צריכה להשתנות!
עם כל הכבוד אלון, אתה ובטח אתה לא תחליט איך ומה אני צריכה להיות, עם כל הכבוד לך, אני חושבת שבמקרה שלך, נהגתי לא רק בעדינות רבה, אלא גם מאוד מאוד התאפקתי, שלא להוציא אותך מכאן לאלתר. להזכירך:1. אתה קיללת את חברי הפורום 2. כתבת המון הודעות ללא תוכן 3. גם אז העברת עליי ביקורת ללא הבחנה, כולל דיבור לא נאה. וכל זה לאחר יומיים שלושה של שהות באתר אם לא פחות אם כך ואם כך, הורחקת לזמן קצר ביותר. לא נאה לך, אל תהיה כאן, את הפורום הזה אני הרמתי, בזמני הפנוי, לפני שהגעתי לא היה כאן כלום פרט לשלוש הודעות בשבוע שהכילו פרסומת או דברי זימה. השיפוט שלך ושל אורן, מגיע ממקום שאין לי מושג מה הוא, ענבר מתכוון לזה שיש כאן הודעות צ´אט, והן אתה והן אורן מומחים בכתיבת סוג הודעות כאין זה אז מה לכם להלין עליי? אם הפורום היה מתנהל בדרך המבוקשת, כל הודעותכם או רובן, היו נמחקות. ושוב אחזור, ובפעם האחרונה. אני מנהלת את הפורום כפי שאני מבינה שצריך לנהלו, יש לו זמנים כאלה ואחרים, ובתקופות מסויימות מתחברים אליו אנשים שונים, כך הוא צריך להיות בעיניי, וכל מי שלא מוצא את עצמו כאן, יש עוד פורומים רבים שאפשר להכנס אלהם. אם הייתי מחפשת למצוא חן בעיני אנשים, אין ספק שהייתי מוחקת את ההודעות הצ´אטיות, אבל אני פועלת לפי מה שאני רואה לנכון, גם אם זה אומר שמרבית חבריי לא מסכימים איתי. ושוב אם רוב חברי הפורום חושבים כמוך, אנא פנו להנהלת הפורומים של תפוז ובקשו את הדחתי בזה סגרתי את הנושא מבחינתי תודה יפעת