ענבר אתה צודק

oren***

New member
ענבר אתה צודק

לדעתי אתה צריך לנהל את הפורום ואז נחזור כולנו צור קשר יקססה...
 

oren***

New member
יפעת אל תיפגעי..

אל תעלבי אבל לדעתי צריך ריענון כי את פשוט מתעלמת
 

יפעת*

New member
סליחה

אין כאן עניין של פגיעה, ואין כאן עניין של התעלמות, מי שמתעלם כאן זה אתם "הפורשים" שחושבים שדברים צריכים להעשות כראות עיינכם. הייתי כאן לפני שהגעתם, ואני כאן אחרי שעזבתם, הפורום לא מת הוא השתנה, לא כי אני מתעלמת, משום שאני מקבלת את מי שמגיע לכאן ורוצה לעשות דברים בדרך מסויימת. אני לא מתכוונת למחוק הודעות של אנשים שנהנים בפורום, גם אם לדעת אחרים זה צ´אט, אני לא מתכוונת להפסיק לנהל אותו, בגלל שלדעתך או לדעת ענבר אני לא עושה עבודה טובה. יש לכם אפשרות לפנות להנהלת הפורומים של תפוז ולבקש שיחליפו אותי או לחליפין לפתוח פורום אחר שיספק אתכם יותר. כך צריך להיות פורום 30+ בעיניי, הדברים שאני עושה או לא עושה, הם מתוך ראייה שלי את הדברים. קבל או אל תקבל, הצעתי לך דרכי פעולה בהצלחה יפעת
 

אלון 26

New member
אורן,ענבר,יפעת שלא חס וחלילה תיפגעי ../images/Emo43.gif

אני גם חושב שצריך רענון מה שנקרא המותג "יפעת" לא את באופן אישי צריך רענון זה כבר סוס מת באופן אישי לא אכנס לפרטי פרטים עכשיו אבל גם באותן "המילחמות" של אז אם את זוכרת לא רק שלא היית אף פעם נטרלית ולא היית אף פעם לצידי גם אחרי שראית שהכל היה סתם בצחוק ופתאום התחלתי לכתוב יפה ולהתחבר עם אנשים את אף פעם לא כתבת לי הודעה אף פעם לא ענית לי על הודעות חשובות ורציניות ואף פעם לא שיתפת אותי,לכן אני חושב שמנהל/ת צרכים להיות אוביקטיבים,ואת לא היית אז עינבר או משהוא אחר לצערי ולדעתי האישית צריך להחליף אותך שלכם אלון
 
נא להסיר את העניין מסדר היום

יפעת לא צריכה מחליף ובטח לא אני. אז אני מבקש לא להזכיר את שמי בכל הקשור לניהול הפורום. ענבר
 

אלון 26

New member
אף אחד לא אמר שאתה ,רק חשבנו שזה ../images/Emo11.gif

אולי טוב רענון זה יכול להיות עוד הרבה אנשים אחרים. העיקר שזה יהיה,ואם לא ,אז היא צריכה להשתנות בגישתה ולהיות אוביקטיבית בהחלטותיה ולהתיחס בצורה שווה לכל אדם בפורום,גם עם הדעות שלה עליו לא הכי מלהיבות בעולם. אלון
 

יפעת*

New member
צריכה להשתנות!

עם כל הכבוד אלון, אתה ובטח אתה לא תחליט איך ומה אני צריכה להיות, עם כל הכבוד לך, אני חושבת שבמקרה שלך, נהגתי לא רק בעדינות רבה, אלא גם מאוד מאוד התאפקתי, שלא להוציא אותך מכאן לאלתר. להזכירך:1. אתה קיללת את חברי הפורום 2. כתבת המון הודעות ללא תוכן 3. גם אז העברת עליי ביקורת ללא הבחנה, כולל דיבור לא נאה. וכל זה לאחר יומיים שלושה של שהות באתר אם לא פחות אם כך ואם כך, הורחקת לזמן קצר ביותר. לא נאה לך, אל תהיה כאן, את הפורום הזה אני הרמתי, בזמני הפנוי, לפני שהגעתי לא היה כאן כלום פרט לשלוש הודעות בשבוע שהכילו פרסומת או דברי זימה. השיפוט שלך ושל אורן, מגיע ממקום שאין לי מושג מה הוא, ענבר מתכוון לזה שיש כאן הודעות צ´אט, והן אתה והן אורן מומחים בכתיבת סוג הודעות כאין זה אז מה לכם להלין עליי? אם הפורום היה מתנהל בדרך המבוקשת, כל הודעותכם או רובן, היו נמחקות. ושוב אחזור, ובפעם האחרונה. אני מנהלת את הפורום כפי שאני מבינה שצריך לנהלו, יש לו זמנים כאלה ואחרים, ובתקופות מסויימות מתחברים אליו אנשים שונים, כך הוא צריך להיות בעיניי, וכל מי שלא מוצא את עצמו כאן, יש עוד פורומים רבים שאפשר להכנס אלהם. אם הייתי מחפשת למצוא חן בעיני אנשים, אין ספק שהייתי מוחקת את ההודעות הצ´אטיות, אבל אני פועלת לפי מה שאני רואה לנכון, גם אם זה אומר שמרבית חבריי לא מסכימים איתי. ושוב אם רוב חברי הפורום חושבים כמוך, אנא פנו להנהלת הפורומים של תפוז ובקשו את הדחתי בזה סגרתי את הנושא מבחינתי תודה יפעת
 

נחמדת

New member
יפעת היקרה.

לא חשבתי להגיב על כל העיניין הזה כיוון שאת דברי כבר אמרתי בנגלה הראשונה של ה"נוטשים" למינהם ואילה שיודעים רק להעביר ביקורת. רק רציתי שתדעי שאני תומכת בדרך הניהול שלך. וחושבת שאת עושה עבודה טובה ובשכל כשאת נותנת לאנשים שבעצם כן משתתפים בפורום למשוך ולקבוע את הזרם לאותו יום...או שבוע.. או חודש. כל הזמן יש אנשים חדשים וכל אחד מגיב למה שמעניין אותו לפי מצב רוחו באותו רגע. הפורום תופס לפעמים ארשת צחוקים וילדותיות...ולפעמים רצינות. ומי שמתאים לו שישאר. ומי שחושב אחרת שיתרום את עצמו לשינוי. המשיכים כך נחמדת
 

יפעת*

New member
נחמדת ואלון

נחמדת, תודה על התמיכה. אלון, אתה רצוי כאן,כמו כל חבר פורום אחר...
 
אורן זה לא לעניין

יפעת עושה זאת בדרכה שלה, היא עקבית ועושה את זה מצויין. כל עוד היא שלמה עם המדיניות שלה, זכותה לנהל את הפורום כראות עיניה. יש צדק בדבריה שאנחנו בחרנו לעזוב..וזאת בעיה שלנו, לא של אף אחד אחר. יפעת יקירתי, אני מתנצל באם הדברים חלילה נשמעו פוגעים. אני מבקש להתנצל גם בשם ההשתלתלות שלא צפיתי אותה. הביקורת היא ביקורת , אבל לעולם אכבד אותך ואת המדיניות שבחרת זו זכותך הליגיטימית. שלך, ענבר
 

תאנה

New member
תרשו לי רגע

בתור מי שהכירה את הפורום אז, ומי שקוראת בו היום. ובתור מנהלת של פורום אחר, רציתי לומר לכם שאופיו של פורום לא מקבע רק לפי המנהל שלו. יש לו מס´ חברים קבועים ודומיננטיים יותר. יש את החברים שפחות דומיננטיים (מהסיבות שלהם, ולא בהכרח סיבות שליליות) ויש את הנושא שלו. כאן מתגבשת קהילה שהמשותף לה הוא הגיל , ולא בעיות בריאות, לא תחביבים, לא בעיות משפחתיות, וזה לא פורום מומחה, לכן הבמה פתוחה ויש לה תקופות עם קבוצות שמדי פעם בולטות יותר, ואז אחרי פרק זמן יבואו אחרים והגלגל יתהפך. ניהול כושל ופורום כושל זה כאשר הפורום עומד, ולא נכתבים בו הודעות כלל. שימו לב כמה הודעות נכתבות כאן ביום. כמובן שאני לא מצדיקה הצפות ובטח לא דרך הודעות חסרות תוכן , יש מינימום של כללי התנהגות והעובר עליהן זוכה לטיפול הנכון. אם ישנם כאלה שרוצים לשנות שיעשו ולא יבקשו מאחרים לעשות בשבילם. ואם הפורום משנה את צורתו זה חיובי ומראה על תנועה. מקווה שהעניין הובן.
 
למעלה