עם כל הכבוד ויש כבוד

razrazonnnnn

New member
עם כל הכבוד ויש כבוד

הפורום הזה מתחיל לשעמם!!!!!!!!!!!!אין חדשות מדנה העידכונים לא משהו השמועות רצות כאן ותמונות חדשות איןןןןןןן אין כלום מעניין פעם היה מסקרן להכנס לכאן אל תתעצבנו עלי אני רק מביע את דעתי!!! וזה מה שאני מרגיש!!!
 
מעט סבלנות מותק ../images/Emo13.gif

דנה אינטרנשיונל עובדת על המון דברים נהדרים, בימים הקרובים תקבלו עדכון נרחב על הכל לפני כולם כמו תמיד
, בנתיים, שכל אחד ממכם יספר איזה שיר של דנה הוא הכי אוהב לשמוע שיש לו מצב רוח והוא שמח, ואיזה שיר של דנה הוא הכי אוהב לשמוע שהוא מעט עצוב ובא לו קצת שקט ולבד עם עצמו ?.... אני הכי אוהב לשמוע את צינקוומילה 2003 שיש לי מצב רוח היסטרי ואני שנח, ואילו למה כתבת לי שיר עושה לי את זה שבא לי קצת שקט ולבד עם עצמי ! מה איתכם ?..... - בקרוב עשור לקרירה חלק יב' 2002 - דנה אינרטנשיונל גאווה 2004 כל העדכונים וכל המידע - תמונות חדשות - ועוד.. ועוד.. ועוד... חג שבועות שמח לכולם, המון בורקסים וגבינות חחח
 

nerod 72

New member
אז ככה...

כשאני שמח- בעיקר ניצחתי וצינקוומילה 2003..וכמעט כל השירים ה"שמחים" של דנה.. ובמצברוח יותר רגוע- עד היום וניצחתי בגרסה האקוסטית..... ואגב שמעתי את הקמפיין ברדיו- קצרצר כזה והמילים שונות..
 

dandan 22

New member
וואו יש המון

כמובן ש"ניצחתי" זה להיט עברי היסטרי, ושיר לא בעברית חזק זה "צ'ינקוואמילה 2003" ואחד המיקסים של "וומן אין לאב". אני חושב שפרי זה שיר מרגיע ומעורר בו זמנית (זה אפשרי??). ועוד שיר שאני אישית מאוד אוהב, שמשום מה לא זוכה למספיק מילים מהחברים בפורום זה, "עד סוף הזמן"
 

רוני 1502

New member
אני הכי אוהב../images/Emo8.gif

השיר הקצבי שאני אוהב הוא "אתה הורס". והשיר השקט "למה לא כתבת לי שיר". שניהם מתוך האלבום המופלא "יותר ויותר".
 

ashton20041

New member
אני הכי אוהב את:

"ערוסה","זומבה","שושו יא שושו","מכת חום" ו"סמר מר","אות מישמיים". אלה השירים שאני ממש מתפרע שאני שומע אותם. אה... שחכתי וגם"קוקורוקו"
 

ashton20041

New member
שבא חי קצת שקט אני שומע את:

"ניצחתי" האקוסטי ואת:"ואחרי הכל"
 

metrosexual

New member
השיר הכי אהוב עליי

דיווה צ'ינקוואמיללה ניצחתי תחלום דון קיחוטה אני לא יכולה בלעדיך! בתולה סעידה סולטנה פאטה מורגנה.
 
למעלה