עמוס, מה עם איזה אי חדש? נעלמת.

araviv

New member
משחק האיים של עמוסי חוזר והפעם?

איזה אי אשר ניתן להגיע אליו עם מפרשית נמצא בשטח הטריטוריאלי של מימי ישראל?
 

אוריון1

New member
../images/Emo116.gifאיים בישראל ישדבר כזה

שגביון נחליאלי שחף......מי שצולל ראש הניקרה
 
נחניאלי? ברקת? הציפורים? אלו הם

אייונים את חלקם אי אפשר לראות אפילו כש יש גאות,אה ויש גם את האי בכינרת, ויש המון "אי" סדר בכנסת
 
אגב בחול המועד מתוכננת הפלגה

של מס' ספינות ממרינה תל אביב לאיזור האיים ועד כמה שידוע לי יש צורך באישורים מחיל הים מישהו יודע משהו בנושא?
 

araviv

New member
נמצאו עד כה שבעה איים +4 בלי שם?

החברים מצאו שבעה איים בישראל :אי הנחליאלי,אי ברקת,אי הציפורים,אי התכלת,אי השחפים,אי השדים,אי אדם. ועוד ארבעה בשדות ים ללא שם. מי מכיר עוד איים בישראל ואשמח באם תציגו תמונות ומיקום האיים הללו.
 

מאיר ריבא

New member
אלון וגאוות הבת-ימים

נדמה לי שסלע אדם בבת-ים הפך מזמן לחלק מהיבשה וכיום צריך להחליף את שמו לכף אדם בקצה חצי האי שיצרה הסוללה. נשארנו רק עם אי השדים המפואר בסיפלס.
 

אדם99

New member
לאיים בשדות ים אין שם פרט לאחד

לאי הדרומי ביותר בקבוצה קוראים נוסני, מקורו במליה הערבית נוס (חצי), על פי הימאים הערביים אי זה מציין את חצי הדרך בין עכו ליפו.
 

zina71955

New member
איני זוכר את השמות והקשריהם.

מצפון לדרום: כולם איונים - שני איים מול חוף בצת / ראש הנקרה על הגדול עשו פעם מסעדת קיץ. - אי הזבובים בכניסה לנמל עכו. - אי אחד כ מאתיים מטר צפונית למבצר עתלית. - אי אחד מול חוף קבוץ נוה ים נדמה לי אי היונים. - שני איים מדרום לכניסה של מפרץ טנטורה. - קיסריה / שדות ים 4 איים הדרומי נוסני כאמור לעיל על יד הכניסה לנמל חדרה. - סלע אדם בבת ים. - יש עו כל מיני סלעים בודדים המופרדים על ידי תעלות מים של מטר או שניים זה לא נחשב.
 

olahav

New member
סדר האיים כמו שאני מכיר אותו

בראש הנקרה - מול חוף בצת ישנם 3 איים. לצפוני קוראים נחליאלי. מול אכזיב עוד 3 איים לאחד מהם קוראים "אכזיב" בעכו נמצא אי הזבובים. 200 צפונית למבצר של עתלית נמצא אי המלח. מול נווה ים נמצא האי תמנון. בחוף דור הבונים ישנם מספר איים התוחמים את הנמל העתיק של דורץ מצפון לתל נמצאים 2 איים שלא קיבלו שמות. מדרום לתל נמצאים האיים (בסדר מצפון לדרום) שחפית, דור, טפת וחפמי. ומדרום לחפמי עוד סלע אחד בגובה פני הים. מול מעגן מיכאל נמצאים כ 3 איים כשהגדול מביניהם הוא אי היונים. מול שדות ים כמו שמר אדם ישנם עוד כ 4 איים והנוסאני שנמצא כמעט בפתח תחנת הכוח. בעצם כמעט עד יפו אין יותר איים טבעיים ושם נמצא סלע אנדרומדה (אם אפשר לקרוא לזה אי). מול בת ים ישנו סלע אדם. אם נרחיק דרומה לתוך גוש קטיף נמצא מול תל רידאן עוד ריף אחד בגובה פני הים. ו.. זהו. עדיין לא הים האיגאי אבל יש לנו כמה איים. אורי
 

chp

New member
השלמה קטנה לאיי הצפון

סה"כ שישה כאלה, מצפון לדרום: תכלת,שחף,נחליאלי (מול חופי בצת) אכזיב, שגביון, שוניות אכזיב (מול חופי אכזיב...) שוניות אכזיב אגב, ממש בגובה פני הים.
 

araviv

New member
חברה אתם עשר אפשר לכבוש אתכם איים

תראו איזה יופי תוך יומיים מיפינו יחדיו בצוות מעולה של חברי הפורום את מצבת איי ישראל. אני גאה בכם.נמשיך הלאה.
 
למעלה