על קצה המזלג...
השיווק והפירסום באינטרנט פרצו דרך בשנת 2004 והפכו ממדיה קטנה ושולית (BTL) למדית המונים. מתוך כל המדיומים הנסחרים, האינטרנט הוא היחיד שמראה גידול ניכר משנה לשנה ונראה כי התקציבים המוקצים למדיום זה רק יגדלו בשנת 2005. הפורום יהיה חממה מקצועית לאנשי משרדי האינטראקטיב, למפרסמים באינטרנט קטנים כגדולים, לאנשי המדיות ולכל מי שמוצא עניין בתחום מרתק זה בו אפשרויות השיווק בלתי מוגבלות (וזו לא רק סיסמה)
השיווק והפירסום באינטרנט פרצו דרך בשנת 2004 והפכו ממדיה קטנה ושולית (BTL) למדית המונים. מתוך כל המדיומים הנסחרים, האינטרנט הוא היחיד שמראה גידול ניכר משנה לשנה ונראה כי התקציבים המוקצים למדיום זה רק יגדלו בשנת 2005. הפורום יהיה חממה מקצועית לאנשי משרדי האינטראקטיב, למפרסמים באינטרנט קטנים כגדולים, לאנשי המדיות ולכל מי שמוצא עניין בתחום מרתק זה בו אפשרויות השיווק בלתי מוגבלות (וזו לא רק סיסמה)