עם הלב או הראש

עם הלב או הראש

אז ככה אני עוד שנייה בת 14 ויש לי חבר בן 18. מן הסתם הצרכים שלנו שונים לחלוטין אבל הוא אוהב אותי ומכבד אותי ואני מנסה שיהיה לו כמה שיותר נחמד( בלי סקס) בזמן האחרון הוא ממש מתחרמן ממני כיאלו ברמות של אני מתכופפת להרים את התיק ועומד לו ...
הוא ממש צריך פריקה אז הוא מביא ביד אבל הוא כל הזמן אומר שאי אפשר להשוות את זה לחדירה ואני לא יודעת מה להגיד לו. מצד אחד אני מרגישה מוכנה אבל מאוד מאוד חוששת מעבר לזה שהגיל נראה לי צעיר מידי וזה ממש מוציא אותי זונה , אהבה עושים כשמרגישים חיבור עצום לבן אדם ואני ממש מרגישה את זה כלפיו בכל מקרה אני עוד לא נתתי לו ) ואני נמשכת אליו בטירוף) אבל אין מושג מה לעשות ללכת עם הראש או הלב ? עזרה בבקשה
 

Ein Li SaFek

New member
אני אפתיע אותך, אבל התשובה ברורה מאוד

לא.

סיסמאות "אין גיל לאהבה", "זה לא הגיל זה התרגיל", "אהבה עושים כשמרגישים חיבור..." וכל דבר אחר שתגידי, זה נחמד אבל זה סיסמאות.

המציאות, שונה.
במציאות כמו שכתבת בעצמך, לבחור בן 40, 23, 18 ואפילו בן 16 יש צרכים שונים מנערה (אם לא ילדה) בת 14. נכון, הוא רוצה סקס. זה נורא נחמד, אני אחדש לך (או שלא) שגם בני 15 רוצים סקס. ובני 18 (כמו בני 25) לא תמיד מקבלים סקס כשהם רוצים. יותר מזה. זה לא באמת משנה בן כמה הוא, הוא בחור, והוא חרמן, והוא רוצה זיון, אבל מסיבה שלא ברורה לי הוא בחר ללכת על נערה בת 14, בתולה (ו14!!!!), וזה מצביע על שיקול גרוע מאוד ביכולת קבלת ההחלטות שלו.

רוצה סקס? בחר מישהי גדולה יותר, נניח (ואני ממש מקל פה) 16 ומעלה.
אל תבוא לבת 14 (כמה שהוא לכאורה מכבד ואוהב וכו') ותנסה לגרום לה (גם אם את לא חושבת שהוא מנסה, כל הדיבורים על סקס, ההסברים, הסיפורים על מה שקורה, וכמה הוא חרמן וכל השאר, זה נקרא הפעלת לחץ גם אם את חושבת שזה לא) לשכב איתך.
התנהגות כזו, גם אם את חושבת שהיא בסדר, היא ההפך מתמימה, והיא ההפך מלכבד אותך.
אי אפשר ברצינות לצפות מבת 14 לסקס. רצית סקס? למה הלכת על בת 14?

כמה מילים עלייך: את אולי חושבת שאת נמשכת אליו, ואת בטוחה או חושבת שאת מוכנה, ונעזוב זונה או לא זונה, וכמה את מרגישה חיבור אליו (זו לא סיבה לעשות סקס) -הדבר המהותי פה, שהסיכוי שאת מוכנה לסקס באמת, קלוש.
סקס זה לא רק חדירה, זה לא רק "אהבה"
זה נע החל ממחלות מין והמנעות מהן
מניעת הריון
לעשות סקס עם האדם המתאים שיגרום לך להנות מזה, ולא מאדם שיגרום לך נזק לחיי המין בגלל שהוא יהיה גרוע בצורה וביכולת
ויותר חשוב מזה, או הכי חשוב : היכולת שלך להפנים ולהכיל את הפעולה, אני מתכוון, שלמשל היכולת של בחורות בכללי לנתק את הרגש מהקטע הפיזי, נמוכה מאוד, ולכן אם נניח בעוד חודשיים תפרדו, את עלולה להיות פגועה יותר, אם חס וכרפס תשכבו... אני מדבר על זה שבכללי בנות מקשרות נורא בין אהבה לסקס (קראת לזה בעצמך לעשות אהבה, כשהוא מדבר על חרמנות, חדירה ולעשות ביד) ולא מבינות שלבחורים בני 18, זה לרוב פשוט עניין פיזי של סיפוק רגעי.
את יודעת כמה בנות 14,15,16 (והאמת שגם גילאים מתקדמים יותר) עושות סקס עם בחורים רק כדי לגלות שאחרי זה קרה משהו, והן מרגישות שזה לא היה מתאים?
שלא לדבר, על העובדה שבמקום ללמוד לפתח ולנהל מערכות יחסים נורמליות בלי סקס, כי את בת 14, ולא בת 24, את תלמדי בראש לקשר בין מערכת יחסים לסקס. זה מזכיר לי בחורה שהכרתי פעם ששכבה בגיל 14 עם מישהו שהיא ממש אהבה, ואז אחר שהם נפרדו, היא לא הייתה מסוגלת להיות ולהתחיל קשר עם בחור בלי לשכב איתו.... זה פשוט הפך להיות דפוס אצלה : מכירה מישהו, שוכבת איתו, וממשיכה הלאה... כי היא כבר לא ידעה ליצור קשר לא גופני.

אז מה אמרתי?
אמרתי שהחבר שלך לא כזה נחמד כמו שאת חושבת. כשגבר בן 18 הולך להיות חבר של בת 14 הוא אמור לקחת בחשבון שסקס לא יהיה לו שם, זה שהוא כל הזמן מדבר על זה, ומספר לך או מאונן מולך, או מסביר לך שצריך חדירה, זה נקרא ללחוץ, וזה אומר שיש לך פה סיפור עם יצור חרמן שמחפש לזיין (לא משנה אם את חושבת שהוא אוהב אותך או שהוא באמת אוהב אותך, הוא כרגע מחפש רק להתפרק בחדירה עלייך וכמה שלא תפנימי את זה, הוא לוחץ עלייך בטירוף)

אמרתי שבחורה בת 14 צריכה לקחת בחשבון שיש לזה השפעות פיזיות, השפעות בריאותיות והשפעות פסיכולוגיות, כי זה לא רק שמישהו תוקע לתוכך משהו.... זה הרבה מעבר לזה, ועם כל הכבוד לבגרות נפשית של בנות 14 - הן בד"כ לא ממש בשלב שהן יכולות צריכות ואמורות להתמודד עם זה

אמרתי שיכולים להיות לזה הרבה בעיות
לא הזכרתי, שזה בכלל לא חוקי. בין הגילאים 14-16, מותר לך טכנית לעשות סקס רק עם מישהו שגדול ממך גג ב3 שנים, ככה שלמשל אם ההורים שלך יגלו הם יוכלו להגיש נגדו תלונה על בעילת קטינה (בהסכמה נניח)...

אני מציע לך לעצור
להבין שאולי הוא גרם לך לחשוב על סקס
ואולי הוא חרמן
ואולי הוא אוהב אותך
ואולי את אפילו אוהבת אותו
אבל יש פגם מהותי במערכת היחסים הזו
ומכיוון שהוא חייב סקס
ואני מבטיח לך, שהוא לא יחכה לך עוד שנתיים-שלוש, ומכיוון שהוא לא יפסיק, את עלולה לעשות את זה בטעות...
אז מה אני מציע? שתשקלי לסגור את הקשר
ולמצוא בחור, בגיל שלך + או מינוס, ומישהו שידע להעריך אותך גם אם לא תתני לו לחדור אלייך (אפילו לא עד גיל 15-16 ואולי אפילו 17,18)

לאן יש לך בדיוק למהר?
יש לך עשרות שנים של סקס לפנייך
זה שהוא לא יכול להתאפק
לא אומר שאת צריכה לתת לו

ואם חס וכרפס תפרדו בגלל זה
לא נורא, יהיו עוד מספיק בנים אחרים
הוא לא היחיד
 

Ein Li SaFek

New member
אני רוצה לתקן את עצמי, עכשיו שמתי לב

את אפילו לא בת 14
זאת אומרת שאת בת 13
זה לא משנה כמה את מפותחת
חכמה, נחמדה, מעניינת ומרתקת
לא ברור לי בכלל מה יש לבחור בן 18 להתעסק עם ילדה בת 13 (או "כמעט 14")
זה לא רק שלא חוקי , מתחת ל14 זה אפילו נחשב אונס - בהסכמה או לא בהסכמה....

ואני שוב אומר : את נשמעת אינטיליגנטית, אל תעשי שטויות, אל תאמיני למניפולציות (עוד סיבה למה כדאי לצבור קצת גיל ונסיון לפני שאת שוכבת עם מישהו) : כשמישהו כל הזמן מדבר על סקס, מסביר לך שהוא חרמן, שלא מספיק לו לעשות ביד, שאין כמו חדירה, גם אם הוא לא לוחץ או אומר לך ישירות "תשכבי איתי" זה נקרא ללחוץ עלייך
זה יכול להיות לחץ עקיף
ולא חייב להיות מתון
זו סוג של פסיכולוגיה הפוכה "אני לא רוצה שתהיי לחוצה שנשכב, אבל פאק זה היה הרבה יותר טוב בחדירה מאשר כשאני עושה לעצמי ביד... אבל בלי לחץ.... זה פשוט באסה שאנחנו לא שוכבים כי אז הייתי נהנה יותר... חבל שאת לא רוצה שאני אהנה יותר... אבל את לא צריכה לעשות משהו שאת לא רוצה.... אוף... איזה מבאס זה..."

הבנת?

לא סתם אני אומר - תשקלי להעיף אותו
אם הוא צריך סקס כל כך נואש
הוא לא צריך חברה בת 13-14
הוא צריך לצאת עם מישהי בוגרת\גדולה יותר
אולי אפילו מישהי שהתנסתה בסקס ושלא תהיה לו בעיה לשכב איתה

והינה עוד מחשבה בשבילך : בדיוק כמוהו, אחרי שתתנסי בסקס, סיכוי סביר שתרצי עוד ועוד... תארי לעצמך שנפרדתם עוד 3 חודשים. נשים בצד לרגע את הקטע שבו את שבורה בגלל שהבחור שאהבת, שנתת לו לשכב איתך - זרק אותך...
עכשיו את בת 14
ואת גילית שאת אוהבת סקס
ואת זקוקה לזה
מה תעשי?
תצאי עם בני 14? שהם עוד בתולים?
או שתתחילי לצאת עם בני 18-20 שמחפשים קשר עם סקס
כמה זמן תוכלי לדעתך להחזיק בקשר בלי סקס...?

המשך ערב טוב
 

muse18

New member
אממ אני אצטרף לקודם

לא

את בת 13 יש לך עוד את כל הזמן, וזה חשוב לך וגם לפי איך שאת אומרת זה חשוב לך (וכן כמעט כל בת שאני מכירה זה חשוב לה) שזה יהיה עם האדם הנכון "כשמרגישים חיבור עצום לבן אדם", אני מבינה שאת אומרת שאת מרגישה את זה אבל צריך להסתכל מעבר לזה ולראות מה יותר הגיוני לעשות כי לפי מה שנראה לשניכם יש ציפיות שונות ויש צרכים שונים כרגע אני לא חושבת שזה נכון להכנע ללחץ (וזה שהוא אומר לך שזה לא אותו דבר, זה כן דרך להלחיץ)

בכל מקרה תחשבי על זה טוב טוב, אל תמהרי
 

Maldini Girl

New member
אני רק אגיד לך את הדבר הבא

אני לא מאמינה שיש "גיל" לסקס.אבל אני אגיד משהו סותר-
למרות זאת- גיל 14 זה צעיר מידי.
נתעלם רגע מזה שע"פ חוק זה אסור (כי החוק הרי לא באמת רלונוטי בעניינים שכאלה). אני חושבת שההפרש בין 14-18 הוא עצום. אתם במקומות שונים לחלוטין בחיים שלכם, ואני לא חושבת שבגילך, את צריכה להתמודד עם הדרישות המיניות של גיל 18.
 
תקשיבי, כל מה שאמרו לך - נכון מאוד!

את לא רואה את זה עכשיו, אבל משהו מסריח פה. מאוד. מובן שזו לא התשובה שרצית או ציפית לקבל - אבל תקשיבי בבקשה לעצת מנוסים ממך.

שאלה - מה ההורים שלך אומרים על הקשר בינכם?
 
וההחלטה היא ....

אחרי שקראתי את כל התגובות לקחתי לתשומת לבי וחשבתי בהיגיון ( בלי להתחשב יותר מידי ברגש) הגעתי להחלטה והיא לסגור את הקשר נכון יש לי סטייה להמשך למבוגרים ממני אבל מכל הבוגרים שיצאתי איתם מעולם לא ביקשו דבר כזה, חיי לפני ויהיה לי זמן להתאהב באחד שירגיש לי מספיק נכון ובלי להתלבט נקיים יחסי מין (כשאהיה גדולה יותר...) . מכל צד אין לשכוח שבהחלטה זו שולבו הרבה גורמים ומה שנכון לעשות הוא בדרך כלל הדבר הקשה ביותר ,נכון כואב לי הלב על חצי שנה של אהבה אבל יכאב לי יותר לעשות משהו שאצטער עליו בעתיד ועשיתי בלהט הרגע ליחסי מין יש הרבה משקל וללא ספק הם צריכים להעשות עם הבן אדם המתאים בגיל המתאים ,בלי לחץ
תודה לכל המגיבים והמינוחים טוב לשמוע דעה אמיתית ,אין עליכם
אוהבת ומוקירה תודה ...
 
למעלה