עמית!!!!!!

עמית!!!!!!

או שאני פשוט לא ראיתי, או שלא סיפרת לנו כלום על המסיבת סיום- בכלל לא אמרת שהולכת להיות אחת!!!! לא יפה! יעל
 

sharon91

New member
כן!!!

איך אתה מעיז לבוא לכאן בכלל כשאתה לא מספר לנו על מסיבת הסיום שלך?! מילא, אם זאת הייתה סתם מסיבה, אפילו לא סיפרת לנו מה אתה עוששה בה. חוצפה, אני לא חושבת שאני אוכל להתייחס אליך כמו פעם... סתאאאאאאאאם... :) אני יודעת, יודעת, יודעת, זה היה צפוי.. אבל בכל זאת.. אתה אחלה, עמית.
 
למעלה