדתי שזה יפריע להוריי ובבו הזמן כשהיינו טיפה יותר זמן ביחד כבר ישנו ביחד, ובד"כ כשיצאנו ישנו אחד אצל השני. זה קשר מאוד בעיתי ואת צריכה לשאול את עצמך אם את באמת רוצה להיכנס לקשר כזה... הצעתי אלייך היא פשוט לנסות ולזרום עם ההרגשה של שניכם.
 

orlyst

New member
מרחק - שאלה בעייתית

גם אני הכרתי מישהו שגר שעתיים וחצי ממני - כמעט חצי מדינה אני צריכה לעבור כדי לראות אותו.. כמו לכל דבר בחיים יש לזה שני צדדים.. אז כן.. לא נפגשים כל יום - וגם לזה יש יתרונות: יש לי את החופש שלי. שגרת החיים שלי לא נפגעת ולא צריכה לתת דין וחשבון לאף אחד איפה ומה אני עושה. יש הרבה קוצימוצי בטלפון.. געגועים.. אימייל.. smsים.. וכו'.. כשנפגשים סוף סוף.. הכל מתפרץ... והתשוקה חוגגת.. מצד שני.. כשקר לי / עצוב לי ואני רוצה חיבוקי לחימום הלב.. זה רחוק.. וקשה.. ומתגעגע.. בקיצור תעשי את החשבון - ותראי.. אם שווה או לא המאמץ הרבה אהבה..
 

ליטלדה

New member
אני מאמינה שזה אפשרי בהחלט...

אני מכירה זוגות רבים שמליחים לנהל קשר ממרחק עצום ובנוסף לזה הם בצבא ובקושי חוזרים הבייתה...הכל תלוי ברצון- אם תשקיעו-תצליחו! בקשר לשאלה איך הוא יישן אצלך....נסי למצוא פתרון כמו לדבר עם השותף שלך לחדר ולבקש טובה שישן בלילה אחד במקום אחר או פשוט בחדר אחר או שאת תתפשרי ותשנו שניכם בחדר אחר ביחד אפילו על מזרונים ברצפה....כדי שלא ירגיש לבד...סתם רעיון שעלה לי לראש.
 
למעלה