עמוס לביא!!(נתן) ראיתי אותו שנה שעברה נמצא בטבריה בקבר של איזה צדיק... מה קרה לא??? דיברתי איתו 5 שעות אבל לא היה נעים לשאול מה הוא עושה שם ומתח נראה אותו משחק????