מה הכרטיס שלךF
New member
עניין המרחק../images/Emo160.gif
הכרתי מישהו שגר שעתיים מרחק נסיעה ממני מן הסתצם לא ניפגש כל יום הבעיה היא שאם למשל אני ארצה להביא אותו לישון אצלי אני לא אוכל, כי אין לי חדר לבד, ולא בא לי לישון איתו כשאנחנו לא לבד מה אפשר לעשות??
הכרתי מישהו שגר שעתיים מרחק נסיעה ממני מן הסתצם לא ניפגש כל יום הבעיה היא שאם למשל אני ארצה להביא אותו לישון אצלי אני לא אוכל, כי אין לי חדר לבד, ולא בא לי לישון איתו כשאנחנו לא לבד מה אפשר לעשות??