(עמיתוש)

(עמיתוש)

ס`תכלו, נכנסתי לוואלה וקראתי כתבה שצוחק על ויטלינאה שסינדי קרופורד מפרסמת, והיו לזה תגובות, ואחת מהן קראו לה: האמת מאחורי הפרסומת, אותי זה הצחיק, אז העתקתי לכם: ``מה שקורה לי קורה לכל אישה. אה, כלומר, דוגמנית. כשאני עולה קצת במשקל, מה אני יכולה לעשות? דיא...`` ויטלינאה... ``...טה? מה פתאום! דיאטה לא תעזור לי להוריד רבע גרם! אני אוכלת כל יום ויטלינאה. אז חשבתי לעצמי, אם זה עוזר לי כל כך להפחית שומנים שממילא אין לי, למה להפסיק לאכול את זה? ותראו או...`` ויטלינאה... ``...תי עכשיו - רזונת מקלונת כמו שהייתי אתמול! מדהים, לא?!`` ויטלינאה - את נראית כמו פרה... ויטלינאה! -של דנונה שטראוס- נחמד, לא? חביב למדי :) עמית בן 12...
 

adi from work

New member
חחח... :cool:

כן, הקראת לי את זה בבית, זה גדוווול... אהבתי!!! :) נשיקות, עדי נ.ב --------- עמית, למה אתה לא מספר להם על האוניברסיטה? :)
 

שלומצי

New member
:cool: אההמממ...

ברור, איזו שאלה! וחוץ מזה ``ויטלינאה`` זה לא השם הכי מסריח שאפשר להמציא ליוגורט? כמו ויטליה אשכוליות לא?..
 
למעלה