על פי שמועה (בלבד)

Cappuccino

New member
על פי שמועה (בלבד)

המשטרה מבקשת מבית המשפט הסרת חסיון כדי להכריז על פיענוח רצח הילדה בקצרין. הלוואי וזה נכון ואם כך, הלוואי שהם לא רצו מהר מידי.
 
החיים הטובים

"לטענתו, הילדה בת ה-13 מבית הספר השקט בגולן התגרתה בו, ומשסירבה להתנצל גמלה בו החלטה לשלוף סכין" ומה למדתם מזה ילדים? נכון, תמיד להתנצל למבוגרים. אינעל אחותו שיירקב על הגרדום אינשאללה
 

יוספוס11

New member
ככה זה אצל טורפי ילדים

זו תמיד אשמת הילד. ילדה בת 7 מתלבשת פרובוקטיבי ודורשת בכח שיאנסו אותה. ילדה בת 13 מדברת "לא נקי" למישהו ופשוט דורשת להיגרר לשירותים ולהידקר למוות. לדעתי מדובר בכשלים חמורים בחינוך הילדים. אה, את הרוצח הייתי מעדיף לשלוח לשוודיה לשיקום, הוא כנראה גדל בסלאם וזה בגללנו.
 

EddieNY

New member
הסיפור על הסיגריה וההתנגות של הילדה

נשמע לי כמו סיפור טוב בשביל להפוך את זה מרצח להריגה (הוא לא הרג אותה עם תכנון מוקדם, אלא בהתפרצות רגעית). כמובן שהעונש על הריגה הרבה פחות חמור.
 

Ronit FL

New member
המשטרה מנסה לשפר את תדמיתה

וזו אחת הסיבות לכל הרעש סביב הפענוח. אני מתארת לעצמי שהכוונה היתה שלא הפעילו עליו לחץ להודות גם אם הוא חף מפשע רק בשביל להראות טוב בעיני העם.
 

hello all

New member
מזה חששתי וזה יהיה יום הדין

הגדול של המשטרה אם תעז לתפור על אדם רצח רק בשביל לטהר את שמה כלוזרית.
 

hello all

New member
מה שכן, תגובת המשפחה

מעניינת. הם טוענים שהם לא מאמינים למשטרה. האם זה בגלל שהם לא מאמינים כי ביתם עישנה? האם בן נרגישים כי שמה מוכפש? ואולי כן יש סיבות אמיתיות להאמין שהמשטרה (שוב) סרחה? "...יש משהו מסריח בכל הקטע הזה. יש לי הרגשה פנימית שמשהו כאן לא פתור. מבחינתי, הגרסה הזו עם הסיגריה זה שטות דבילית לחלוטין". http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/520/271.html
 

Cappuccino

New member
אכן קשה לקנות את הסיפור

מעניין מה גרם לו להודות ברצח תוך זמן קצר.
 

forglemmigej

New member
ולי נשמע הסיפור מצוץ מהאצבע

המשטרה לוקחת לוזרים שבטח לא יודעים להתבטא טוב וישר לכן מאשימים אותם: בהתחלה זה היה הומלס,אחרי זה גנן ובסוף איזה רוסי אומלל שבקושי יודע עברית. כמובן שהעורכי דינאק שלהם לא משהו בלשון המעטה והנזק שנגרם לאנשים אלו גדול עד בלתי הפיך לעיתים.
 

Ronit FL

New member
ומדאיג אותי,

וזה כל הזמן שם בחדשות, היה חשש גדול שהרוצח הוא ילד מביה"ס. זו לא נורה אדומה, זה פרוג'קטור לפנים! נורא יפה ונחמד שהמנהל נרגע כמו גם הוריה של תאיר ראדה, אבל מישהו מפספס כאן משהו, משהו לא בסדר כאן אם החשש שהרוצח הוא מבין חבריה היה כה גדול. במקום נורמלי, שגרזן האלימות אינו קיים ביומיום, לא היו חוששים כל כך. יום או יומיים לפני הרצח, G ואני שוחחנו על מצב האלימות בארץ ואמרנו שזה רק עניין של זמן עד שיהיה רצח של תלמיד ע"י תלמיד ועד שזה לא יקרה לא יזוז כלום בטיפול באלימות בבתיה"ס בארץ. היום, אחרי שנתפס הרוצח (נגיד), אנחת הרווחה של כולם מחזירה את המערכת להיות פסיבית בנוגע לנגע האלימות בארץ. כאילו ולא קרה כלום. הרוצח נושא בשם שמסגיר את מוצאו הרוסי, "בזכות" השם שלו האשמה תיפול בנוחות מדהימה על העולים מרוסיה ושוב, אף אחד לא יטפל בכלום. יולי תמיר אמרה שלא ציפו שיקרה מקרה כזה בבי"ס והנה חזרנו לאותה נקודה, אף אחד לא יעשה כלום, כולם כבר נרגעו וייזכרו במשפחת ראדה ברצח הבא כמו את משפחת ספיר שהבת, מעיין ספיר נרצחה ע"י צעיר ממוצא אתיופי (שוב, כמה נוח) נכון ששכחתם אותה?.... כרוניקה של מוות ידוע מראש.
 

Mrs G

New member
ועוד נקודה כואבת.

כשבא לניחום אבלים בבית משפחת הנרצחת, אמר מנהל בית הספר להוריה שעדיף שילדה תלך לבית הספר ולא תישאר לבד בבית. כאילו מה ? שתלך לבית הספר כי שם לא תהיה לבד? כי שם יהיה מי שישמור עליה ? כי שם לא משלמים על הבייביסיטר ? ואני,לתומי, חשבתי שמטרת בתי ספר היא להקנות ידע. אני לא חסידה גדולה של להפיל אחריות טוטאלית על בית הספר. יש גבול כמה אפשר להאשים את המורה לטבע בזה שהילד יודע לקלל בשלושים ושבע שפות. הילדים והנוער של ישראל היום אלימים, לא בגלל בית הספר. לא מבינה את ההורים שמאשימים את בית הספר בזה שהילד שלהם דקר מישהו במועדון ביום שישי. אני,ברוך השם, הייתי פרא אדם, אבל מעולם לא חשבתי בכלל להרים יד על מורה או על מישהו אחר לצורך העניין,לאיים על מורה, ללכת עם אולר בכיסים במטרה לפגוע במישהו. ההורים שלי מעולם לא תמכו במעשים "החריגים" שלי,גם כשזה שעשע אותם - תמיד צידדו במורים ובבית הספר, למעט 2 מיקרים בהם היה ברור שלא חטאתי. אנשים מביאים ילדים לעולם - שידאגו להם,שיחנכו אותם, רבאק !
 

Ronit FL

New member
../images/Emo45.gif

פירמידת האחריות. ההורים מפילים אחריות על בי"ס. בי"ס מפיל אחריות על ההורים. בי"ס מפיל אחריות על משרד החינוך, משרד החינוך מפיל אחריות על הממשלה. בממשלה מפילים אחריות אחד על השני. והאשם העיקרי הוא הכסף. הכסף שאין. התקציבים שאין לחינוך, התקציבים שאין לבטחון, התקציבים שאין לרווחה. היחידים שצועקים שהמלך הוא עירום הוא התקשורת, הגופים מאשימים את התקשורת בעיוות נתונים ושקרים. קרחנות בכנען!
 

hello all

New member
קפוצ'ינו, מפחיד לחשוב שאולי צדקת...

"....עורך דינו, דוד שפיגל, אמר הערב בתוכניתו של רפי רשף: "משטרת ישראל יצאה בהצהרה נמהרת מאוד, לפני הזמן...הדברים לא היו ולא נבראו"." http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/803593.html אמאל'ה אחד גדול מה שקורה פה.
 
למעלה