עמלות בפיי פאל

עמלות בפיי פאל

הי,
שאלה שצצה לאחרונה אצלי ואצל עוד הרבה חברים - האם העמלה שאני משלמת בפיי פאל עבור המרה למטבע חוץ היא גבוהה משמעותית מהעמלה שגובות חברות האשראי?

מישהו יודע?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
סביר שכן; היא עמלה יחסית גבוהה ממה שאפשר להשיג באשראי

אבל זה תלוי בכרטיס ובתנאיו, תבדקו מה יש לכם ומה אתם יכולים להשיג. אני יודעת שעבורי היא מעולם לא השתלמה, אבל יש לי כ"א עסקי שעשיתי פעם דרך מקום עבודה גדול והוא מעניק הנחה בעמלת המרה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למיטב ידיעתי לא, פייפל מפרסמת שער המרה מסוים והוא תקף

לכל המרות המטבע מ-X ל-Y בזמן נתון. חשוב לי להבהיר שלא מדובר ב"עמלה" רשמית (כלומר כזאת שנגבית בנפרד) אלא פשוט בשער המרה שמגלם בתוכו כבר את ה"קופון" שפייפל גוזרת על שירות ההמרה (כמו ברוב המקרים של שירותי המרה).
&nbsp
מוכר יכול להחליט באיזה מטבע הוא מקבל את התשלום (באיביי זה בהתאם לזירה שבה המוצר פורסם) והוא יכול להגדיר כמה מטבעות בחשבון פייפל והיתרות יישמרו לו במטבעות האלה, הוא לא חייב להמיר אותן לשקלים בחשבון פייפל עצמו.
&nbsp
במקרה של קבלת תשלום יש עמלה של פייפל (אחוז מסוים מהסכום שנכנס, לא זוכרת כמה) ללא תלות בהמרת מטבע.
 
למעלה