עמוס לביא!!(נתן)

Erezz360

New member
עמוס לביא!!(נתן)

ראיתי אותו שנה שעברה נמצא בטבריה בקבר של איזה צדיק... מה קרה לא??? דיברתי איתו 5 שעות אבל לא היה נעים לשאול מה הוא עושה שם ומתח נראה אותו משחק????
 

Erezz360

New member
חחח סבבבה

כן שכחתי לספר אבל.... זה לא חדש אבל לא דברתי על זה.. הייתה לי שיחה איתו עשיתי כמה תמונות הבן אדם זהב במציאות!!!! הוא יחזור אלינו?
 
חיחיח וואללה?../images/Emo110.gif

הוא היה שכן של אבא שלי פעם
 

Erezz360

New member
אה וואלה

חח אחד הותיקים בישראל... אחלה גבר תגידי הוא יחזור אבל לשחק?
 

אביחי 33

New member
חופית לא היה פה מה לשרשר..

זה בסדר גמור. תשאירו לי ולשאר המומחים את העבודה של האזהרות כבר אמרתי כמה פעמים.
 

היללי 2

New member
תגידו....../images/Emo26.gif

כל מי שפה בפורום הזה.....אתם גרים באותו מקום?? מור אור הודיה הדסי אביחי פו הדב הזה..חופית..קיצר אתם באותו שכונה או משו כזה??
 
לא... --->

אם את מתכוונת אם אנחנו ממש מכירים אחד את השני אז לא... אבל יש חלק שכן מכירים...
 

אביחי 33

New member
../images/Emo6.gif פו הדוב(האמ מיכל../images/Emo3.gif חיחיח)

אמרתי לך שזה השם שלו
 
למעלה