על 88 ועל החדשות

chepia

New member
על 88 ועל החדשות

היום האזנתי לרדיו 88FM בשעות 21:00 ואילך. התחנה החליטה לא להעביר חדשות. כמה מקסים היה לשמוע את 88 בלי חדשות. כמה מוזר לשמוע תחנה מקול ישראל שלא מעבירה חדשות. בכל מקרה עכשיו אם תרצו משודר תוכנית רוק משנות ה-90 נפלאה. מוסיקה שאני במיוחד אוהב וגדלתי עליה
 
ובמוצאי שבת: תכנית מעולה

לאוהבי שנות ה-90: "90210", עם מוזיקה פשוט מעולה ו-בלי חדשות
 
אכן תכנית מעולה ומומלצת

(חוץ מהקטע של הבלי חדשות שעליו כבר נתתי את דעתי בפעם הקודמת שזה עלה)
 
למעלה