עם מה . . . אתם הולכים לפתוח את הצום תיכף?? אני עם תה קררר... (כל היום אני מפנטז על זה).
א אולי עד מחר1 New member 12/9/10 #1 עם מה . . . אתם הולכים לפתוח את הצום תיכף?? אני עם תה קררר... (כל היום אני מפנטז על זה).